Gå til innhold

Fotoutfordring - Analog uke


Anbefalte innlegg

Du med postnr 7030, Har du behov eller kunne du tenkt deg å latt den gå videre til noen uten analogt- om du har anologt fra før av såklart.. :)

 

Jeg har 7080

Jeg vil ikke ødelegge helgen din, men denne kreative forsøk å få handen på denne kit er nesten eneste sjanse fordi den første med postkode 7080 (nick passer også) er omtrennt på venteplass 12.397...

 

Men der er virkeligt mange deltaker fra Trondheim området, så hvis du flirter litt? :-)

 

Stephan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt nummer er ikke på den listen så da ønsker jeg dere andre lykke til:) Men På den annen side så bestiller jeg meg muligens ett forhistorisk Olympus da jeg ble litt lysten på ett analogt leketøy:)

 

Men Herr JP ett litt OT spørsmäl, Når innfører dere E520 dobbel kittene og eventuell prisantydning?

Lenke til kommentar

Jeg synes det er flott at JP spanderer litt større bilder på kvalitetspapir til folket. Jeg ser at noen mener det er litt dumt for albumet, men der er jeg uenig. Sett bort fra mitt første album som jeg kjøpte etter konfirmasjonen har jeg holdt meg borte fra de med lommer. Det er bare stygt å presentere bildene sine i de kjipe plastlommene. Kjøp heller et album med syrefrie kartongsider, og monter bildene med "hjørner" eller dobbeltsidig tape. Skriv gjerne kommentarer og vær litt kreativ i monteringen. Presentasjon er noe av det viktigste synes jeg, og plastlommer er ingen god presentasjon. Ok, du kan ta bilder ut av albumet, men med "hjørner" kan du også gjøre det.

 

Jeg skal igang med å lage meg et album av store kopier fra Afrika og Italia. Jeg gleder meg til å gjøre det, for det er koselig å sitte med lim og tusj for å skape noe som vi kan bla i om noen år.

 

Album er gøy når du gjøre det skikkelig. Her på bruket er vi veldig opptatt av hvordan vi presenterer bildene våre, så se på det som en kreativ utfordring. Kanskje dere blir litt hektet på å lage album i fremtiden også.

Lenke til kommentar

Jeg ser at mitt postnummer (0461) er på listen. Enten er det tettere med Akamere her på Sagene enn jeg trodde (postnumrene sitter jo tettere her i byen enn junkiene bakerst på 20-bussen), eller så er ikke min avbestilling fanget opp (har ikke gjort noe aktivt ut over å PMe Tom). Jeg skal ha Tomsi nødpakke.

Lenke til kommentar
Du med postnr 7030, Har du behov eller kunne du tenkt deg å latt den gå videre til noen uten analogt- om du har anologt fra før av såklart.. :)

 

Jeg har 7080

Jeg vil ikke ødelegge helgen din, men denne kreative forsøk å få handen på denne kit er nesten eneste sjanse fordi den første med postkode 7080 (nick passer også) er omtrennt på venteplass 12.397...

 

Men der er virkeligt mange deltaker fra Trondheim området, så hvis du flirter litt? :-)

 

Stephan

 

Hehe... Jeg får se hvor gode flørtekunnskapene mine er da vettu... ;)

Planen hadde vært å ha det med til Egypt hvor jeg skal tilbringe tiden min den uken dugnaden varer... :)

Lenke til kommentar
kan noen bekrefte hva slags film som følger med pakken i tilfelle noen har lyst til å delta uoffisielt,evt. link til tomsipakken ?

på forhånd takk ;)

Film: Fuji Superia 200/36

 

Tomsi Nødpakke: Film + fremkalling i format 11x17 med hvit kant + image CD. Bestilles hved pm til Tom.

 

Da jeg ikke har fått noe bekreftelse på mail, ser det forsåvidt ut som at det er over for min del i denne utfordringen. Litt synd på en måte, men da jeg ikke nødvendigvis hadde hatt tid til å fokusere på "konkuransen" heller, så er det kanskje like greit.

Nei, for tidelig for å gir opp. Vi skall fortsett sende nye bekreftelser på mandag. Men sjansen blir mindre og mindre...

Lenke til kommentar
Jeg ser at mitt postnummer (0461) er på listen. Enten er det tettere med Akamere her på Sagene enn jeg trodde (postnumrene sitter jo tettere her i byen enn junkiene bakerst på 20-bussen), eller så er ikke min avbestilling fanget opp (har ikke gjort noe aktivt ut over å PMe Tom). Jeg skal ha Tomsi nødpakke.

Hei Anew,

 

hvis navn din fra profilen (Christian?) stemmer og navn hans fra våres bestillingssystem stemmer også, så er det defenitivt to veldig ulike navn.

 

The world is small :-)

 

Stephan

Lenke til kommentar
The world is small :-)

Det er nok stor fare for at det er meg ja. Siden jeg har ordnet meg på annet vis, så bør en annen og mer trengende få kameraet.

Slik jeg fortsod på Stephan så heter ikke den andre personen Kristian :)

Ja, jeg så det jeg også etter en gjennomlesning til. :) (se edit)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...