Gå til innhold

Førsteinntrykk av PlayStation 3 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei for Tekken, Metal Gear Solid, Final Fantasy, Resident Evil, Tomb Raider, God of War, Shadow of the Colossus er vel spillserier som ikke folk flest vil spille ....

Altså 6000 er knalldyrt selv for en Playstation elsker som meg selv, men aldri i verden om jeg vil gå glipp av disse titlene. Det er også titler som Eight Days og Heavenly Sword som ser ufattelig bra ut.

 

Om ikke for alle de utallige spillene så gleder jeg meg til å ha en konsoll hvor jeg virkelig får spillt i Full HD oppløsning.

Playstation 3 kjøpes på dagen uten å tenke over det engang. Om jeg må leve på brød og vann i en måned, shit au !

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Nei for Tekken, Metal Gear Solid, Final Fantasy, Resident Evil, Tomb Raider, God of War, Shadow of the Colossus er vel spillserier som ikke folk flest vil spille ....

Altså 6000 er knalldyrt selv for en Playstation elsker som meg selv, men aldri i verden om jeg vil gå glipp av disse titlene. Det er også titler som Eight Days og Heavenly Sword som ser ufattelig bra ut.

 

Om ikke for alle de utallige spillene så gleder jeg meg til å ha en konsoll hvor jeg virkelig får spillt i Full HD oppløsning.

Playstation 3 kjøpes på dagen uten å tenke over det engang. Om jeg må leve på brød og vann i en måned, shit au !

7893074[/snapback]

 

Er du som meg, trenger du ikke mat på en mnd når du har en ps3 som fortsatt er varm fra fabrikken.

 

 

Noen av de spillene du nevner kommer vel ikke på ei stund, og hvis det er pga de spillene man kjøper konsollen, kan man vente litt, og eventuelt kjøpe 20gb-versjonen.

Lenke til kommentar

Bra skrevet :)

Skal ikke ha noen PS3 enda hvertfall, men det var jo litt skuffende at browsern var så knotete. Synes Wii browsern fungerer utmerket :D Er PS3 browsern mye dårligere?

 

Synes ikke at det er vanskelig å finne fram til musikk og bilde framvisning på Xboxen. Faktisk veldig enkelt!

 

Liker godt at du kan ha et eget "desktop" bilde i bakgrunnen på 360 og PSP. Kan du det på PS3 også? Synes PSP menyen var lekker :) Har det kommet noen nye funksjoner eller bilder i PS3 menyen? (Litt dumt spørsmål :p)

Lenke til kommentar
Nei for Tekken, Metal Gear Solid, Final Fantasy, Resident Evil, Tomb Raider, God of War, Shadow of the Colossus er vel spillserier som ikke folk flest vil spille ....

7893074[/snapback]

 

Og hadde disse titlene vært tilgjengelig ved lansering hadde sikkert konklusjonen vært still dere i kø for PS3 er verdt hver eneste krone. Dessuten kommer Resident Evil 5 også ut på minst en annen konsoll og Tomb Raider kan man også spille på Xbox360. Mens God of War 2 kommer til PS2. Så inntil alle disse fantastiske spillene du nevner er gitt ut så ser jeg ikke så veldig stor grunn til å kjøpe PS3 jeg heller.

 

Altså 6000 er knalldyrt selv for en Playstation elsker som meg selv...

7893074[/snapback]

 

Og det virker ikke noe mindre knalldyrt for de av oss som har et mindre lidenskapelig forhold til Playstation enn deg.

Lenke til kommentar
Nei for Tekken, Metal Gear Solid, Final Fantasy, Resident Evil, Tomb Raider, God of War, Shadow of the Colossus er vel spillserier som ikke folk flest vil spille ....

Altså 6000 er knalldyrt selv for en Playstation elsker som meg selv, men aldri i verden om jeg vil gå glipp av disse titlene. Det er også titler som Eight Days og Heavenly Sword som ser ufattelig bra ut.

 

Om ikke for alle de utallige spillene så gleder jeg meg til å ha en konsoll hvor jeg virkelig får spillt i Full HD oppløsning.

Playstation 3 kjøpes på dagen uten å tenke over det engang. Om jeg må leve på brød og vann i en måned, shit au !

7893074[/snapback]

Resident Evil kjem til både Xbox 360 og PS3. Tomb Raider har eg ikkje høyrt noko om enda, men er allereie ute på Xbox 360. God of War er enno ikkje annonsert, ei heller Shadow of the Colossus, som kun er eit PS2-spel.

 

Tekken, MGS og Final Fantasy har heller ikkje fått dato enda, noko som lett kan tilseie at vi må vente litt.

 

Eg seier på ingen måte at du aldri skal kjøpe deg ein PS3, men eg stiller spørsmål til om du får valuta for pengane om du gjer det på lanseringsdato.

 

God skrevet artikkel Øystein, dessverre tror jeg du begikk en tabbe av uberdimensjoner da du utalte deg med noen negative ord ovenfor PS3, selv om det bare er din mening.

7893488[/snapback]

Om eg skal pynte på tankane og inntrykka mine for å innrette meg etter det, hadde eg ikkje hatt mykje i Gamer.no å gjere ;)

Lenke til kommentar

Først og fremst så syns jeg det var en veldig bra skrevet artikkel. Tommel opp for Øystein!

 

Jeg var en av de som skulle ha PS3 på lanseringen, men drøyer den litt til den blir litt billigere. 6 svære lapper er litt mye, spesielt når russetida er rett rundt hjørnet. Det er ingen tvil om at jeg en gang skaffer meg den, men venter til enten et PANG!-tilbud eller noen av de gode titlene kommer.

 

Sony har gjort mange tabber. Noen grovere enn andre. Den groveste etter min mening er ikke å utsette PS3 i Europa i et halv år. Det groveste er at selv etter et halvt år så har ikke Sony en eneste killer-tittel klar!

 

Det er fint å si at Tekken, Metal Gear Solid, Final Fantasy og andre stortitler kommer etterhvert. Men det hjelper lite nå.

 

Hadde ikke trodd at disse ordene kom fra min munn, men hvis noen hadde spurt om jeg kunne anbefalt en konsoll, så hadde jeg anbefalt 360. Utrolig, men sant. 360 har et stort bibliotek av gode spill, og koster halvparten av en PS3. Hadde det ikke vært for enkelte spillserier, så hadde jeg også gått for en 360 selv nå.

 

Jeg skulle ønske at jeg kunne joine alle dere som skal ligge ute foran Elkjøp natt til 23 mars, men jeg vil ikke bruke 6 svære på en konsoll som ikke har noen titler som frister skikkelig. De få som virker gøye, kjøper jeg heller billig om et halvt år eller no'.

 

Nei, når Final Fantasy XIII, Tekken 6/Tekken Tag Tournament 2, Eight Days og/eller det neste Ueda-spillet kommer, så blir det nok en PS3 her i huset også.

 

I mellomtida koser jeg meg med Final Fantasy XII, God of War II og Okami - tror ikke jeg kommer til å savne PS3 engang!

Lenke til kommentar

Bare en ting jeg lurer litt på. Ser det er mange som anbefaler de som synes det er dyrt med 6000kr, å vente på PS3 versjonen med 20 gb harddisk. Men hvis det er som andre sier, at det er en standard 2,5" laptop harddisk så kan jo prisen umulig synke mer en noen få hundre kroner. Man betaler jo mest for Blu-ray og maskin teknologien.

Jeg tror man enten kan kjøpe den når den kommer, eller gjøre det som er lurest, vente noen måneder til prisen synker betraktlig(Vet ikke helt åssen prisfallet blir siden denne har blu-ray). Men for de som vil ha ps3(Og har råd til det) så er det jo ingenting å vente på, spilla du gleder deg til kommer uansett.

Lenke til kommentar
Oppgaven hans er vel å skrive det han mener og ikke det du mener, vel?

7893546[/snapback]

 

Erm, lille zombievenne, leste du overhode det jeg skrev eller ble du blendet av kniven som stakk ut mellom tennene dine? For å mimre litt skrev jeg følgende:

 

God skrevet artikkel Øystein, dessverre tror jeg du begikk en tabbe av uberdimensjoner da du utalte deg med noen negative ord ovenfor PS3, selv om det bare er din mening.

 

Skjønner?

 

Anyway:

 

Jeg blir ikke å investere i en PS3. For det første synes jeg prisen er for stiv, samt at etter at jeg leste denne artikkelen kan det se ut som PS3's løsninger er kronglete, irriterende og dårligere i forhold til andre konsoller (Wii, X360) selv om Wii er like irriterende på venneliste fronte (Gud be at Nintendo kommer med en annen løsning).

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...