Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

weeeee! Låst opp hell!

 

Spent på hvor mye jeg må bruke på utstyr på AH nå. Måtte allerede ut med 100k for å klare Diablo. Alt for lite armor^^

 

Hvordan får dere til å måtte punge ut så mye cash på gear så "tidlig"? Jeg har selv akk kommet meg akt 1 inferno. Og tidligere så har jeg kun punget ut for et par gems (helt i starten når man begynte å få socket items), et skjold for rundt 5k som jeg bruker atm, og 2 våpen jeg betalte rund 6k for totalt, som jeg kvittet meg med rundt lvl 53 ish, om ikke enda tidligere. Døde riktignok en del ganger i løpet av hell, men drepte alt av bosser og mobs til slutt. Kunne riktignok ha oppgradert våpene mitt for at ting skulle gått enda enklere. Men personlig syns jeg det er mere fun jo mer jeg klarer helt på egenhånd, altså utenom AH.

 

Det er mye rart som skjer på sene sommernetter, skal jeg si deg. :p

 

Jeg var heldig å fant en høy dex hjelm til dh som jeg solgte for 250k ganske tidlig i spillet. Derfra rullet ballen bare videre. Tror jeg lå på ca en mill her om dagen før jeg brukte alt på crap som jeg ikke kommer til å bruke læll. :/

 

Men en ting som er fint med AH er når du er stuck og trenger nytt gear for å overleve. Her synes jeg div. Merchants i spillet kunne tatt over denne rollen, så kan AH være forbeholdt de som absolutt skal ha skryte gear.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

weeeee! Låst opp hell!

 

Spent på hvor mye jeg må bruke på utstyr på AH nå. Måtte allerede ut med 100k for å klare Diablo. Alt for lite armor^^

 

Hvordan får dere til å måtte punge ut så mye cash på gear så "tidlig"? Jeg har selv akk kommet meg akt 1 inferno. Og tidligere så har jeg kun punget ut for et par gems (helt i starten når man begynte å få socket items), et skjold for rundt 5k som jeg bruker atm, og 2 våpen jeg betalte rund 6k for totalt, som jeg kvittet meg med rundt lvl 53 ish, om ikke enda tidligere. Døde riktignok en del ganger i løpet av hell, men drepte alt av bosser og mobs til slutt. Kunne riktignok ha oppgradert våpene mitt for at ting skulle gått enda enklere. Men personlig syns jeg det er mere fun jo mer jeg klarer helt på egenhånd, altså utenom AH.

 

Det er mye rart som skjer på sene sommernetter, skal jeg si deg. :p

 

Jeg var heldig å fant en høy dex hjelm til dh som jeg solgte for 250k ganske tidlig i spillet. Derfra rullet ballen bare videre. Tror jeg lå på ca en mill her om dagen før jeg brukte alt på crap som jeg ikke kommer til å bruke læll. :/

 

Men en ting som er fint med AH er når du er stuck og trenger nytt gear for å overleve. Her synes jeg div. Merchants i spillet kunne tatt over denne rollen, så kan AH være forbeholdt de som absolutt skal ha skryte gear.

 

Hehe :p jaja, kan bli til at jeg må handle noe gear på AH selv. Gjør alt for lite dmg, og har litt lite resistance. Merkes godt på elite mobs. Går helt greit mot vanlige mobs, men resterende er bare pain. Så må farme for gear i hell eller gull for gear i AH...

Lenke til kommentar

Vi gikk på en solid smell med elite-groups i Hell. Ble til at vi farma Sarkoth i act 1 i 3 timer, og kjøpte gear for 400k på AH. Bytta ut ALL armoren med +resist to all gear. Nå går det mye greiere, med 250-300 resistance på alt.

Molten og Arcane grupper kan jeg bare stå midt inni og slakte, istedet for å dø innen 2 sekunder. Prøvde å matche stats på den gamle armoren så godt som mulig så jeg ikke skulle tape alt for mye, det gikk helt greit.

Fant alle armor delene for 50000 eller mindre. Armordelene har mellom 18-30 resistance to all. Fant aldri noe med høyere enn 30.

 

Nå mangler jeg bare et våpen med greiere DPS, venter til 55, da går dps visst over 500 iflg AH. Alt før det ligger på 350-4xx

 

Også regner jeg med alt det gearet er useless når vi starter Inferno :p

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hvordan er mulighetene for å booste i D3? Føler meg litt stuck og lei av witch doctoren min nå i grunn. Hun klarer seg fint i a2 hell, men jeg begynner å bli litt lei av spillestilen rett og slett og vil prøve en annen char.

 

Snakker ikke om å booste 1-60 på to timer, men bare å progressere raskere enn å spille igjennom alt. Og uten å betale for det, og uten vennehjelp (må gå an public).

Lenke til kommentar

Hvordan er mulighetene for å booste i D3? Føler meg litt stuck og lei av witch doctoren min nå i grunn. Hun klarer seg fint i a2 hell, men jeg begynner å bli litt lei av spillestilen rett og slett og vil prøve en annen char.

 

Snakker ikke om å booste 1-60 på to timer, men bare å progressere raskere enn å spille igjennom alt. Og uten å betale for det, og uten vennehjelp (må gå an public).

 

For all del, nyt spillet, og ta din tid. Her er det ingen som venter på deg, og nye characters kommer til å komme gjennom hele levetiden til Diablo 3, akkurat som i Diablo 2. Hvis du spiller gjennom spillet på normal måte så er du som regel 58-60 i slutten av Hell. Hvis du ikke kaster bort penger på unødvendig dritt på veien opp, og har litt penger i stashet fra før av, så bør du klare å anskaffe deg litt billig gear som får deg gjennom Act 1 Inferno, som gjør at du kan farme gear til du får bra nok gear til Act 2 Inferno. Selv har jeg farmet Act 1 Inferno den siste uken som Barbarian, og klarer meg fortsatt ikke i Act 2 Inferno, som Barbarian. Har 48k hp, 500-700 til alle resists, 14% dodge og 12,9k dps. Må fortsatt få mye bedre våpen med en socket, slik at jeg kan legge på Amethyst med life on hit i tillegg til det på våpenet. Så når jeg får bedre våpen og bytte ut alt av gearet mitt som ikke har + all resists.

Lenke til kommentar

Prøvde meg på butcher inferno, frapset i samme slengen :p

 

http://www.youtube.com/watch?v=4U2vnAM_cV8&feature=youtu.be

 

Noen raskere med monk? :) vet at andre classer er mye raskere! :/

 

Hva i all verden har du for noen stats på den monken din? Screenshots please. Jeg tok riktignok Butcher i går med min monk og, men jeg nærmet meg mer enrage (er det 5min forresten?)

 

Mistenker at jeg har fokusert litt for mye på MF for tidlig i spillet. Og hvorfor Enchantress forresten?

Lenke til kommentar

Hvordan er mulighetene for å booste i D3? Føler meg litt stuck og lei av witch doctoren min nå i grunn. Hun klarer seg fint i a2 hell, men jeg begynner å bli litt lei av spillestilen rett og slett og vil prøve en annen char.

 

Snakker ikke om å booste 1-60 på to timer, men bare å progressere raskere enn å spille igjennom alt. Og uten å betale for det, og uten vennehjelp (må gå an public).

 

For all del, nyt spillet, og ta din tid. Her er det ingen som venter på deg, og nye characters kommer til å komme gjennom hele levetiden til Diablo 3, akkurat som i Diablo 2. Hvis du spiller gjennom spillet på normal måte så er du som regel 58-60 i slutten av Hell. Hvis du ikke kaster bort penger på unødvendig dritt på veien opp, og har litt penger i stashet fra før av, så bør du klare å anskaffe deg litt billig gear som får deg gjennom Act 1 Inferno, som gjør at du kan farme gear til du får bra nok gear til Act 2 Inferno. Selv har jeg farmet Act 1 Inferno den siste uken som Barbarian, og klarer meg fortsatt ikke i Act 2 Inferno, som Barbarian. Har 48k hp, 500-700 til alle resists, 14% dodge og 12,9k dps. Må fortsatt få mye bedre våpen med en socket, slik at jeg kan legge på Amethyst med life on hit i tillegg til det på våpenet. Så når jeg får bedre våpen og bytte ut alt av gearet mitt som ikke har + all resists.

 

WDen min har det ganske greit i hell med 7.2k dmg med buff, 11k med big bad voodoo og 28k health så er ikke det det står på foreløpig.

 

Grunnen til at jeg vil booste er fordi jeg bare har 3-4 timer å bruke på spillet kanskje 3-4 dager i uka, så å ta normal brukte jeg en hel uke på :p Som nevnt må jeg ikke booste til endgame i en fei, men finne på ett eller annet som gjør at jeg kommer meg fortere avgårde. Mulig det kan funke å bare joine de høyeste questene jeg kan med mitt lvl slik at jeg hele tiden ligger i forkant av den naturlige progresjonen? Eller fungerer D3 likt som D2 at du får penalty hvis du er for lav lvl i forhold til området du er i?

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har masser av tid til å spille Diablo 3, så er ikke Diablo 3 spillet for deg.

Dette er et grinding spill hvor du må farme i flere hundre timer for å få det gearet du vil ha. Slik er det bare. Jeg har 130 timer på min Barbarian, og jeg er fortsatt ikke klar for Act 2 Inferno.

Lenke til kommentar

Etter å ha spelt WD omtrent igjennom act 2 inferno, vil det sansynligvis bli switcha til wizard. En heilt ekstrem forskjell i å tåle juling. Toppa seg på belial då breathen oneshotta meg, mens wiz fint overlevde.

 

/rant over

 

...eg kommer jo ikkje til å gjer det, men faen for en forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...