Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Låten Her er en 80 talls techno. Sangstemmen i refrenget er Litt barne vridd stemme. Jeg kan ikke refrenget, men Synger noe som

 

I found my love eller up on a mountain, try to forget/I find someone new bla bla. Rytmen er da da da da, da, da da da da, ganske rask. Å selve Musikk element er er bass techno, skikkelig dunk dunk. Låten er ganske Kjent egentlig, men er aldri spilt på radio tv som jeg har hørt.

Endret av ClarkGable
Lenke til kommentar

Sannsynligvis en av de mest kjente italienske sanger. Men ettersom jeg ikke kan ett ord italiensk blir det vanskelig. Ikke helt Pavarotti, men ikke langt derifra, kanskje en av de tre store?

 

EDIT: begynner å lure på om den kanskje kan være spansk nu! :p Et alternativ, men den har en veldig italiensk "ring to it", og jeg tror helst den er det da..litt "sørgelig/ lengtende"-preg.

 

Ref. går noe ala:

 

Ordlyd etter beste husk;

Miii sååååån adeee daaa, miiii så naaa deee  (enten så er det avslutningen på ref. eller så er det bare dette som er ref.)

Endret av Søppelsveitt
Lenke til kommentar

Sannsynligvis en av de mest kjente italienske sanger. Men ettersom jeg ikke kan ett ord italiensk blir det vanskelig. Ikke helt Pavarotti, men ikke langt derifra, kanskje en av de tre store?

 

Ref. går noe ala:

 

Ordlyd etter beste husk;

Miii sååååån adeee daaa, miiii så naaa deee

Nessun dorma. Pavarotti sang den, å senere Paul Potts.

 

Eller det er vel helst, Por ti volare. Andrea bocelli.

Endret av ClarkGable
Lenke til kommentar

Sannsynligvis en av de mest kjente italienske sanger. Men ettersom jeg ikke kan ett ord italiensk blir det vanskelig. Ikke helt Pavarotti, men ikke langt derifra, kanskje en av de tre store?

 

EDIT: begynner å lure på om den kanskje kan være spansk nu! :p Et alternativ, men den har en veldig italiensk "ring to it", og jeg tror helst den er det da..litt "sørgelig/ lengtende"-preg.

 

Ref. går noe ala:

 

Ordlyd etter beste husk;

Miii sååååån adeee daaa, miiii så naaa deee  (enten så er det avslutningen på ref. eller så er det bare dette som er ref.)

 

Haha fant den! og den stemmer ikke i det hele tatt med ordlyden min :D

 

"Caruso" heter den!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHZgkuqNJD

Noen som veit hva den originale folkesangen "Oppi fjellet" av storm er bygget på? Jeg har leita lenge men finner ikke ut noe. Om den ikke har noe navn, kan dere skrive teksten? Om folkesangen ikke har noen tekst heller vil jeg gjerne vite det òg. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Prøver på nytt jeg :O

Så på lukket visning sesong 3 ep 1 og hørte en sang google ikke klarer å finne, så la oss slå google xD

en man som synger med enkel guitar spilling i bakgrunnen, med litt nashville klang i stemmen. Og den går slik:

 

"dad is swinging on the front porch, mamas sipping on something cool in the backyard, birds are singing got me thinking, maby I would call some friends of mine looks like a day to have a good time, dont need no reason around, its summertime, lets turn the radio up high"

 

Selv soundhog klarer ikke den

Endret av Woltox
Lenke til kommentar

 

En av de skumleste låtene jeg har hørt. Minner om fra The matrix filmen "clubbed to death" Noen som vet hva tittelen er?

Det står i kommentarfeltet på videoen du lenket til

 

 

Ja så det nå. Gauken som har lagt ut videoen har jo sperret for visning andre steder enn youtube også. Makan til folk! :-)

Lenke til kommentar

 

"dad is swinging on the front porch, mamas sipping on something cool in the backyard, birds are singing got me thinking, maby I would call some friends of mine looks like a day to have a good time, dont need no reason around, its summertime, lets turn the radio up high"

 

wow, enten er du utrolig flink til å huske tekster eller så husker du kanskje feil. er rart hvis du ikke får noen resultater når du husker så mye

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...