Gå til innhold

Fotoutfordring - Analog uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viktig beskjed.

 

Dette stuntet tok helt av, så det ser ut som om JP har gått tom for kameraer. Det blir dermed en del som har bestilt, som det ikke er kamera til.

 

For å løse dette, så vil de resterende få et tilbud om en film+fremkalling+CD pakke til kr. 50,- som går til Amnesty International.

 

Ettersom en del av oss allerede har analoge kameraer, så kan jo vi gå for film-pakka istedet, slik at de som ikke har kamera får være med. Send meg en PM innen lunsj i morgen med nanv, så gir jeg den listen til JP. Jeg har kun to krav til kameraet, ikke for høy kvalitet på optikken, og at kameraet har mulighet full automatikk.

 

Tom

Lenke til kommentar
Sikkert ikke alle som har fått med seg dine poster her nå, men morsomt at damer bestiller nå.

 

Kan dere ikke endre lagerstatus, eller skrive med stor rød skrift "UTSOLGT" ?

Det kan vi gjøre første ting på morningen,men nå er alle hjemme. Webguttas har jobbet helt ekstremt idag, så jeg kan ikke "presse" de nå for å gjør nog ting til, men den blir tatt bort tidelig.

 

Lagerstatus kan vi ikke endre siden det går automatisk. Alle kameras som er bestillt men ikke fakturert er fortsatt synlig som "på lager". Intill nå så har det aldri vært ett problem, men da har vi lært noe...

 

Men Tom har jo kommet med en (nød-) løsning, håpentlig funker det for noen...

 

Stephan

Lenke til kommentar

Ups, jeg rakk ikke å bestille før nå. Regner sannsynligheten som ganske liten for å være blant de heldige. (Kanskje få det aller siste demobrukte kameraet :) )

 

Det er jo også mulig at JP har lignende hus liggende som de vil bli kvitt.

Jeg regner med de har fått et parti til en svært gunstig pris. Kanskje et restlager. Hvis de hadde betalt full pris for dette ville det blitt en svært kostbar affære. (Som om ikke framkalling, kopiering, frakt og et en del arbeidstimer innsats er dyrt nok) Dette tiltaket er nesten for godt til å være sant. Bare nesten altså. :)

 

Hvis det blir noe tilsvarende igjen så må det jo nesten være bedre rutiner for at ikke folk utenfor forumet skal kunne slå til. F.eks en kode som sendes ut til alle som melder seg på, koden må skrives inn i kommentarfeltet når man bestiller, ellers blir ordren kansellert?

Et tiltak kan være å kun ta i mot bestillinger på PM i forumet.

Lenke til kommentar
Jeg har analogt kamera, men mitt er allerede sendt, så da er det vel liten vits...

Hei sn0dig,

 

er det egentlig lov som JP ansatte tar del?

 

@ Tom & Akam: hint hint :-)

 

dette var revanche for å lese akam på job hehe

 

Stephan

 

Jeg har ikke sett noen plass der det har stått noe annet, hvis det f.eks står i arbeidskontrakten så har jeg faktisk ikke fått den. Ellers: Jeg var ett aktivt medlem her på forumet lenge før jeg begynte å jobbe hos JP ;)

Lenke til kommentar
Hei sn0dig,

 

er det egentlig lov som JP ansatte tar del?

 

@ Tom & Akam: hint hint :-)

 

dette var revanche for å lese akam på job hehe

 

Stephan

Vi har jo ikke eksplisitt sagt at ansatte i JP og Akam ikke får delta, så da må de vel få lov til å være med. Ettersom det ikke er en konkurranse (og dermed ingen premie), så burde alt være bra.

 

sn0dig bør få bolle-bot* for å ha blitt ferska i å lese Akam i arbeidstiden ;)

 

Tom

 

* Spandere boller til alle på på jobben/avdelingen

Lenke til kommentar
Dette stuntet tok helt av, så det ser ut som om JP har gått tom for kameraer. Det blir dermed en del som har bestilt, som det ikke er kamera til.

 

Gjelder dette både de som har bestilt kamerapakken hjem til seg og de som tenker å hente kamerapakken i butikk?

Nei nei nei,

 

som sagt før, alle ordrer blir expedert etter ingang, med henting i butikk eller ikke. Vi har jo bare sent ut ca 50 stk idag plus noen 20-30 stk som har blitt hentet i butikken. Så det er forsatt ca 100 kameras som blir sent ut. Men vi har +200 ordrer, så de som har bestillt sist få ingenting - eller kan bestille "Tomsi-nødpakka". Men denne varelinje skal vi ikke øppner før vi - og dere - hvet 100% sikkert hvem som får "originalpakka". Vi trenger sikkert hele døgn i morgen for å finde ut, kanske selfs nog fredagen...

 

Stephan

 

Stephan

Lenke til kommentar
Dette stuntet tok helt av, så det ser ut som om JP har gått tom for kameraer. Det blir dermed en del som har bestilt, som det ikke er kamera til.

 

Gjelder dette både de som har bestilt kamerapakken hjem til seg og de som tenker å hente kamerapakken i butikk?

Nei nei nei,

 

som sagt før, alle ordrer blir expedert etter ingang, med henting i butikk eller ikke. Vi har jo bare sent ut ca 50 stk idag plus noen 20-30 stk som har blitt hentet i butikken. Så det er forsatt ca 100 kameras som blir sent ut. Men vi har +200 ordrer, så de som har bestillt sist få ingenting - eller kan bestille "Tomsi-nødpakka". Men denne varelinje skal vi ikke øppner før vi - og dere - hvet 100% sikkert hvem som får "originalpakka". Vi trenger sikkert hele døgn i morgen for å finde ut, kanske selfs nog fredagen...

 

Stephan

 

Stephan

 

Da får jeg vel bare sove med kryssede fingre:)

Lenke til kommentar
Stoney, fiks at man kan kjøpe 'nødpakken' i butikk, er du grei. Stress å bestille på nett! Må kjøpe 2x nødpakke jeg da. Hva spør jeg om? Få et navn på pakken :)

Er ikke "Tomsi-Nødpakke" en ganske grei navn? I hvertfall er det insidermessig nok for å utelykke tifeldige impulskjøper, ellers?

Lenke til kommentar
Stoney, fiks at man kan kjøpe 'nødpakken' i butikk, er du grei. Stress å bestille på nett! Må kjøpe 2x nødpakke jeg da. Hva spør jeg om? Få et navn på pakken :)

2 pakker? Det er bare en pakke per person. Men du må sende meg PM om at du har kamera, så kommer jeg tilbake med info på PM før/ iløpet av helgen.

 

Tom

Lenke til kommentar
Stoney, fiks at man kan kjøpe 'nødpakken' i butikk, er du grei. Stress å bestille på nett! Må kjøpe 2x nødpakke jeg da. Hva spør jeg om? Få et navn på pakken :)

Er ikke "Tomsi-Nødpakke" en ganske grei navn? I hvertfall er det insidermessig nok for å utelykke tifeldige impulskjøper, ellers?

Ypperlig navn.

 

Ettersom jeg har egnet kamera fra før av, så har jeg ordnet med en fra Oslo-benken, slik at h*n overtar mitt kamera. Så dere trenger ikke spørre ;)

 

Tom

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...