Gå til innhold

Fotoutfordring - Analog uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er for lite flink til å printe ut bilder, så forhåpentlig vis kan dette hjelpe på litt.
Ja. Moro er det også at JP ikke sparer på kruttet når det gjelder fremkalling heller, men tilbyr "beste sort" papirbilder, 11x17 med hvit kant (regner med det er mulig å få matt papir også). Passer dårlig i album, men fantatisk fine å se på :-)

Nei besverre, ikke matt :-(

 

Volumina på analogt er alerede ekstremt lavt, hvis vi også splitte det i glossy og matt, så blir produktionskostnaden for høyt og vi må øke prisen - som vi ikke ønsker å gjøre...

 

Men over 80% har valget glossy mot matt uansett...

 

Stephan

 

Jeg har fylt ut addresse og valgt at jeg vil få tilsendt pakken med Postens Servicepakke og betale med postoppkrav. Er det da meningen at jeg skal betale 259 kr(som det står på den siden før jeg bekrefter) eller vil summen bli mindre i om med at JP betaler litt av postoppkravet?
Du skal bare betale for kameraet + 49 kroner i frakt, altså 149,- kr. Jeg har fått en faktura på kontoen min hos JP, så jeg er ikke sikker på om det faktisk blir sendt i oppkrav, eller om det blir sendt som forhåndsbetalt servicepakke, og at de legger ved faktura oppi (eller ber folk laste den ned fra nettet). Uansett - det er 149,- som gjelder for dem som bestiller hjem.

helt riktig!

 

Da er det vel bare å bestille da, og satse på å betale 149 kr selv om det står 259 kr.

Lenke til kommentar
Men siden dette er ikke et "salgsprojekt", tror jeg ikke som JP Danmark har noe imot hvis vi sender dette till deg. Till samme pris enn til andere deltager selvfølgelig.
Hvis de er halvparten så motiverte for slikt som JP Norge er, blir de med på stuntet i Danmark også :-) Men de har kanskje ikke noe restlager av Minolta-SLR?

Helt sikkert ikke, vi har kjøpt europæisk restparti for tre år siden...

Lenke til kommentar
Men nå ser jeg at du skriver at det er 1 i sandnes.

Så da tar jeg turen bort der. Viser jeg ordrebekreftelsen til de i butikken?

Spør [email protected] først. Hvis de har fortellt tre kundene alerede som det finnst ett stk, så er det ikke noe vits å gå der.

 

Guttene fra webshoppen ([email protected]) er eneste som har øversikt akkurat nå - håper jeg :-)

 

Stephan

 

Jeg har hentet det nå :] Så det gikk bra. Takker igjen for et fint tilbud. Gleder meg til konkuransen.

Lenke til kommentar
Jeg har fylt ut addresse og valgt at jeg vil få tilsendt pakken med Postens Servicepakke og betale med postoppkrav. Er det da meningen at jeg skal betale 259 kr(som det står på den siden før jeg bekrefter) eller vil summen bli mindre i om med at JP betaler litt av postoppkravet?

Det ser ut som du betaler så mye, men det gjør du ikke. Du betaler 100,- for kamera/film som vi overfører til Amnesty og 49,- for transport. Vi order dette, du betaler ikke mer.

 

Stephan

Lenke til kommentar
Det er allerede tatt 4 bilder med kameraet mitt.

Om dette viser seg å være noen vanvittig fine bilder, så bruker jeg disse :p

Tyvstart er ikke lov ;) Å prøve ut kamera er greit - men da du ta ut denne filmen og må skaffe en ny tilsvarende fim innen den 1. Jeg skal selv gjøre det denne uken.

 

Tom

Lenke til kommentar
Det er allerede tatt 4 bilder med kameraet mitt.

Om dette viser seg å være noen vanvittig fine bilder, så bruker jeg disse :p

Tyvstart er ikke lov ;) Å prøve ut kamera er greit - men da du ta ut denne filmen og må skaffe en ny tilsvarende fim innen den 1. Jeg skal selv gjøre det denne uken.

 

Tom

 

Du missforstår. En annen person/butikkansatt har knipset 4 bilder fra før.

Da jeg tok kameraet ut av pakken stod det 4 på telleren.

Lenke til kommentar
Det er allerede tatt 4 bilder med kameraet mitt.

Om dette viser seg å være noen vanvittig fine bilder, så bruker jeg disse :p

Tyvstart er ikke lov ;) Å prøve ut kamera er greit - men da du ta ut denne filmen og må skaffe en ny tilsvarende fim innen den 1. Jeg skal selv gjøre det denne uken.

 

Tom

 

Du missforstår. En annen person/butikkansatt har knipset 4 bilder fra før.

Da jeg tok kameraet ut av pakken stod det 4 på telleren.

Fikk du kamera med film i!?

 

Tom

Lenke til kommentar
Det er allerede tatt 4 bilder med kameraet mitt.

Om dette viser seg å være noen vanvittig fine bilder, så bruker jeg disse :p

Tyvstart er ikke lov ;) Å prøve ut kamera er greit - men da du ta ut denne filmen og må skaffe en ny tilsvarende fim innen den 1. Jeg skal selv gjøre det denne uken.

 

Tom

 

Du missforstår. En annen person/butikkansatt har knipset 4 bilder fra før.

Da jeg tok kameraet ut av pakken stod det 4 på telleren.

Fikk du kamera med film i!?

 

Tom

 

Jepp. Tror kameraet har vært på utstilling i butikken.

Lenke til kommentar
Det er allerede tatt 4 bilder med kameraet mitt.

Om dette viser seg å være noen vanvittig fine bilder, så bruker jeg disse :p

Tyvstart er ikke lov ;) Å prøve ut kamera er greit - men da du ta ut denne filmen og må skaffe en ny tilsvarende fim innen den 1. Jeg skal selv gjøre det denne uken.

 

Tom

 

Du missforstår. En annen person/butikkansatt har knipset 4 bilder fra før.

Da jeg tok kameraet ut av pakken stod det 4 på telleren.

Fikk du kamera med film i!?

 

Tom

 

Jepp. Tror kameraet har vært på utstilling i butikken.

Du fikk med ekstra film? I såfall er det vel bare å knipse ut rullen og sette inn den andre.

 

Tom

Lenke til kommentar
</teskje>

 

<pirke>

Du glemte start-tag for teskje...

</pirke>

 

...., men enig. Var utrolig mye fjas med disse ekstra kronene som dukker opp i bestillingen. Uansett, er det jo tilnærmet gratis. Gleder meg til å få kloa i mitt :) Må kanskje se om jeg finner en overgang fra Olympus OM til Minolta for å prøve OM 50mm'en på den... :) (ikke til utfordringen da..)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...