Gå til innhold

Fotoutfordring - Analog uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er skikkelig tøft av JP. Jeg ble ringt opp i sted med spørsmål om jeg hadde fort hentet i butikken. Det hadde jeg ikke da jeg regnet emd at jeg skulle få beskjed om det kunne hentes i butikke eller om jeg ville motta i posten. Fikk da beskjed om at det var greit og at de nå uansett sikkert var tomme i butikken og at de skulle sende meg ett. :w00t: Det var vel dagens gladmelding for meg i alle fall.

Lenke til kommentar
Nå har jeg også fått hentet dette knøttet av et kamera; Tatt noen bilder nå, men aner ikke hvorvidt de ble bra eller ei. Spennende er det i allefall! :)

 

Hotvedt! Vent! Stop! Du skal ikke bruge filmen endnu: Udfordringen gælder for 1/9 - 7/9. Se artiklen på forsiden. Det ville da være synd at tage alle billederne, før udfordringen starter? :-)

Lenke til kommentar
Er det slik at de som kom igjennom "nåløyet" har fått kamera nå? Regner med at jeg var for sen gitt.. Eneste analoge kameraet her i huset er en gammel pentax sak jeg kjøpte brukt for konfirmasjonspenger, er bare auto eksponering på det men intet auto fokus. Halv juks det vel?

Ingen krav om autofokus. Autoprogram derimot, det er ønskelig.

 

Tom

Lenke til kommentar
Nå har jeg også fått hentet dette knøttet av et kamera; Tatt noen bilder nå, men aner ikke hvorvidt de ble bra eller ei. Spennende er det i allefall! :)

 

Hotvedt! Vent! Stop! Du skal ikke bruge filmen endnu: Udfordringen gælder for 1/9 - 7/9. Se artiklen på forsiden. Det ville da være synd at tage alle billederne, før udfordringen starter? :-)

Et annet alternativ er å bruke opp hele filmen, og kjøpe en ny (og identisk en), før 1.9. Du må selvsagt betale fremkallingen på prøve-ut-filmen, for det er filmen som tas i neste uke som er med i utfordringen, og som skal være med i fellesfremkallingen.

 

Tom

Lenke til kommentar

Ser faktisk ut som at JP fant meg igjen på listen og har sendt en kamera.

Litt irreterende på en måte, da jeg fant ut at barnas dag, med masse aktiviteter og styr er 31. og ikke første som ejg trodde.

Så da blir det ingen bilder fra der, men får ta det med på jobb og se hva som skjer i løpet av uken.

Lenke til kommentar
Nå har jeg også fått hentet dette knøttet av et kamera; Tatt noen bilder nå, men aner ikke hvorvidt de ble bra eller ei. Spennende er det i allefall! :)

 

Hotvedt! Vent! Stop! Du skal ikke bruge filmen endnu: Udfordringen gælder for 1/9 - 7/9. Se artiklen på forsiden. Det ville da være synd at tage alle billederne, før udfordringen starter? :-)

 

 

Null problem, flere filmer på lager :)

Lenke til kommentar

Hm. Jeg regner med jeg var et par timer for sein med å hive inn bestillinga den dagen, og kamera er ikke i sikte. Har imidlertid Minolta Dynax 7 (som skal ha samme lysmåling i utgangspunktet, ingen Auto-modus, men P uten justeringer gjør jo igrunn samme nytten) og en 35-70/4 som var kit-zoomen 28-80-ene erstattet. I tillegg har jeg en neve Superia 200/24 liggende etter sommeren, så jeg lurte på om dette er nært nok til å smiske seg til en Tomsi-kode?

Lenke til kommentar
Hm. Jeg regner med jeg var et par timer for sein med å hive inn bestillinga den dagen, og kamera er ikke i sikte. Har imidlertid Minolta Dynax 7 (som skal ha samme lysmåling i utgangspunktet, ingen Auto-modus, men P uten justeringer gjør jo igrunn samme nytten) og en 35-70/4 som var kit-zoomen 28-80-ene erstattet. I tillegg har jeg en neve Superia 200/24 liggende etter sommeren, så jeg lurte på om dette er nært nok til å smiske seg til en Tomsi-kode?

Sender du meg en PM, så vil det gå bra det. Men vi ser helst at du kjøper en tomsi nødpakke, slik at Amnesty får noen penger.

 

Tom

Lenke til kommentar
Jeg har mottatt min pakke; Kamera, objektiv, batterier, pluss rullen med film - men ingen fotopose eller lignende. Skal jeg sende rullen til Japan Photo da eller, og merke den med "fotoutfordring" eller hva? Levere i butikk?

 

Øystein

Dette kommer det informasjon om i slutten av uken utfordringen gjelder. Som det er nevnt i en post tidligere i tråden ...

Vil anbefale alle som har meldt seg på å tråle igjennom hele denne tråden, samt tråden med regler.

 

Tom

Lenke til kommentar

Hmm, nå fikk jeg plutselig en mail fra Japan Photo om at ordren min var sendt, men på sporingen står det: 27.08.08 15.29 INGEN SENDING ER MOTTATT FORELØPIG, KUN MELDING 1415 OPPEGÅRD

 

Kommer jeg til å få kameraet eller er det bare for å rydde opp i alle bestillingene som ikke hadde fått ordren sendt?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...