Gå til innhold

Nintendo skal endelig avsløre NX i dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NX kommer vel til å være langt bak PS4 og XBone. Ihvertfall i rein håndholdt modus. Det er jo rykter om en basestasjon som kanskje skal gi den mer futt, men jeg er meget skeptisk til hele greien. Tror det blir kraft på linje med de heftigste mobiltelefonene og tv-boksene. Langt bak this-gen-konsoll og langt langt langt bak feks ps4 pro.

Lenke til kommentar

Om Beyond Good & Evil 2 faktisk blir en NX-tittel (og en eksklusiv en også, noe som kommer til å gjøre meg utrolig sur), så kan den ikke være noe særlig svakere enn de allerede svært svake konsollene vi ser på markedet i det, siden Michel Ancel har påstått at spillet ikke har vært i produksjon før nå pga "tekniske begrensninger" Går jo noen rykter som sier at BG&E2 er et av spillene som vises fram i dag.

 

 

 

“We wanted planet exploration, space travel, cities … all this was also supposed to be in [Beyond Good & Evil],” Ancel continues. “Instead of not doing the game of our dreams, we decided to return to 2D, have fun with Rayman and go back to work for Beyond Good & Evil 2. We still have lots of work but now the tech is ready and the team is fantastic!"

 

Alt kan selvsagt være PR-snakk, og spillet kun blir laget fordi Nintendo betaler for det, og at spillet ikke kommer til å bli veldig imponerende teknisk sett.

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

Hva er deres forventninger?

Hva jeg forventer:

 

1. Masse syting fra folk som ikke forstår at sterk hardware ikke er alt som betyr noe.

2. En og annen ny gimmick som vil være glemt seks måneder etter launch.

3. Brukbar pris.

4. Noe helt nytt vi ikke har sett før.

5. Mye vi har sett før, bare pakket inn i en pen drakt med nytt navn.

6. Mario som launchspill, men neppe det Mario-spillet "alle" vil ha (Super Mario 64, Super Mario Sunshine, Super Mario Galaxy... Super Mario NX? Eller bare 3D World 2?)

7. Nevnte jeg syting og klaging over svak hardware? :p

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...