Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle dele en sak her:

 

https://docs.google....JEV0RlLUE#gid=0

 

Det er en som har laget en kalkulator der man kan plotte inn alt man har for å sammenligne med hvordan det blir hvis man kjøper X. Helt genialt, er noe jeg har savnet. Er litt dritt å skrive inn det man har, men når det er gjort så er det vel verdt tiden :)

 

Skal ikke ta noe ære for arbeidet, jeg bare deler videre :)

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle dele en sak her:

 

https://docs.google....JEV0RlLUE#gid=0

 

Det er en som har laget en kalkulator der man kan plotte inn alt man har for å sammenligne med hvordan det blir hvis man kjøper X. Helt genialt, er noe jeg har savnet. Er litt dritt å skrive inn det man har, men når det er gjort så er det vel verdt tiden :)

 

Skal ikke ta noe ære for arbeidet, jeg bare deler videre :)

 

har brukt denne, enklere imo

http://theasiangamer.com/

Lenke til kommentar

Jeg fikk et nytt legendary i inferno igår.

 

Var andre gangen jeg fikk det samme itemet, som ikke er verdt mer enn et par tusen :(

 

Hvis det er item level 61 eller over kan du hvertfall salvage det og selge fiery brimstone for rundt 60k :) Har fått et par fullstendig ubrukelige legendaries som jeg har gjort det med

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan PvP blir? mister man penger eller gear vist man taper? bør jo være en belønning til den som vinner. Jeg spillte aldri multiplayer i D2 men hvordan ble det gjort der? (var det PvP i D2?)

 

Var egentlig ikke PvP i diablo 2, mer griefing. Du kunne erklære hostility mot andre players hvis du var i town og deretter gå på jakt etter de spillerene du hadde erklært det mot (med en knapp i party menyen) alternativt så kunne du lage en game spesifikt for pvp og duellere utenfor town, normalt sett i act1. Hvis du drepte motstanderen droppet det et øre med navnet hans og lvl på som du kunne samle på, og motstanderen droppet alt gull han hadde i inventory på bakken (hvis han hadde 0 droppet altså ingen ting). Det var ingen straff/gevinst ut over dette, med mindre du duellerte på HC seff. Da fikk du jo æren av å faktisk drepe karakteren hans :p

Lenke til kommentar

Klokka er slagen ca 04:11 når jeg skal legge meg, i mitt zombimodus som jeg er tenker jeg at jeg hopper inn der jeg er TPer til stasjet mitt for å crafte totre items av mats som jeg fikk i løpet av dagen.

 

Min TP blir avbrutt av det som jeg ikke enda vet, kommer til å endre min økonomi en god del, en ussel liten mob slår meg, jaja tenker jeg, får vel bare løpe litt i act 1 da med mitt lolwind spec.

 

Tasser fra butcher rommet til der butcher er, trøtt å jævli så er klokka ca 04:18 nå, 5 stacks av NV for lenge siden å looter kun yellows, jeg vil i seng. Men hey, der er det en Hellion crossbow med 506.3 DPS før ID, jaja tar med alt til byn'.

 

kommer litt utfor mansionet, da er det nok, hoppetilbake yay.

 

04:25 er IDen av hellion oppe for tur, 1145.5 ser jeg. *Gnukkeøynene* den kan jeg nok selge! Men faen da, socket?! ... CRIT DMG?! ikke så veldig trøtt nå lengre, kaste seg over på min DH å slenger på en gem, bare for å se, satan tenker jeg, det boosta dpsen der i gården med 60k.

 

logge ut å ser på ah. flott. da er det dilemma, beholde den, eller selge den for oppimot 100 mill som de med nære stats lå på da jeg nettop sjekka. gnikka meg så mye i øynene nå at jeg sikkert snart våkner opp.

 

*Elskepå*

1g2h46.jpg

 

 

Måtte bare dele det funnet der :p ikke bare fordi det er det beste jeg noen gang har funnet i hele spillet etter release, men det var i act 1. alltid vist at jeg hører hjemme i act 1. Act 2 kan usjeseg!

 

Får ta den med å poke diablo med denne istedenfor den svake tannpirkeren jeg brukte før, føler at det skal bli vanskelig å beholde denne når jeg så prisene samsvarende gikk for på ah

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...