All aktivitet
Denne strømmen auto-oppdateres
- Siste time
-
Good morgen 😀
-
5070A044
-
Fin og god Torsdag ❤️❤️
-
Lagringsmedie kommer ikke opp i utforsker i diskbehandling
toralfb svarte på Fazam sitt emne i Lagringsmedier
Det er en del slike USB lagringsenheter som bruker en standard SATA til USB adapter. Da kan det være enkelt å hente ut data fra den, men det kreves den åpnes, forsiktig. Det er ofte limt, ikke laget for å bli åpnet. Er lagringsenheten kjøpt i Norge kan du trolig reklamere og få en ny. Men, data lagret på enheten er ikke produsent eller forhandler sitt ansvar. Med unntak om produsenten har gitt noen utvidede garantier. Eksempelvis Ahlberg Data gir en kostnadsfri undersøkelse, med informasjon om hva det vil koste. De skriver ca 1500 - 9000 kroner for USB lagringsenheter. -
Så mye arroganse i dette svar. Mitt poeng var at hvis vedkommendes fokus på amerikanisering gjaldt mangfold så må man også se på Canada. På dette punktet (mangfold) er Canada og USA ganske likt selv om vi er ganske forskjellige på andre viktige måter. Hvis mangfold ødelegger USA og er negativt burde man tenke på hvorfor Canada på flere måter har mer mangfold og ses som et positivt land. Jeg er egentlig også canadisk, jeg har dobbelt statsborgerskap, har bodd en stund i Canada, har slekt og har vært i Canada utallige ganger. Jeg har også bodd i Norge og har hørt på daglig basis i mer enn 20 år hvor mye bedre Norge og andre land er. Ignoranse og mangel på sammenligningsgrunnlag er ikke et problem, jeg er veldig informert om hvordan andre har det og jeg er veldig kritisk mot mye som skjer i USA, særlig idag. If you dont understand that you havent paid attention.
- 34 svar
-
- 1
-
-
Gaming PC til ca. 25.000,- (Har noe fra før.)
Malmern svarte på Malmern sitt emne i Hjelp til kjøp og salg av PC
Har hatt Nvidia de to siste PCene, på tide å prøve AMD igjen, pluss at jeg vurderer SteamOS, rimelig lei av Windows nå og det tar sikkert litt tid før det blir full Nvidia støtte. Jeg kommer uansett til å merke stor forskjell fra 3070 som jeg har nå. PCen jeg har nå kommer til å bli solgt for 2-5k, avhengig av hvem som kommer til å kjøpe den, mulig bruttern får den skambillig. (PCen hans er 10 år gammel.) 😂 Blir sikkert noe av det samme om 4-6 år hvis folk fortsatt bygger PCer da. 🤨 -
Er nok litt flere problemer enn det. Ikke mange andre produsenter der nyere bulkefrie , eller nesten bulkefrie biler ender hos huggeren.
-
TheDarkSycamore - SCM begynte å følge PS4 problem med oppstart og gjeninstallasjon
-
PS4 problem med oppstart og gjeninstallasjon
TheDarkSycamore - SCM svarte på tepe2 sitt emne i Konsoller
Jeg har ikke dette problemet, ikke sånn jeg vet. Sist jeg skrudde på Ps4'ren for ich 7 uker siden. Da fungerte den som den skal. ☺️😏- 3 svar
-
- ps4
- oppstartsproblem
-
(og 1 andre)
Merket med:
-
Det er helt meningsløst å gjøre dette med seksuell tiltrekning til samme kjønn til et stort tema i skole og barnehage. Det passer ikke for dem. Fordi de er barn.
-
Dette er basert på en liste over "Norges rikeste", inkludert nordmenn som bor i utlandet. Det er faktisk snakk om formuen til nordmenn som har flyttet ut.
-
Det er bokstavelig talt motsatt
-
Du husker nok hva du skrev i går og dagen før. Hvis ikke kan du gå inn på "my activity".
-
Elsker den. Ser på samme selv på sikt men kjøper nok ikke før den har vært på markedet en stund Håndtaket er spesielt ja men tror det kan funke bra. Vil hvertfall ikke ha problem med frosne håndtak som "alle" klager på med innfelte håndtak.
-
Flott bil. Hvorfor de måtte tukle med en spesial variant av dørhåndtak må gudene vite.
-
Eneste problemet med Xpeng, slik jeg ser det, er LFP batteri og AC lading i kulde. Som tidligere eier av xpeng G6 2026 facelift performance var dette med AC lading og disse plastdekslene over løftepunktene de to tingene som jeg slet med å leve med. Ingen gidder å teste AC lading merkelig nok når man vet at det meste av energien man dytter inn på elbilen gjennom sitt eierskap er AC lading. Noen ombordladere er mye mer effektive enn andre også. Dessverre må man eie bilene selv for å finne svakheter.
-
Da bør du la være å slenge ut påstander.
- 146 svar
-
- 2
-
-
Meditations Av Marcus Aurelius Innbundet
Føniks svarte på DJViking sitt emne i Annen kultur og litteratur
Nå har jeg ikke klikket inn på alle linkene dine, for å se på de forskjellige bøkene du har funnet frem til og hvem som har skrevet dem. Men oversettelsen av Arthur S.L. Farquharson er ansett som en av de beste og mest autentiske oversettelsene av denne boka. Robin Waterfields oversettelse er også høyt ansett og blant de beste, men den er mer modernisert. https://www.ark.no/produkt/boker/dokumentar-og-faktaboker/meditations-9781529015027 https://www.ark.no/produkt/boker/dokumentar-og-faktaboker/meditations-9781541673854 -
Nei, kraftkrisen er ikke enkel å løse
Jotun svarte på inside_997084 sitt emne i Diskuter artikler (Tu.no)
Du må gjerne fortsette å lyge. Bare underbygger sannheten om deg. Ingen her inne sa at vinteren kom til å bli tørr. Mange sa derimot at de var bekymret for magasinene HVIS det blir tørt. Da var jo du kjapt ute og avblåste dette som tull allerede der. Så egentlig så var det du som var værprofet. Og i motsetning til disse du forsøker å drite ut hele tiden, så hadde jo du faktisk feil. -
39 minutter siden.
- I dag
-
Svigerfar bestilte ex60. Der blir nomsen dekket om de ikke får den før nyttår
-
Sprengern er nede på havna og får en frisbee med mat i huet og tror den ble kastet av meg.
