Gå til innhold

Fotoutfordring - Analog uke


Anbefalte innlegg

Bare statusen så langt:

 

Vi har klart å sende ut 44 stk idag, men for hver stk som vi sende ut, så kommer der to nye bestillinger!?

 

Så vi har fortsatt 77 stk som er ikke ekspedert pluss tallløse mails som spør om noe ting...folkens, jeg tror vi har underestimert dette "litt" :omg:

 

No way å hantere allt idag, som sagt må vi også tar vare på vanlige bestillinger. Så noen av dere skal få sendingsbekreftelser i morgen istedenfor idag, beklager dette.

 

Hvis ordrestrøm blir på samme takt i kvell, så må vi sikkert tar borte varelinje fra nett ganske snart, selv om vi regner de ca 20 demomodeller som reserve.

 

Jeeez :-)

 

Stephan

Endret av JPstoney
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gøy at det er populært. Ikke rart, da! Jeg må innrømme at jeg sjekka prisen på brukt, gammeldags mørkerom-utstyr. Kunne vært gøy å leke litt i short-hvitt! Men nå har jeg nettopp kjøpt en Oly 12-60, så neste fleretusen-ting får vente til jul (eller senere)..

 

Hvordan vet jeg om jeg kan hente kameraet på butikken på Grensen i dag? Det står "under behandling" i sak-status - holder det om jeg stikker bort med en utskrift, og sender en oppdatering til [email protected] dersom jeg fikk utlevert kamerapakken-min?

Lenke til kommentar
44 ekspederte ordre, 77 uekspederte og 58 påmeldte i påmeldingstråden.

:hmm: hmm... NOE stemmer ikke helt. Kanskje enkelte venter med å melde seg på til de vet at de har kameraet på vei.

Og så er det garantert noen som utnytter tilbudet da. Det er det alltid.

 

Få kryssjekket listene til JP med påmeldte, så ringe rundt til snylterne og ettersende regning..

Lenke til kommentar
Gøy at det er populært. Ikke rart, da! Jeg må innrømme at jeg sjekka prisen på brukt, gammeldags mørkerom-utstyr. Kunne vært gøy å leke litt i short-hvitt! Men nå har jeg nettopp kjøpt en Oly 12-60, så neste fleretusen-ting får vente til jul (eller senere)..

 

Hvordan vet jeg om jeg kan hente kameraet på butikken på Grensen i dag? Det står "under behandling" i sak-status - holder det om jeg stikker bort med en utskrift, og sender en oppdatering til [email protected] dersom jeg fikk utlevert kamerapakken-min?

Åpenbart er du enn av de 77 som vi har ikke klart å ta vare på ennå...

 

Ja, det går fint. Ta med ordrebekreftelse ditt til Akersgata og så informerer butikken kollegas fra webbutik.

 

Der stå fortsatt 4 stkk i system i Akersgata, men jeg tviler sterkt som det er korrekte, så ikke være skuffet hvis de er hentet fra noen alerede...

 

Stephan

Lenke til kommentar
44 ekspederte ordre, 77 uekspederte og 58 påmeldte i påmeldingstråden.

:hmm: hmm... NOE stemmer ikke helt. Kanskje enkelte venter med å melde seg på til de vet at de har kameraet på vei.

Og så er det garantert noen som utnytter tilbudet da. Det er det alltid.

 

Nå gikk det litt fort for min del når jeg leste igjennom artikkelen, så fikk ikke med meg tråden med påmeldte før nå.

Så for meg at man meldte seg på når man fikk bekreftet at kamera var i orden og var klar for utfordringen.

 

Uansett så blir det nok litt svinn i sånne sammenhenger, synd for de som ikke får vært med å delta.

Lenke til kommentar
Ja, det går fint. Ta med ordrebekreftelse ditt til Akersgata og så informerer butikken kollegas fra webbutik.

 

Der stå fortsatt 4 stkk i system i Akersgata, men jeg tviler sterkt som det er korrekte, så ikke være skuffet hvis de er hentet fra noen alerede...

Takk for svar. Jeg krøsser fingra. :) Og jeg spurte her, jeg, i den tro at folk kanskje, muligens lurer på det samme og at jeg da sparer de overarbeida folkene for en fire-fem-ti mails!

Lenke til kommentar
Ja, det går fint. Ta med ordrebekreftelse ditt til Akersgata og så informerer butikken kollegas fra webbutik.

 

Der stå fortsatt 4 stkk i system i Akersgata, men jeg tviler sterkt som det er korrekte, så ikke være skuffet hvis de er hentet fra noen alerede...

Takk for svar. Jeg krøsser fingra. :) Og jeg spurte her, jeg, i den tro at folk kanskje, muligens lurer på det samme og at jeg da sparer de overarbeida folkene for en fire-fem-ti mails!

:-)

Lenke til kommentar
Oslo Hegdehaugsveien 15 stk

Oslo Akersgata 4 stk

Oslo Byporten 2 stk

Strømmen 4 stk

Ski 2 Stk

Drammen 2 stk

Bergen 35 stk

Stavanger 4 stk

Trondheim 1 stk

Sandnes 1 stk

Haugesund 6 stk

Tønsberg 5 stk

 

Vi har 2 kit igjen her i Stavanger, mangler ett objektiv og har gitt ut ett kit.

(Mao: 3 hus, 2 objektiv)

 

Edit: Please don't fire me for reading akam at work, Stephan :)

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Oslo Hegdehaugsveien 15 stk

Oslo Akersgata 4 stk

Oslo Byporten 2 stk

Strømmen 4 stk

Ski 2 Stk

Drammen 2 stk

Bergen 35 stk

Stavanger 4 stk

Trondheim 1 stk

Sandnes 1 stk

Haugesund 6 stk

Tønsberg 5 stk

 

Vi har 2 kit igjen her i Stavanger, mangler ett objektiv og har gitt ut ett kit.

(Mao: 3 hus, 2 objektiv)

 

Edit: Please don't fire me for reading akam at work, Stephan :)

Ikke idag, for mye å jobbe med :-)

Lenke til kommentar
Bestilte kamera 16:40... fikk da en ordrebekreftelse, betyr det at jeg garantert får kamera, eller sendes slike selv om det skulle være tomt på lager?

det var jo ikke akkurat lav respons fra akam brukere :p

Nnnjaaa...

 

Ordrebekreftelser mener "bare" som vi har mottatt bestillingen din. Men 16:40 høres bra ut, da er du relativt voran i køen.

 

Det eneste som kan skjer er som mange som sta egentlig bak i kø løper til physiske butikker med ordrebekreftelsen og far den i handen. Da blir de ikke sent tilbake til hovedkontoret og webguttas far en utfordering a verklare dette till folk som er egentlig først i kø.

 

Jeg frykter som det blir litt vanskelig a telle hvem som var først, kanske som vi må gir bort de siste 50 stk som lotteri?

 

Tom & Akam kommer sikkert med inspill, men først må vi få øversikt over "ekte" lagerbeholdning hvis alle butikker har slått in idags salg og idags returer til hovedlager.

 

Er selvs i København i morgen, men prøver å opdatere dere hva som skjer.

 

Stephan *scratchthehead*

Lenke til kommentar
Bestilte kamera 16:40... fikk da en ordrebekreftelse, betyr det at jeg garantert får kamera, eller sendes slike selv om det skulle være tomt på lager?

det var jo ikke akkurat lav respons fra akam brukere :p

Nnnjaaa...

 

Ordrebekreftelser mener "bare" som vi har mottatt bestillingen din. Men 16:40 høres bra ut, da er du relativt voran i køen.

 

Det eneste som kan skjer er som mange som sta egentlig bak i kø løper til physiske butikker med ordrebekreftelsen og far den i handen. Da blir de ikke sent tilbake til hovedkontoret og webguttas far en utfordering a verklare dette till folk som er egentlig først i kø.

 

Jeg frykter som det blir litt vanskelig a telle hvem som var først, kanske som vi må gir bort de siste 50 stk som lotteri?

 

Tom & Akam kommer sikkert med inspill, men først må vi få øversikt over "ekte" lagerbeholdning hvis alle butikker har slått in idags salg og idags returer til hovedlager.

 

Er selvs i København i morgen, men prøver å opdatere dere hva som skjer.

 

Stephan *scratchthehead*

Det å løpe til fysisk butikk kan nok ikke jeg komme langt med, da JP i Sandvika sannsynligvis ikke har noen inne :(;)

jaja.. dersom det ikke skulle komme noen pakke til postkontoret mitt, blir det vel heller ikke noen betaling, så da er det kun opplevelsen jeg går glipp av....

Lenke til kommentar
Nnnjaaa...

 

Ordrebekreftelser mener "bare" som vi har mottatt bestillingen din. Men 16:40 høres bra ut, da er du relativt voran i køen.

 

Det eneste som kan skjer er som mange som sta egentlig bak i kø løper til physiske butikker med ordrebekreftelsen og far den i handen. Da blir de ikke sent tilbake til hovedkontoret og webguttas far en utfordering a verklare dette till folk som er egentlig først i kø.

 

Jeg frykter som det blir litt vanskelig a telle hvem som var først, kanske som vi må gir bort de siste 50 stk som lotteri?

 

Tom & Akam kommer sikkert med inspill, men først må vi få øversikt over "ekte" lagerbeholdning hvis alle butikker har slått in idags salg og idags returer til hovedlager.

Det har vært en vanvittig respons, det skal være sikkert. Vil nok anbefale at de som ikke har bestilt enda, bestiller til levering via post. Det er kanskje mulig å ta en pause når det er igjen ca 25 stk, slik at man kan gjøre opp en status.

 

Det å løpe til fysisk butikk kan nok ikke jeg komme langt med, da JP i Sandvika sannsynligvis ikke har noen inne :(;)

De hadde en - og den hentet jeg i går :grin:

Lenke til kommentar
Jeg frykter som det blir litt vanskelig a telle hvem som var først, kanske som vi må gir bort de siste 50 stk som lotteri?

Dette synes jeg høres ut som en god og rettferdig løsning. :)

 

Spesielt siden jeg var så tidlig ute at jeg allerede har fått bekreftelse på at mitt er sendt i posten. :p

Lenke til kommentar
Jeg frykter som det blir litt vanskelig a telle hvem som var først, kanske som vi må gir bort de siste 50 stk som lotteri?

Dette synes jeg høres ut som en god og rettferdig løsning. :)

 

Spesielt siden jeg var så tidlig ute at jeg allerede har fått bekreftelse på at mitt er sendt i posten. :p

Personlig ville jeg ikke likt om en etter meg skulle få og ikke jeg ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...