All aktivitet
Denne strømmen auto-oppdateres
- Siste time
-
Har sett litt på veien videre. Dersom vi slår Frankrike, vil vi få en gruppetreer som motstander, kan bli Sverige. Så sannsynligvis Tyskland i neste kamp Andreplass i gruppa betyr kamp mot toeren fra gruppe E, sannsynligvis Elfenbenskysten. Og so sannsynligvis Brasil i neste kamp. Kva er best, å møte Tyskland eller Brasil?
-
Akkurat det siste punktet er ekstra interessant, fordi det følger verktøykassen til masse filmer og bøker opp gjennom tiden. F.eks Tom Clancy - Kaosjegerne. Man kan selvsagt hevde at trumpis ikke ønsker en total destabilisering eller voldelige kupp, men på talemåten hans kan man virkelig begynne å lure. Og ikke minst dra noen paralleller til 6. januar. Korte, emosjonelle budskap som «Make America Great Again» eller «Drain the Swamp» fungerer bra fordi de ikke krever nevneverdig kunnskap eller politisk forklaring. Og trump forklarer jo aldri noe, han bare slenger ut påstander. De skaper også et skille mellom oss og motstanderne, og motstandere må tas. For at enkle slagord skal fange an, må det finnes en reell eller opplevd misnøye i samfunnet, som økonomisk og sosial uro som mange amerikanere har kjent på, og trump har kynisk og bevisst spilt på mistilliten mange amerikanere føler, særlig overfor tradisjonelle medier, rettsvesenet og politiske institusjoner. Pr i dag har vel USA knapt noen velfungerende institusjoner igjen, siden alle er nedbemannet og ledes av lojale men hjernedøde mennesker.
-
Carla Werner - "Iodine Red" (2003)
-
SnowDOG's Picture humor thread V.4 *Ingen post uten bilde!*
Duriello svarte på osse-mon waits for alice sitt emne i Humor
-
149 165
-
Tar opp denne tråden da jeg har fått ny beskjed i dag av arbeidsgiver at de ønsker meg sterkt i serviceavdelingen. De mener jeg passer perfekt inn der og at det er det beste for selskapets fremtid og ressursbruk. Jeg uttrykte sterkt at jeg ønsker å bli i min nåværende stilling,men de sier at dette er tvang denne gangen og at jeg ikke har valg. Jeg mener i tillegg at denne nye stillingen er degradering av min nåværende stilling og en feilmelding i min karriere. Jeg har fått beskjed av avdelingsleder at jeg ikke har fått dne utviklingen de så for seg. Det skal legges til at jeg aldri ble sendt pp kurs og fikk kun 3 mindre prosjekter fra start. Ikke mye oppfølging heller. Aner ikke hva jeg skal gjøre nå. Blir jo å søke ny jobb da, kan ikke bruke nåværende sjef som referanse heller🤦🏻♂️. Hele dagen føles det som å få hagledkudd i magen 🥴
-
Deilig å gå ned et langt Rabbit hole på internett så jeg følger deg der. Delvis også enig i det føles litt som veldig smarte kapitalister utstyrt med internett klarer å sette i stand mye dritt. Men kan du også si hvem du tror som står bak alt dette?
-
Ble litt nysgjerrig på hvor KI-overtagelse kommer inn.
-
Syns du det er blidt for mye fotball nå på TV'en nå?
Thunderhead svarte på TheDarkSycamore - SCM sitt emne i Sport og idrett
Da anbefaler jeg deg å kjøpe en annen TV, begge mine f.eks er helt fri for fotball. -
Vel, andre greier faktisk dette, med norge sin andel elbiler er det magisk, dog kan det hende det lønner seg og vrake slike strøkne biler, delene er jo verd endel og kan gi store besparelser på andre skadesaker.
-
Nedtelling fra 100.000
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på VH97 sitt emne i Lekeplassen
27 702- 72 298 svar
-
- Nedtelling
- 100000
-
(og 1 andre)
Merket med:
-
Telletråden - hvor langt klarer vi å telle?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Sondre sitt emne i Lekeplassen
149 164 -
Maskinførers digre nye chattetråd 😀
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Maskinfører sitt emne i Sosialt
Vi ønsker dere alle sammen, en fin og god torsdagskveld.❤️❤️ -
Minutt og Dag leken
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på TheDarkSycamore - SCM sitt emne i Lekeplassen
3 timer siden -
Her nede på havna ( LEK )
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på JoanTheMan sitt emne i Lekeplassen
N-4K0 og SprengeMobil er nede på havnen, og vi serverer kveldsmat nå.😋😋 -
Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags
Dubious svarte på Onyx sitt emne i TV-serier og -programmer
Silo kommer 3 juli, men jeg kommer nok til å vente på siste episode 4 september. Lenge å vente. -
8421
-
Banner N-4K0 for vi håper du og alle sammen har en fin og god kveld.🥰🥰
-
SnowDOG's Picture humor thread V.4 *Ingen post uten bilde!*
Gunfreak svarte på osse-mon waits for alice sitt emne i Humor
-
Ubrukelige patenter
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Pliscin sitt emne i Lekeplassen
Vi tar patent på hus bygget av toalettpapir. -
Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags
Gouldfan svarte på Onyx sitt emne i TV-serier og -programmer
Den kommer nok natt til mandag, amerikansk tid dag, til Svensk/Norsk natt akkurat som House of Dragon... Vi ser på mandager.. -
Hvilken sang hører du på nå?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Nipoe sitt emne i Lekeplassen
Nå hører vi to på: I Will - The Beatles.❤️❤️❤️❤️
