Gå til innhold

Apple Watch har fått norske priser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

De har ligget på omtrent disse prisene på sider som selger de parallellimportert i et par måneder nå, så de som fortsatt sitter og venter på offisiell norsk lansering pga pris sitter egentlig og stirrer i veggen uten grunn.

 

Dog, med tanke på hvor trege Multicom er på å sende varer, kan det godt hende den både er lansert i norge og byttet ut med Apple Watch 2 før de får somlet seg til å finne posthuset.

Lenke til kommentar

Ganske stiv pris for ei smartklokke. Smartklokker har ikke den samme statusen som dyre klokker (Rolex og andre kjente merker), så å prise de slikt virker litt ulogisk.

 

Synes virkelig Apple Watch er stygg. Skal mye til at jeg liker firkantede klokkedesign, men denne er både for tjukk og lite attraktiv.

Er ikke noe Apple-hat, før noen evt. kommenterer det. Synes bare det er et merkelig designvalg for et firma som vanligvis er veldig dyktige på design. Kan nesten være på samme nivå som den Mac Pro-versjonen som ser ut som en søppelbøtte.

Endret av Comma Chameleon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

5000,- for en lenke i stål - kan noen fortelle meg hva som rettferdiggjør denne prisen? Er det bare Apple som er grådige her?

Skikkelige lenker er jevnt over dyrt - de har mange deler og er vanskelige å lage bra. En ny stållenke til en Rolex koster ca. 20.000 kroner. De billige lenkene man får til rundt tusenlappen for f.eks Seiko er ikke bra.

 

I tillegg har nok Apple gode marginer på dette, men ingen kvalitetslenker er billige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes virkelig Apple Watch er stygg. Skal mye til at jeg liker firkantede klokkedesign, men denne er både for tjukk og lite attraktiv.

 

Er ikke noe Apple-hat, før noen evt. kommenterer det. Synes bare det er et merkelig designvalg for et firma som vanligvis er veldig dyktige på design. Kan nesten være på samme nivå som den Mac Pro-versjonen som ser ut som en søppelbøtte.

Har du sett den live og/eller prøvd den? Jeg tenkte litt det samme etter kun å ha sett bilder, men etter å ha eid en (som jeg solgte av andre grunner) og sett mange gå med den har jeg skiftet mening. Apple watch funker fordi den er ekstremt diskret, mens de fleste konkurrentene ser dumme ut fordi de er for store og "in your face" uten å ha særlig vellykket design - selv om de ser bedre ut på bilder.

Lenke til kommentar

 

Synes virkelig Apple Watch er stygg. Skal mye til at jeg liker firkantede klokkedesign, men denne er både for tjukk og lite attraktiv.

 

Firkantet klokke kommer ikke på min arm heller med det første, men jeg vil anbefale deg å sjekke den ut live. Den er virkelig ikke så klumpete som den virker på bildet. Den er faktisk ganske diskret.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Smartklokker har ikke den samme statusen som dyre klokker (Rolex og andre kjente merker), så å prise de slikt virker litt ulogisk.

 

For oss som er litt mindre overfladiske og driter i status til fordel for faktisk nytteverdi, så er det heller ulogisk å betale mye for en klokke som IKKE er smart. 

Lenke til kommentar

Har selv en Apple Watch Sport og kunne tenkt meg et bånd i rustfritt stål, men 5000,- er jo helt sykt! Godt Apple har gitt andre aktører muligheten til å lage armbånd til klokken.

Jepp. Men som sagt, billige lenker er stort sett noe dritt. De lugger, bråker og skrangler. Da er det mye bedre å kjøre skinn.

 

For oss som er litt mindre overfladiske og driter i status til fordel for faktisk nytteverdi, så er det heller ulogisk å betale mye for en klokke som IKKE er smart.

Men dere ser ganske håpløse ut da, der dere går rundt med allværsjakker, goretexsko og pulsklokker ;)

Endret av Audun_K
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

 

Men dere ser ganske håpløse ut da, der dere går rundt med allværsjakker, goretexsko og pulsklokker ;)

 

 

Det er godt mulig. Jeg vet ikke hvordan "dere" ser ut i forhold, da det interesserer meg midt i ræva hva folk har på seg. Har andre ting å gjøre. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

 

For oss som er litt mindre overfladiske og driter i status til fordel for faktisk nytteverdi, så er det heller ulogisk å betale mye for en klokke som IKKE er smart.

Men dere ser ganske håpløse ut da, der dere går rundt med allværsjakker, goretexsko og pulsklokker ;)

 

Tøys, vi har masse håp om at det vil regne og bli uvær slik at utrustningen vår får nytteverdi! :p

Lenke til kommentar

Har egentlig ikke sett poenget med smartklokker.

Det eneste jeg kunne se nytten i er å ha ei klokke som vibrerer når det ringer.

Resten er jo pur vissvass, telefonen med alle funksjonene ligger jo i lomma.

Batteritiden er for kort på alle smartklokker, jeg trenger ikke en ting til som må lades.

 

Forresten så er apple klokka sinnssyk stygg, hadde det ikke vært apple så hadde den vært slaktet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Forresten så er apple klokka sinnssyk stygg, hadde det ikke vært apple så hadde den vært slaktet.

Som sagt, har du prøvd den? På armen er det den eneste smartklokka jeg har sett som ikke ser dum ut. Moto360 ser f.eks ut som man har festa et kumlokk på armen, og Samsung Gear 2 er i en egen divisjon av stygghet når den er på.

 

Ingen smartklokker ser bra ut, men skal man først ha på seg en er Apple Watch den eneste jeg har sett som ikke er jævlig. Huawei sin nye ser spennende ut, gleder meg til å se den på noen, mistenker at det er den første Android Wear-klokka man kan bruke uten å se dum ut.

 

Den eneste som faktisk er pen er Withings sin Activité.

Endret av Audun_K
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...