Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skal ha meg en sphynx, dvs. en hårløs katt når jeg etterhvert flytter ut fra dette bedritne kollektivet.

 

http://cats.about.com/library/graphics/bre...hynx_bemisu.jpg

 

og, jada, jeg vet at en god del av dere vil si "æææsj, de er jo ekkkle!!!!!1", men.. det driter jeg i. :)

 

Altså, de ser ut som noen vrengte rompehull... hva er gøy med å ha noe sånt?!?

/me vil ha søt pelsklump :woot:

Lenke til kommentar

Her har du noe å bryne deg på SnowDog_!

 

http://www.lillerud.no:8080/bilder/hunder/faiko1.jpg

 

http://www.lillerud.no:8080/bilder/hunder/faiko2.jpg

Helt ren rase. Lille Faiko er her ca. 6mnd.

 

Terrier iallefall?

 

Det er nok ikke en terrier. Men det er jo ikke så enkelt å se ettersom den fortsatt er valp på bildene! Det er en småhund (klasse H på utstillinger). Også er den ganske hyperaktiv... :lol:

Lenke til kommentar
jeg stemmer for at denne tråden slettes..
Enig, denne tråden gjør meg kvalm. Skjønner ikke at folk gidder å dra meg seg skadedyr inn i stua. Og er det noen av disse katteeierne som vet hva katten sin gjør etter at dem blir slippet ut om natta? På boligfeltet der jeg bor er det en masse småunger som har fått mast seg til å få seg en katt eller to av foreldrene sine. Nå ligger det små fuglekadavre overalt og det lukter piss på hvert hushjørne. Og dette kaller folk for nusselige, søte små kattunger?

 

btw, noen som har tenkt på hvor bikkja har hatt tunga si før dere lar dere bli sleiket av den ekle våte hundetungen? Dere har oppdaget at hunder ikke bruker toalettpapir ikke sant?

 

btw2, hva hadde dere sagt dersom jeg hadde laget meg en stor kakerlakk-farm og så sluppet ut mine elskede kjæledyr ut om natten for at de skal få friskluft? Kakkerlakkene mine liker jo så godt fin natur. Om det går utover nabolaget bør vel ikke jeg bry meg om?

Lenke til kommentar
jeg stemmer for at denne tråden slettes..
Enig, denne tråden gjør meg kvalm. Skjønner ikke at folk gidder å dra meg seg skadedyr inn i stua. Og er det noen av disse katteeierne som vet hva katten sin gjør etter at dem blir slippet ut om natta? På boligfeltet der jeg bor er det en masse småunger som har fått mast seg til å få seg en katt eller to av foreldrene sine. Nå ligger det små fuglekadavre overalt og det lukter piss på hvert hushjørne. Og dette kaller folk for nusselige, søte små kattunger?

 

Hmmm... Vil du vi skal ha "skadedyrene" inne, så du slipper kattetiss på hushjørnene (stakkars deg...), eller vil du ikke at folk skal ha katter så du må leve med villkatter som tisser på hushjørnene? (Fortsatt stakkars, stakkars deg...!) Syns du det er bedre med måten folk behandler kattene sine i resten av verden? Der er det ingen kontroll på avling, det er altfor mange katter overalt, de får ikke stell og er fulle av sykdommer? Eller er greia at du vil utrydde alle katter fra jordas overflate? Kanskje alle dyr? Unntatt kakkerlakker? :roll:

 

Takker for saklig innspill, og minner om at du ikke må gå inn på denne tråden dersom den gjør deg kvalm... :lol:

 

 

PS: min katter er innekatter, er det bra eller dårlig i dine øyne Hr. Scirocco?

Lenke til kommentar

Hmmm... Vil du vi skal ha "skadedyrene" inne, så du slipper kattetiss på hushjørnene (stakkars deg...), eller vil du ikke at folk skal ha katter så du må leve med villkatter som tisser på hushjørnene? (Fortsatt stakkars, stakkars deg...!) Syns du det er bedre med måten folk behandler kattene sine i resten av verden? Der er det ingen kontroll på avling, det er altfor mange katter overalt, de får ikke stell og er fulle av sykdommer? Eller er greia at du vil utrydde alle katter fra jordas overflate? Kanskje alle dyr? Unntatt kakkerlakker?  :roll:  

Hmm, merkelig at du ikke så ironiet i innlegget mitt. Du følte deg truffet kanskje? :o Hva villkatter angår så er det jo ikke sånn at man må velge mellom enten å ha villkatter eller katter som kjæledyr. Verden er ikke svart eller hvit og jeg skal vedde på at det også er folk som har katter som kjæledyr i "resten av verden" som du tydeligvis mener kun består av villkatter. Jeg må også minne deg på at katter faktisk ikke har noe i Norge å gjøre. De er importert hit til landet, akkurat som kaninene i Australia. Og som i Australia er de blitt til skadedyr, eller landeplage om du vil.
PS: min katter er innekatter, er det bra eller dårlig i dine øyne Hr. Scirocco?
Hva du har eller ikke har hjemme hos deg selv bryr jeg meg egentlig veldig lite om. Det er først når eiendelene dine kommer og driter på trappa mi jeg blir litt irritert.
Lenke til kommentar
jeg stemmer for at denne tråden slettes..
Enig, denne tråden gjør meg kvalm. Skjønner ikke at folk gidder å dra meg seg skadedyr inn i stua. Og er det noen av disse katteeierne som vet hva katten sin gjør etter at dem blir slippet ut om natta? På boligfeltet der jeg bor er det en masse småunger som har fått mast seg til å få seg en katt eller to av foreldrene sine. Nå ligger det små fuglekadavre overalt og det lukter piss på hvert hushjørne. Og dette kaller folk for nusselige, søte små kattunger?

 

btw, noen som har tenkt på hvor bikkja har hatt tunga si før dere lar dere bli sleiket av den ekle våte hundetungen? Dere har oppdaget at hunder ikke bruker toalettpapir ikke sant?

 

btw2, hva hadde dere sagt dersom jeg hadde laget meg en stor kakerlakk-farm og så sluppet ut mine elskede kjæledyr ut om natten for at de skal få friskluft? Kakkerlakkene mine liker jo så godt fin natur. Om det går utover nabolaget bør vel ikke jeg bry meg om?

 

Hvorfor leser du en tråd som gjør deg kvalm ? Klikk den vekk davel..

 

Kattene mine går ikke ute, eller de har en egen luftegård som beskytter dem fra gale folk som vil stjele dem, kjører over dem for så stikke av uten å si fra, sykdom og skade fra andre katter/dyr og alle andre mulige farer..

 

Hvis du ser litt større på det, så er du et skadedyr selv her på denne jordkloden. Snylter på andre dyr gjør vi..

Lenke til kommentar
Hmm, merkelig at du ikke så ironiet i innlegget mitt. Du følte deg truffet kanskje?  :o  Hva villkatter angår så er det jo ikke sånn at man må velge mellom enten å ha villkatter eller katter som kjæledyr. Verden er ikke svart eller hvit og jeg skal vedde på at det også er folk som har katter som kjæledyr i "resten av verden" som du tydeligvis mener kun består av villkatter. Jeg må også minne deg på at katter faktisk ikke har noe i Norge å gjøre. De er importert hit til landet, akkurat som kaninene i Australia. Og som i Australia er de blitt til skadedyr, eller landeplage om du vil.

 

OK, jeg beklager at jeg ikke så ironien i innlegget ditt, skrifelig ironi fungerer sjelden... Dessuten syns jeg det er merkelig at du kaller det ironi når du starter det heler med å si at "denne tråden gjør meg kvalm!"

 

Jeg har ingen dårlig samvittighet for katteekskrementer, for, som sagt, er mine katter innekatter. Men la det være sagt, jeg ville ikke hatt dårlig samvittighet om det var mine katter heller... Jeg reagerte på ditt innlegg fordi mennesker som skal syte og klage på "alt" her i verden er noe av det verste jeg vet. Mener du virkelig at katter er skadedyr og landeplager?

 

Som flere enn meg her sikkert mener, om kjæledyr plager deg, så ikke gå inn på en tråd som heter "kjæledyret ditt". Hrmf :grumpy:

 

edit: typo

Lenke til kommentar
Lettet etter lignende hund i canis hundraser men fant den ikke. Ikke mange av den i norge vel.

 

Nei, tror nok ikke det er mer enn 30-50 i Norge nå. Hadde egentlig en Löwchen til, men den tok siste turen til veterinæren for et par uker siden :( Men den ble 13 år da, det er ikke dårlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...