Gå til innhold

Opprop mot Diablo III (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes ikke hovedproblemet med duping er at itemene kan bli borte, men at det gjør sånn at nesten alle som spiller er rike og at det setter prisene i ubalanse.

 

Lain, hvordan kan du mene at prisene er helt greie? F.eks at Ist er verdt det samme som en hr er jo helt på tryne, og det var ikke lenge siden prisen på Arach var oppe i ca 8 hrs...

 

Det var gøy den tiden det var ''stort'' å ha Enigma :thumbup: , men nå er jo de dummeste 10 åringene til og med rike...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Her hadde jeg en lang post som omhandlet http://multiplayerblog.mtv.com/2008/07/31/...r-talks-colors/

Men ser ikke ut som at diskusjon.no takler 150 personer som klager på moms på tg, så det ble borte når jeg trykte svar.

 

Og gidder IKKE å skrive det på nytt. Kort sagt, blizzard tolket petition som farge klaging only, og bryr seg ikke om hva den delen av fansen mener.

Kroken på døra, og jeg vet jeg skal teste spillet før jeg kjøper det, greit nok at det er hypa til å være jomfru maria på korset naken, men man vet aldri hvordan det blir før det er ferdig.

 

Også prøver vi å trykke på svar en gang til.

Lenke til kommentar

"noen laget en petition" ja. Ble vel nesten 60 000 signaturer, vil si det burde bety litt. Men nå høres jeg bitter ut, og spillet er ikke ute enda. Men dere som mener det er bra, får ikke komme å klage om spillet ikke lever opp til deres forventninger ved release.

Lenke til kommentar

Spillet blir nok ikke å leve til forventningene, men bare de når halvparten av dem så blir det et utrolig bra spill for min del.

 

 

53 000 er ikke så mye som du skal ha det til når det gjelder Blizzard, og de vet hvordan man lager gode populære spill, så kanskje vi ikke skal tvile på dem før de driter seg ut.

 

Første gangen jeg så gameplay videoen la jeg ikke merke til noen feil, spillet så helt nydelig ut. Derimot når jeg ser folk sammenligner og tar nærbilder av statuer så ser jeg jo at de kunne vært bedre, det samme gjelder noen av fargene på screenshots, men Blizzard har spillet og de har testet forskjellige versjoner, de vet hva som fungerer. Det som ser bra ut på et screenshot trenger absolutt ikke å se bra ut live.

 

Tror mange av de som signerte gjorde det fordi det rett og slett så bedre ut på sammenligningene av screenshots, selv jeg signerte den, men tenkte ikke over dette før etterpå at det bare var tåpelig.

Lenke til kommentar
Wilson also assured me that the environments will get darker as the game progresses (what’s out now are early stages of the game), and the team is still in the process of “smattering the world with dead bodies and horrific skeletons and things like that” along the way.

 

De som desperat ønsker seg noe annet enn de to levlene vi har fått se kan jo trøste seg med dette.

Lenke til kommentar
Første gangen jeg så gameplay videoen la jeg ikke merke til noen feil, spillet så helt nydelig ut.

 

Nå skal du jo vite at elitister forakter magefølelsen. Smaker det godt, ser det bra ut, eller høres det bra ut, så har du rett og slett dårlig smak og trenger skolering for å se verden på den beste måten slik at du kan heve deg over andre.

 

(Ikke ment som provokasjon, bare en generell observasjon som gjelder langt flere ting enn Diablo 3).

Lenke til kommentar
Blizzard er noen pengegriske jæv**r... De bryr seg ikke om kritikken og driter i de oldschool gamerne, mens de fokuserer på å bli populært blandt andre folk.

 

Så diablo2 sin fanskare er på skarve 60,000? Kanskje faktum er det at de ikke vil forandre spill basert på hva minoriterer vil, for da går alt rett i dass til slutt.

 

Ja, ett store selskap er pengegriske, har du ikke merket dette før nå? Trodde du Blizzard var ett slags magisk unntak der? Forskjellen er vel heller at Blizzard prøver å bygge opp en lojal kundegruppe ved å lage kvalitetsprodukt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...