Gå til innhold

Guide: Slik utnytter du din nye monster-PC (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjører 3x Phillips 24" 144 hz FullHD skjermer, spiller Battlefield 4 på alt av High, 2x MSAA og Antialiasing pre på High , ligger på rundt 90-130 fps ;) Men så måtte det til en overklokka i7-3820 og 3 overklokka 780 gtx for å holde bildeflyten oppe. Men fytti for en rå spillopplevelse..

Jeg merka det når MSI afterburner betaen expira, og overklokken av kortene forsvant..
Kjører de på +175 i Core , og uten overklokken så droppa jeg ned mot 70-75 fps og det var jo ganske merkbart.

 

Er forresten ganske overrasket over hvor lite tearing / mikro stuttering det er selv med 3-way SLI. Det har skjedd vanvittig mye i driveren siden jeg sist kjørte det.. nå er det fult brukbart og gir en bra spillopplevelse.

Endret av Skognisse
Lenke til kommentar

Får man samme oversikten?

Spiller selv på 27" og får med meg mindre en på 19-24"

Sitter 20 cm fra skjermen, så blir mye flytting av pupillene

 

Da bør du prøve å flytte deg et stykke fra skjermen. Vil tro man bør sitte minimum en meter unna for å få noe glede av store skjermflater (også når skjermflaten består av flere mindre skjermer)

Lenke til kommentar

"Hva kan du egentlig gjøre med den nye toppspesifiserte maskinen din, full av splitter nye komponenter, som du ikke kunne gjort på jobbens trofaste Dell Inspirion?"

 

I ett ord: videoredigering.

I flere ord: lei av å få meldingen "out of memory"...

 

 

Edit: fant en liten typo:

"Mens du på 2000-tallet måtte nøye deg med å emulere Super Nintendo, kan du med dagens maskinkraft kose deg med spill laget for den sjette og syvende generasjonen med komsoller".

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

Hva Ekstra gir deg: Ingen reklame samt Ekstra-artikler

 

For meg er bare det å slippe reklame verdt 30kr i måneden (nå betaler jeg 20kr siden jeg var tidlig ute), men hvis dere syntes det sprenger budsjettet så kan dere bare være foruten. Liker disse artiklene, jeg :p

Endret av CasterAnd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...