Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Timestamp: 18.09.2016. Hvilket valg var dette?

18.09.2016 kan ligne litt på 26.04.2016 hvis man bare har lyst nok. I tillegg sier gode "Tea Partier" at det er fra Pennsylvania, og da må det jo nesten bare være sant.

 

De russiske fargene (ballongene og flagget) er bare en tilfeldighet, så klart.

 

Edit: At det var valg i Russland 18.09.2016, akkurat samme dag som denne videoen viser valgjuks i USA selv om det ikke ble holdt valg i USA den dagen, er også tilfeldigheter man bare må regne med.

Endret av Sheasy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Timestamp: 18.09.2016. Hvilket valg var dette?

18.09.2016 kan ligne litt på 26.04.2016 hvis man bare har lyst nok. I tillegg sier gode "Tea Partier" at det er fra Pennsylvania, og da må det jo nesten bare være sant.

 

De russiske fargene (ballongene og flagget) er bare en tilfeldighet, så klart.

 

Edit: At det var valg i Russland 18.09.2016, akkurat samme dag som denne videoen viser valgjuks i USA selv om det ikke ble holdt valg i USA den dagen, er også tilfeldigheter man bare må regne med.

 

 

Det er ganske godt gjort å være så ukritisk at man ikke engang vurderer om det kanskje er en annen kilde når det er et russisk flagg  forrest i bildet på videoen.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

.De russiske fargene (ballongene og flagget) er bare en tilfeldighet, så klart.

 

Edit: At det var valg i Russland 18.09.2016, akkurat samme dag som denne videoen viser valgjuks i USA selv om det ikke ble holdt valg i USA den dagen, er også tilfeldigheter man bare må regne med.

 

 

Må du ikke gni det inn :grin2:

 

btw, ble nysgjerrig på hva annet Tea Party fyr'n har å by på, så kikker etter nå. Er det en, kan det være fler.

Lenke til kommentar

Enkelte lever i en så forvridd virkelighet at russiske flagg sikkert kan fungere som "the smoking gun", og beviser at det ikke kan ha vært i Russland. After all, at det er fra Russland er akkurat hva Clinton vil at vi skal tro. Mens vi sauer blir lurt av denne videoen kan Clinton få enda flere personer drept i skjul (men ikke så skjult at hun lurer Top Minds på internett).

 

Crazy people.

Lenke til kommentar

Falske_stemmer.jpg

IMG_0666.jpg

http://yournewswire.com/thousands-ballot-slips-hillary-clinton/

 

Bare mere bat shit crazy konspirasjonsteorier. Hillary og hennes kampanje er skinnende ren og fri for korrupsjon, ikke sant fans?

Idag sitter jeg I Columbus, Ohio. Kan du forklare meg hva et bilde fra Birmingham England har å gjøre med Columbus Ohio?

An article posted on the Christian Times website stated that a Columbus electrical worker found a dozen sealed ballot boxes filled with thousands of ballots for the Nov. 8 election. The ballots contained votes for Hillary Clinton and other Democratic candidates, the report stated.

 

The Board of Elections investigated, and said it was fake. Officials found that the photo of the ballot boxes had been stolen from an unrelated article in the Birmingham Post in Birmingham, England about elections there. Officials said the only ballots that have been printed and mailed are those for the military and citizens who live outside the United States. Early voting begins Oct. 12.

 

A visit to the article immediately brings up an anti-Clinton advertisement.

 

http://www.dispatch.com/content/stories/local/2016/10/04/jon-husted-bogus-voter-fraud-story.html

 

Du overbeviser meget få folk her med lite troverdige kilder

 

Hvordan skal man rigge presidentvalget når systemet er delokalisert og ville kreve tusenvis mennesker som er med på konspirasjon?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Newer mind, bare konspirasjonsteorier:

<nok en konspirasjonsvideo>

 

Skaperene av videoen har åpenbart ekstremt gode animasjons folk som jobber for seg som har lagd realistiske animasjoner av disse folkene ikke sant hillary fans?

 

Du er ikke veldig kresen på konspirasjonene du hopper på ser jeg. Komisk at du tar den sarkastiske tonen der også viser det seg igjen at det ikke er hold i disse klippene du og din svirerbror geita_ henter ut av tubens mørkeste kroker... Og det hele ender selvfølgelig med at du bare driter deg ut, business as usual her altså :)

 

 

 

Det nytter ikke å være så ensidig i kritikken, du har to hjernehalvdeler du også, bruk dem begge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Trump var sterk og glimrende ikveld.

 

Ryddig oppsummert av hva han vil ta tak i, eneste jeg synes manglet er hva han ser for seg i utenrikspolitikken.

 

Rydde-sjauen han varsler mot pampeveldet i Washington gleder jeg meg til.

 

Er du seriøs eller sarkastisk her, hard to tell :)

 

 

Jo, seriøst ment. En kan vel ikke bare overse det faktum at det eksisterer millioner av mennesker i USA som ikke føler seg hørt? Hvorfor skulle de menneskene ha mindre verdi enn lignende protest-bevegelser andre steder i verden?

 

Min usikkerhet vedr. Trump er først og fremst utenrikspolitikk. Jeg "håper" han vil ha lavere profil vedr. regime-change, krig og denslags, men hvem vet. :hm:

Lenke til kommentar

 

 

Trump var sterk og glimrende ikveld.

 

Ryddig oppsummert av hva han vil ta tak i, eneste jeg synes manglet er hva han ser for seg i utenrikspolitikken.

 

Rydde-sjauen han varsler mot pampeveldet i Washington gleder jeg meg til.

 

Er du seriøs eller sarkastisk her, hard to tell :)

 

 

Jo, seriøst ment. En kan vel ikke bare overse det faktum at det eksisterer millioner av mennesker i USA som ikke føler seg hørt? Hvorfor skulle de menneskene ha mindre verdi enn lignende protest-bevegelser andre steder i verden?

 

Min usikkerhet vedr. Trump er først og fremst utenrikspolitikk. Jeg "håper" han vil ha lavere profil vedr. regime-change, krig og denslags, men hvem vet. :hm:

 

 

Det er ingen følge av "millioner av mennesker i USA føler seg ikke hørt" at Trump er noe annet enn en elendig kandidat.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...