Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff... Nå har jeg drept izual 15 ganger og ingen "plan: staff of herding" har droppa ;(

Be for meg!

 

Ikke for å være ekkel, men jeg fikk den 'planen' på min første gjennomkjøring i Normal eller NIghtmare!

 

Jeg har gått gjennom Normal fem ganger (en med hver klasse), og jeg har to av de planene. Tenkte å selge en på AH, men kunne ikke.

Lenke til kommentar

Faen blizzard lærer aldri av sine egne feil. Kan de ikke legge inn en forpults lock action bar option som de har i world of warcraft. Fitte jeg blir så satans irritert når de klarer å faile på noe så simpel. Jeg er ikke interessert i å inn og ut av option hver jævla fuckings gang jeg skal ende skills. Mongo game designers de har ansatt for Diablo 3 som kan ryke og reise hele jævla gjengen. Dette er faen meg heller ikke det eneste området de failer på da det er mye som ikke fungerer slik det burde. Måtte bare få det ut.

Lenke til kommentar

Trodde man hadde en egen tråd for whining :omg: - eller var det serverproblemer only?

 

Anyway, hukke av elective mode i options tar 2 sekunder..hvor ofte bytter man egentlig på skillsa? På lvl 60 gjør man det skjeldent om man vil beholde valor buffen iallefall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trodde man hadde en egen tråd for whining :omg: - eller var det serverproblemer only?

 

Anyway, hukke av elective mode i options tar 2 sekunder..hvor ofte bytter man egentlig på skillsa? På lvl 60 gjør man det skjeldent om man vil beholde valor buffen iallefall.

 

Valor buff?

 

Hvilken level pleier dere å ligge på når dere starter på Hell? Er i Act 4 på Nightmare og allerede 51. Trudde det ville ta mye lenger å komme så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...