Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mye kattepuser her ja!!  :)  

 

Dette er min framtidige hund:  

http://home.no.net/wfroyen/zitahytta.jpg

 

Kan du gjette rasen?

Vel den kan være enten en pinscher eller en manchester terrier. Men etter størrelsen å dømme er det en manchester terrier. :woot::roll:

 

Det er en pincher, ja. Du har peiling du!! :yes:

Jeg har egentlig ønsket meg en dobbermann i alle år, den peneste hunden som finnes(!), men samboeren er ikke helt enig... Pincher er helt lik, bare 30 cm lavere. Så da får man inngå et kompomiss! :lol:

 

Hvorfor kan du så mye om hunder, SnowDog_?

Lenke til kommentar
Det er en pincher, ja. Du har peiling du!! :yes:

Jeg har egentlig ønsket meg en dobbermann i alle år, den peneste hunden som finnes(!), men samboeren er ikke helt enig... Pincher er helt lik, bare 30 cm lavere. Så da får man inngå et kompomiss! :lol:

 

Hvorfor kan du så mye om hunder, SnowDog_?

synd du ikke kan få dovermann men pincher er jo nesten like bra. Vel eg er besatt av hunder. Hver gang eg er ute med venner og det går noen med hunder så må eg bort å klappe på den. Leser en del bøker om hunder. Hunden som eg "har" er jo egentlig min søster sin men eg har kidnappet den og nekter å gi den tilbake :lol::cry:

 

SnowDOG_:

 

Tervuren ER en Belgisk fårehund. Akkurat som Groendal, Lakenois og Malinois.

4 varianter av samme hunden.

Ok da lærte eg noe nytt idag. tervuren, groendal, lakenois og mlinois. /me pugge
Lenke til kommentar
Jeg liker ikke tanken på å ha husdyr. La de få leve som de vil, og ikke steng dem inne.

 

Dessuten liker jeg ikke dyr. De er plagsom.

 

Han jeg bor med har en gullfisk, og det er nok, spør du meg. Heldigvis slipper jeg å mate den o.l. Men å ha hund eller katt elns? Uaktuelt.

Syns synd på deg, livet blir mye mer meningsfylt når du har en liten pelsklump å kose med!

Uanz, her er min tiger:

125-2596_IMG.JPG

Lenke til kommentar

Atrax1, kult bilde! :woot: Sånn teknisk sett! Katten ser ut som Kongen på haugen. En ordentlig tøffing!

 

Snowdog_, det er kuult å høre at flere har det som meg! Ikke en hund slipper forbi meg på gaten uten at den blir klødd litt bak øret... :D Broren min eier verdens snilleste golden retriver og en kompis fikk for en stund siden en liten am. cocker spaniel valp, ingen av dem får ha dem i fred. Også har kusinen min en litt sær og vanvittig svær Rhodesian Ridgeback hannhund som jeg passer rett som det er. Men selv har jeg altså katter... Lurer egentlig på hvorfor...? Vel, vi hadde katt hjemme før, og den ble 21 år, så jeg har jo aldri levd uten.

 

Kommer tilbake med en utfordring til deg senere i dag, Snowdog_. Skal be Scalpel poste et bilde av hans hund... :wink: Ren rase, jeg lover!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...