Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tsk.. tipper du skjønte du tapte hardt, og ikke ville inrømme det..

Tapte hardt? Siden når ble dette forumet en diskusjon om å vinne eller tape? :o At jeg har andre meninger en enkelte andre er vel bare et tegn på sunnhet er det ikke? Hvorfor skulle vi alle ha samme meninger?

 

Ville ikke legge til enda en OT post for å forhindre at tråden deres skule skli enda mer ut, men når du først lager nok en OT post ser jeg ikke lenger noen grunn til at jeg selv ikke skulle gjøre det.

Lenke til kommentar

Selv har eg alltid hatt lyst å få meg en DOGO ARGENTINO men det viser seg at rasen ikke lov å ha i norge. Faens_ kriminelle som ødelegger for folk som kan ta vare på dyr og vet å takle dyret. Nå er ikke DOGO så farlig men den er såpass sterk og lite redd at de bruker den som kamphund og drapshund. De burde starte "hundelappen" kurs for folk som vil ha hunder av denne sorten slik at kun de som er seriøse får lov til å skaffe seg slike hunder.

 

Anyways her er noen bilder av drømme hunden min:

 

 

CHECUY_AT_2_YEARS.JPG

CISSI11.JPG

DOGOBIS_1_.JPG

MARCUS.JPG

 

 

 

Bare synd at useriøse folk ødelegger for oss seriøse som liker hunder og kan ta vare på de.

 

FIGURANTE2.JPG

Lenke til kommentar
Jeg må også minne deg på at katter faktisk ikke har noe i Norge å gjøre. De er importert hit til landet, akkurat som kaninene i Australia.

Sau er vel heller ikke noe "urdyr" i Norge. Eller "norsk rødt fe" feks.

Men jeg skal innrømme at sau og ku smaker litt bedre.;-)

 

Nærmeste jeg kommer et kjæledyr pr. dato er et ekorn som spiser SafariCookies i vinduskarmen min.

Når jeg får litt bedre plass blir det antageligvis en shæfer.

Lenke til kommentar
Ikke nødvendigvis bare et tegn på sunnhet! Er det bra å ha andre meninger enn f.eks. at krig er dumt?
Worst argument ever?

 

Seriøst, slike innlegg topper bare den lange rekken med spam og useriøse innlegg på dette forumet. Jeg la bare til et innlegg for å fortelle om hvordan holdningene til enkelte katteeiere er i nabolaget mitt er, men etter diverse svar på dette fikk jeg plutselig bekreftet at dette faktisk gjelder over hele landet. Kan faktisk ikke skjønne at enkelte mener det er helt greit at katta si benytter seg at naboens lufteluke i kjelleren som toalett.

 

Men seriøst, denne diskusjonen begynner å bli latterlig. Det finnes bedre ting man kan engasjere seg i verden enn hva kattene i nabolaget driver med. Jeg trekker meg herved ut av denne diskusjonen. Og til dere som kom til denne tråden for å se på bilder av andres kjæledyr beklager jeg at mitt innlegg bidro til at tråden sklidde ut.

Lenke til kommentar
Den var fin vovs!! Sa du engang at det var en rottweiler blanding? Sweet. :yes:

 

jeg vet ikke helt hva jeg har sagt jeg :roll:

 

men.. den på bildet er en Hovawart.. ren rase.. ikke no humbug :wink:

tror den vi og hadde var ren Hovawart. men de som solgte den til oss sa det var blanding av Leonberger og no.. desverre har jeg ikke no tro på det.. etter å ha sett Hovawarter i nabolaget så er jeg sikker på at.. Bamse :D var det.. :yes:

Lenke til kommentar

jeg vet ikke helt hva jeg har sagt jeg :roll:  

 

men.. den på bildet er en Hovawart.. ren rase.. ikke no humbug :wink:  

tror den vi og hadde var ren Hovawart. men de som solgte den til oss sa det var blanding av Leonberger og no.. desverre har jeg ikke no tro på det.. etter å ha sett Hovawarter i nabolaget så er jeg sikker på at.. Bamse  :D  var det.. :yes:

 

He-he.. Jeg kunne fortalt den at den het Bamse! Den ser sånn ut!! :lol:

Syns det er fint lite undulater rundt i de norske hjem? Eller gidder man bare ikke ta bilder av dem? /me liker ikke fugler og fisker. Pelsdyr (hunder, katter, kaniner, marsvin osv) er greia mi!! :woot:

Mer bilder!!

Lenke til kommentar
Usj, katter er stygge dyr..

neeida.. de renser lufta for sånne stygge flygende ting med fjær på :D

Og hunder renser gatene for katter!! hehe neida eg prøver å få vovsen til å gå overens med katter men det ser ikke ut til at det blir noe realitet siden den som valp (2mnd) fikk bank av en pus. :cry:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...