Gå til innhold

Fotoutfordring - Analog uke


Anbefalte innlegg

Status:

 

77 kits har blitt sent ut til kundenes hjemmeadres.

 

20-30 kits har blitt hentet hos en butikk eller blir hentet idag.

 

Så ca 100 stkk har funnet den nye eier alerede og ca 50-70 er der igjen som må blir "fordelt" mellom de ca 150 som stå fortsatt i system. Så omtrennt hver tredje som har bestillt og ikke har fått leveringsbekreftelser (ikke bare ordrebekreftelser)skal får sin "baby".

 

Uansett: A l l e kundene som har bestillt få en personlig mail eller phonecall med status. De som ikke får "baby", få en tilbud å kontakte Tomsi for "tomsi nødpakke".

 

Så i veldig kort ord: Relax, wait, stay tuned - and hope :-)

 

Stephan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bestilte ikke, da jeg først så dette i går kveld, og alt var da gått. Dessuten har jeg kamera fra før. Kan jeg likevel få kjøpe nødpakken? I så fall hvordan?

I know. But I won`t tell :-)

 

Som det er skrevet her på akam: Kontakt Tomsi for "Tomsi-Nødpakke"...

 

Stephan

Lenke til kommentar
Så ca 100 stkk har funnet den nye eier alerede og ca 50-70 er der igjen som må blir "fordelt" mellom de ca 150 som stå fortsatt i system. Så omtrennt hver tredje som har bestillt og ikke har fått leveringsbekreftelser (ikke bare ordrebekreftelser)skal får sin "baby".
Vil dere dele ut de siste 50 helt tilfeldig eller går dere nogenlunde etter når bestillingen ble lagt inn?
Lenke til kommentar
Er JP tom for kamerapakker nå?

Helt riktig. Har du ikke bestilt, så er du for sent ute. Rakk du å bestille, så vil du enten være blant de som får, eller så vil du få en email om å kontakte meg angående alterntative løsninger.

 

Helt tom ja.

 

Kanskje greit å få inn i artikkelen.

Skal sørge for at det blir gjort.

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Vil dere dele ut de siste 50 helt tilfeldig eller går dere nogenlunde etter når bestillingen ble lagt inn?

Jeg kan ikke svare for JP, men ettersom vi har en nød-løsning på plass, så vil jeg tro at at man følger listen.

 

Tom

Jepp, det gjør vi.

 

Kommer nettop tilbake fra Danmark, aner ikke hva status er. Jeg kan bare seer som det er fortsatt 20-30 stk i transit fra butikkene til hovedlager, så jeg regne med yterlige (og siste?)utsendinger i morgen.

 

Jeg kommer med oppsumeringen tidelig i morgen.

 

God kvell :-)

 

Stephan

Lenke til kommentar

Dette tok jo helt av! Lurer litt på om ikke vi burde tatt det dobbelte for pakkene, så hadde det blitt litt mindre stress for Stephans stakkars ansatte, og dobbelt så mye penger til Amnesty. Uansett er det hyggelig at både JP og våre lesere er så ivrige etter å være med på en slik utfordring som dette, og samtidig støtte en god sak. Vi håper på like god respons om vi klarer å få til noe lignende en annen gang! :D

Lenke til kommentar
Dette tok jo helt av! Lurer litt på om ikke vi burde tatt det dobbelte for pakkene, så hadde det blitt litt mindre stress for Stephans stakkars ansatte, og dobbelt så mye penger til Amnesty. Uansett er det hyggelig at både JP og våre lesere er så ivrige etter å være med på en slik utfordring som dette, og samtidig støtte en god sak. Vi håper på like god respons om vi klarer å få til noe lignende en annen gang! :D

 

Venter spent på når lagrene for 300D skal tømmes :innocent:

Lenke til kommentar
Er det lov å bruke eget analogt utstyr? Rakk ikke å bestille gett.

I og med at det er flere interesserte enn kameraer, så må vi tillate bruk av analogt utstyr for resten. Som det allerede er nevnt, så vil de som har bestilt, enten få et kamera i posten, eller en email. Av de som ikke får kamera vil ha to valg; enten bruke eget analogt utstyr og kjøpe en film pakke, eller kjøpe en engangskamera-pakke hvis man ikke har analogt kamera.

 

Så har vi dere som ikke rakk å bestille. Kan dere være så snill å sende meg en PM i løpet av dagen (dvs. før midnatt); så skal jeg se hva vi får til for dere. Angi om dere har eget utstyr eller ikke. Dere som allerede har sendt meg PM; trenger ikke å sende på nytt.

 

For dere som bruker eget utstyr: Ideelt sett, så bør kameraet deres ha et hel-automatisk program; slik at dere stiller med like forutsetninger som resten. Men det er ikke et absolutt krav. I tillegg ser jeg at dere ikke drar frem den grommeste optikken dere har, men bruker heller en middels grei konsument-zoom. Hvis dere har det da ;)

 

Tom

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...