Gå til innhold

Fotoutfordring - Analog uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stoney, fiks at man kan kjøpe 'nødpakken' i butikk, er du grei. Stress å bestille på nett! Må kjøpe 2x nødpakke jeg da. Hva spør jeg om? Få et navn på pakken :)

2 pakker? Det er bare en pakke per person. Men du må sende meg PM om at du har kamera, så kommer jeg tilbake med info på PM før/ iløpet av helgen.

 

Tom

Hæ? Bare 1x pakke? :p søren klype. Vil gjerne prøve ut filmfoto etter utfordringen også, tenkte derfor det var greit med 2stk. med en gang. JA, jeg har kamera! EOS 300. Hvorfor skal jeg PM'e deg, egentlig? Er det ikke bare å stikke ned på JP å kjøpe en Tomsi-pakke?

Lenke til kommentar
Hæ? Bare 1x pakke? :p søren klype. Vil gjerne prøve ut filmfoto etter utfordringen også, tenkte derfor det var greit med 2stk. med en gang. JA, jeg har kamera! EOS 300. Hvorfor skal jeg PM'e deg, egentlig? Er det ikke bare å stikke ned på JP å kjøpe en Tomsi-pakke?

Du kan alltids kjøpe film ved siden av. Men da må du betale det gildet selv.

 

Tomsi-pakka er ment for de som allerede har bestilt, men trenger ikke kameraet da de har et selv. For å ha en viss kontroll på dette, må jeg ha fullt navn (og sted) slik at JP kan gjøre om de aktuelle bestillingene.

 

Men jeg tror det vil være greit å hente pakka i butikken (og betale der) istedet å få det i posten.

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Men jeg tror det vil være greit å hente pakka i butikken (og betale der) istedet å få det i posten.

 

Tom

gjelder dette de som også har bestilt kit-en?

 

EDIT: Noen butikker var jo tomme

Tror det kun gjaldt de kameraene som allerede var i butikken.

 

Tom

ok... men kan jeg da f.eks dra ned til sandvika med min ordrebekreftelse, og håpe på at de har fått inn fler... (det må vel være å tro på nissen...)

Lenke til kommentar

Lurer på hvor mange av de som skaffer seg kamera som kommer til å levere bilder her. Det blir nok veldig mye minolta slr til salgs på finn og qxl fremover. :roll:

 

Denne utfordringen hadde virkelig potensiale med å la alle ha like premisser. All ære til de som fikk satt det i gang. Om det nå blir en løsning med film+fremkalling, er det nok uansett mange som ikke har tilgang til speilrefleks med full automatikk. Hvis det blir regnet som en fordel å bruke manuelle innstillinger, må en kanskje godta kompaktkamera i denne utfordringen for at flest mulig skal kunne delta? Det hadde jo bare vært kult om noen hadde stilt med noen heftige bilder tatt med veldig kjipt plastikkamera.

Lenke til kommentar
</teskje>
Du glemte åpningstag - <teskje>. Sikkert derfor folk ikke har fått det med seg - feil i koden ;-)

 

Jeg tror aetius satte det for to år sida. Alt som har skjedd siden har altså vært omfattet i teskje-taggen hans. Vi er omsider fri! :D

 

Passet å avslutte det samtidig med at jeg trakk meg som moderator. ;)

 

Menneh... Nok OT nå?

Lenke til kommentar

Kameraet er ålreit, jeg hadde selv analogt Minolta system. Ikke så utbredt i Norge men knallgode kameraer. Det som skiller de forskjellige modellene er ir sensorer på kamerahuset og tracking av øyebevegelser og andre morsomme ting. Både Minolta selv, Sigma og Tamron lagde objektiver og de solgte en del utstyr til disse kameraene på Lømork foto i hvert fall.

 

Mitt var ikke toppmodellen, men kunne programmeres for å få til en del funksjoner, så mulighetene er kanskje der der...

Lenke til kommentar
Hør om jeg tenker riktig her:

jeg har bestillt kamerapakke, i går ettermiddag.

Sa jeg ville hente i sandnes.

 

Står det da enn pakke med mitt navn på i sandnes en av dagene nå?

Hvis jeg forstod det riktig, så kunne du kun hente kamera der så lenge det var noen igjen i butikken. Ellers så må de sendes.

 

Tom

Lenke til kommentar
Woohoo, da er ordren sendt. dette skal bli moro:-)

 

Regner med at kitobjektivet ikke er tatt fra øverste hylle,

men dette skal vel være kompatibelt med Sony DSLR?

 

Jupp, stemmer det...

 

"Sony α mount - Compatibility with A-Mount bayonet lenses

from Minolta and Konica Minolta α/MAXXUM/DYNAX lenses"

Lenke til kommentar
Hør om jeg tenker riktig her:

jeg har bestillt kamerapakke, i går ettermiddag.

Sa jeg ville hente i sandnes.

 

Står det da enn pakke med mitt navn på i sandnes en av dagene nå?

Hvis jeg forstod det riktig, så kunne du kun hente kamera der så lenge det var noen igjen i butikken. Ellers så må de sendes.

 

Tom

Helt riktig!

Og guttas fra [email protected] skal kontaktere deg og fortelle deg a) du får kameran eller ikke b) du kan henter det eller ikke c) når du kan hente den eller når den blir send til deg.

 

Så just sit and wait :-)

 

Stephan fra København

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...