Gå til innhold

Opprop mot Diablo III (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mad_arab, gå tilbake til WoW er du snill.

Jøss, snakker om å bekrefte alle de negative karakteristikkene som har blitt brukt for å beskrive de mest innbitte og snerversynte av Diablo 3-kritikerne.

Oh no! Oh the humanity! :cry:

 

Du har tatt pinnen som dramaqueen nå, bra jobba!

Endret av Erasus
Lenke til kommentar

Poenget er at når det gjøres utsnitt av bildene for å finne det som visstnok er "verst", så klarer jeg bare ikke se hva som er galt med det en gang. Og jeg har spilt mye D1/D2, som faktisk også har en god del variasjoner i fargebruk, spesielt D2. Joda, de nye forslagene er også helt greie, men jeg ser ikke hva som er galt med originalene. Spillet vil nok bli minst like stort som D2, og da håper jeg inderlig at det blir litt variasjon.

Lenke til kommentar
Oh no! Oh the humanity! :cry:

 

Du har tatt pinnen som dramaqueen nå, bra jobba!

Så, så. Den tronen vil nok tilhøre deg så lenge du forblir av den mening at alle som er uenige med deg er folk som ikke har spilt Diablo tidligere og WoW-spiller (som dere jo har gjort til et skjellsord i seg selv).

Lenke til kommentar
Poenget er at når det gjøres utsnitt av bildene for å finne det som visstnok er "verst", så klarer jeg bare ikke se hva som er galt med det en gang. Og jeg har spilt mye D1/D2, som faktisk også har en god del variasjoner i fargebruk, spesielt D2. Joda, de nye forslagene er også helt greie, men jeg ser ikke hva som er galt med originalene. Spillet vil nok bli minst like stort som D2, og da håper jeg inderlig at det blir litt variasjon.

 

Poenget er nok snarere at det er mulig for dem med enkle grep å kaste WoW maleskrinet (pastell bloom) for å beholdet Diablo følelsen\nisjen mye bedre.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Poenget er at når det gjøres utsnitt av bildene for å finne det som visstnok er "verst", så klarer jeg bare ikke se hva som er galt med det en gang. Og jeg har spilt mye D1/D2, som faktisk også har en god del variasjoner i fargebruk, spesielt D2. Joda, de nye forslagene er også helt greie, men jeg ser ikke hva som er galt med originalene. Spillet vil nok bli minst like stort som D2, og da håper jeg inderlig at det blir litt variasjon.

 

Åh, jeg tror det må ha skjedd en liten misforståelse, du skjønner jeg ønsker Diablo III, mens du tenker tydeligvis på Disney Adventures til PC!

 

Bare se for deg alle character classes: Mikkey Snus, Kjøttbein og de 3 gamle grisene. Fantastich!

Lenke til kommentar
Vil nok bli større enn D2 tipper jeg. Easy to see!

"Wow i have never tried dialo, but this game looks great" o.l. x10+++

 

Det er ikke bestandig massene vet best noe Oblivion også var et eksempel på, det solgte bedre med de solgte også seg selv (med det tenker jeg på nisjen de haddet bygd før dette ble sluppet) og respekten for fansen

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Åh, jeg tror det må ha skjedd en liten misforståelse, du skjønner jeg ønsker Diablo III, mens du tenker tydeligvis på Disney Adventures til PC!

 

Bare se for deg alle character classes: Mikkey Snus, Kjøttbein og de 3 gamle grisene. Fantastich!

 

Det er sent, men det er ingen unnskyldning for trolling. Jeg foretrekker å diskutere med folk som ikke oppfører seg totalt usaklig.

Lenke til kommentar

Fansen er viktig, uten fansen fra diablo(2) tror jeg kanskje ikke vi ville sett diablo3. Vi har lagd mye hype oppover årene, nye diablo3 rykter hvert år for blizzcon osv.

Samme gjelder for endel andre spill som får oppfølgere/spinnoffs.

 

Det at vi er rundt 50k som spiller på bnet det meste av tiden i løpet av uken, burde bety noe.

 

 

Men igjen, det er Blizzard som lager spillet, det er blizzard som bestemmer. Og diablo3 vil selge i bøtter og spann ca uansett hva de finner på. Men vært prikken over i'en om blizzard tok inn over seg hva fansen ønsker, og gir tilbakemelding, da over 30k signerer under for saken.

Lenke til kommentar
Åh, jeg tror det må ha skjedd en liten misforståelse, du skjønner jeg ønsker Diablo III, mens du tenker tydeligvis på Disney Adventures til PC!

 

Bare se for deg alle character classes: Mikkey Snus, Kjøttbein og de 3 gamle grisene. Fantastich!

 

Håper virkelig for underskriftskampanjens skyld at du ikke representerer deres generelle syn på Diablo3 som det ser ut for øyeblikket, for makan til barnslige og usaklige kommentarer skal man lete lenge etter? Er du gammel egentlig?

Lenke til kommentar
for makan til barnslige og usaklige kommentarer skal man lete lenge etter? Er du gammel egentlig?

 

Om du er så vosken å full av insikt kan du ikke heller informere oss hva vi går glipp av i steden for å angripe samtlige om hvor barnslige de er (inkl undertegnedet)?.

 

Jeg mener, du fører ikke akkurat emne fremmover med informativ informarsjon du heller.

 

edit

Nei ikke meg det går utover nå, men for å få dette på banen igjen tenkte jeg mer på.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Jeg hopper fint over 20 sider i tråden her.

 

Det eneste jeg synes kjennetegner Diablo i videoen er de to mana/health-kulene og lyden når et item eller noe blir droppet. Synes ikke grafikken er Diablo-ish i det heletatt. MEN, jeg er helt åpen for forandringer jeg, men jeg synes grafikken blir for "happy" og WoW-aktig. Jeg er enig med de som sier at fargemetningen bør senkes, mindre blåskjær, mer gul og rød, og lys-radius til spilleren. Jeg signerer!

Lenke til kommentar
for makan til barnslige og usaklige kommentarer skal man lete lenge etter? Er du gammel egentlig?

 

Om du er så vosken å full av insikt kan du ikke heller informere oss hva vi går glipp av i steden for å angripe samtlige om hvor barnslige de er (inkl undertegnedet)?.

 

Jeg mener, du fører ikke akkurat emne fremmover med informativ informarsjon du heller.

 

Jeg har gitt mine synspunkt mange ganger tidligere, men jeg begynner å skjønne at det er ganske umulig å diskutere med folk på et slikt nivå som det holdes i tråden her, så jeg gidder ikke anstrenge meg lengre.

 

Hvis folk synes det er så jævlig WoW/Disney/Teletubbie, så får de da pinadø droppe spillet da, for hvis det står så ille til med dem, så skal det nok mer til enn en liten fargeendring for at de liker det.

 

Vi andre skal iallefall nyte tiden frem mot Diablo3 for alt den er verdt, og jeg synes oppriktig synd på de som ikke klarer det på grunn av at de har tatt grafikken et steg videre.

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Jeg har gitt mine synspunkt mange ganger tidligere, men jeg begynner å skjønne at det er ganske umulig å diskutere med folk på et slikt nivå som det holdes i tråden her, så jeg gidder ikke anstrenge meg lengre.

 

På tide å finne på noe annet en å vente i denne tråden da eller?.

 

Videre så tenker de fleste kun på å droppe WoW pastell fargene som ofte blir referert til som lettere feminine, det er dette som ikke helt passer inn i diablo. Som betyr at de bytter ut blooming illa\rosa med der det var rødt før (for eksempelets skyld). Jeg synes bildene som blir vist til helt klart ser bedre ut og tar vare på nijsen med tanke på farger(selv om jeg ser de ikke helt fjernet den rosa aktig buen feks,fargene burdet bort etter min mening.Pastell fargene kom på 80 tallet og burdet bli der ;) ), dette kan bli gjort med enkle grep og burdet bli gjort etter min mening.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Hva med å ignorere dem som oppfører seg som unger, og heller kommentere tinga de som holder seg saklige fremlegger?

 

Jeg ser ikke noe skade i at de forandrer ting i en retning mange av oss ønsker. Så lenge det er fornuftige og bra innspill, må det være lovlig å poengtere ting man tror vil forbedre spillet.

 

Og ja, jeg ønsker et mer "realistisk" miljø og mørkere spill uten så mye farger. Noen påstår det vil bli livløst og kjedelig, men jeg mener det passer bedre med spillet og loren det bygger på. Grafikken skal være et biprodukt til gameplayen, og jeg mener sånn d3 ble vist frem på messen, går det mer mot asiatiske flashy spill som fort overskygger andre ting.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...