Gå til innhold

SNIKTITT: Star Wars Battlefront


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd det blir en Bf klone. Star Wars burde blitt behandlet med mer respekt enn dette.

Det ser veldig polished ut og alt det der, men det bærer preg av at det er veldig "on rails". Man kan ikke styre AT-AT`n f.eks. Det hele virker som en remake fra det vi fikk på Nintendo 64, bare enda mer "låst" og mindre åpent, synd..

For ikke å snakke om alle de poengene som popper opp. Grenade bonus osv. Grøss :confused:

Endret av Kjetil_90
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Synd det blir en Bf klone. Star Wars burde blitt behandlet med mer respekt enn dette.

 

Det ser veldig polished ut og alt det der, men det bærer preg av at det er veldig "on rails". Man kan ikke styre AT-AT`n f.eks. Det hele virker som en remake fra det vi fikk på Nintendo 64, bare enda mer "låst" og mindre åpent, synd..

 

For ikke å snakke om alle de poengene som popper opp. Grenade bonus osv. Grøss :confused:

 

vel, en AT-AT styrt av en drittunge/noob tror jeg ikke laget syns er no gøy :p

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

 

Lurer på hvor mage offisielle Star Wars spill som er lagd? Noe mellom 50 og 100 tipper jeg, men jeg hadde ikke blitt forbauset om det var over 100 heller.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Star_Wars_video_games
Takk! Når jeg hopper over flash-spill, Lego Star Wars, Angry Birds, Lucas Learning, flipperspill og noen andre så kommer jeg til 106 titler. Ikke så verst! Lurer på om det finnes en eller annen gal samler som har spilt alle 106? Endret av Mithridates VI
Lenke til kommentar

Har ikke brydd meg om Battlefield-serien på årevis (har strengt tatt aldri vært noen favoritt), men dette kunne jeg absolutt tenkt meg å prøve. Kommer ikke til å gi 500kr for det, men forhåpentligvis er det seiglivet nok til at folk fortsatt spiller når det blir billigere.

 

Det går alltd an å finne seg en billigere nettside som selger spillet. Men ja 500kr er mye for et spill.

Lenke til kommentar

Hadde 99% tro på at EA og Dice ville bare melke BF motoren og bare lage en Star Wars MOD utav Battlefield 4, men det jeg ser her er faktisk utrolig imponerende. Det ser akkurat ut som det jeg hadde håpet på.

 

At At-At kjører på rails kan være pga en spesiell spillmodus eller noe annet. Kjipt men utav det jeg ser av infanterikrig og flyging med tie fighters osv, amazing amazing amazing!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

3. person??? WTF?

Man kan velge om man vil ha Third person eller First person. Om du hadde spilt de tidligere spilla (Battlefront 1 og 2) så hadde du vist at det var Third person og First Person i dette spillet også.

Ser man kan skifte, vet at det var på de forrige, men mener like vell det er en uting at disse to blandes. Jeg synes ikke det fungerer spesielt bra.

 

Synes heller ikke at det er en fordel at hastigheten skal skrus opp for hvert spill som slippes. Dette går stort sett på bekosting av alt som heter samarbeid og taktikk. Man spiller i totalt anarki, på samme lag, innenfor samme område, men hver for seg. Jeg liker CoD jeg, men jeg gidder ikke spille CoD uansett hvilket spill jeg spiller.

Endret av Serpentbane
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...