Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig å trade gull face2face?

Jepp. Høyrekikk på spilleren (oppe til venstre) så trykk Trade

 

Merko, du er utvalgt. For din fantastiske passion for Diablo 3, og fordi du er en awesome person generelt så skal du starte en ny softcore character med meg onsdag morgen. Ta min hånd, jeg vet du vil.

Haha :p

Vi får se.

Usikker på om jeg vil starte en ny karakter eller ikke. Må gjøre litt research på de forskjellige classene før jeg bestemmer meg.

 

Så utrolig horrilame at det er så mange måter å utnytte det leave game + resume - systemet.

Hehe, du skulle bare visst hvordan det var i diablo II

Lenke til kommentar

Fant et 2h 900 Dps sword med 50%+ dmg og 300 Vitality, noen som kan hjelpe meg med å sette en grei pris på det :) ?

Bare for further reference: Slik jeg forstår det er +50% damage allerede medberegnet, det er det som gjør at våpenet får 900dps. Du har brukt litt av statsbudsjettet på høyere dmg på våpenet.

Lenke til kommentar

den sucks, får jeg finne ut hva som er best å booste nå

 

Start en lvl 1, få en kompis til å start bastion keep questen i act 3 normal, også joiner du gamet.

 

På den aller første questen i act 3 så er det slik at når du løper ut av "portalen", så kommer det en kanonkule ned i hue på noen creeps og du får 2000 xp.. løp ut av portalen og relog.. Gjør det til lvl 25, så få med en til å drepe diablo, også gå på act 3, bastion keep i nightmare.. jeg gikk fra lvl 12 til 35 på 1.5t cirka..

 

Ikke så lett å forklare, men du skjønner med engang hvor jeg mener når du kommer til act 3 første quest..

 

Men det er fryktelig kjedelig da :)

 

16k/min +- fikk jeg dette til å bli på nightmare (41-42). Men rimelig kjedelig ja :p Men er jo og begrenset hvor kult det er å kjøre gjennom Actene gang på gang på gang.

Lenke til kommentar

Herregud, så forferdelig dårlige stats jeg har!

Og jeg har eksamen i morgen, så ingen farming i dag med god samvittighet. Søren altså!!!!

Har fri på Onsdag, men har lyst til å levle opp en ny. Huff. :( Livet er hardt.

Tja, du burde kanskje sattse på mer Intelligence fremfor Dexterity som barbarian iallefall :p

Dexterity er fy fy

 

Eh, er det medregnet? Da er jo hele poenget borte o.O Itemet er level 60 req

Vil ikke akkurat si at poenget er borte :p

 

Ofte når man finne rare items, så har de feks 450 dps, men når du udentifier de, så har de mye mer. Da har det sannsynligvis fått en 30% damage boost feks, slik du har i ditt tilfelle.

Lenke til kommentar

Aha, skjønner :) Er det noen som har funnet ut hvordan man kan holde seg inne i et game over lengre tid uten å bli disconnected? Feks. mens man sover. Jeg prøvde med å ha ESC(Pause) inne i et game, men ble tatt ut på under en time.

 

----------------- :w00t:

Endret av AThought
Lenke til kommentar

500dex = 20% damage reduction fra alle kilder da du kan dodge alt som blir kastet mot deg. Jeg har 500dex på min Wizard og det har hjulpet meg unna mange kinkige situasjoner. Problemet er heller at de 20% skjer randomly og de ikke er garantert for hver gang du får en spell/slag mot deg.

Dodge og Damage Reduction er ikke helt det samme, selvom det kan sammenlignes.

 

Som barbarian vil man ha så lite Dexterity som mulig, samtidig ha mye hp. På de andre klassene, så kan jeg tenke meg at Dexterity er en viktig skill attibrute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...