Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt sikkert satt vanskelighetsgrad på noe annet også. :tease: Man kan vel ikke se at det er inferno, annet enn helsa, og den ser vi ikke da det er videokamera som har filmet det.

Det er nok ikke fake.

Jeg tok butcher på rundt 15 sekunder med rundt 30-40k dps. Han har rundt 230k dps. men igjen, han har ikke fått noe av gearet selv. fullt av småunger som har gitt han gullet, så har han kjøpt alt fra AH.

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle det ikke funket på lvl 60? Jeg bruker det hver gang jeg magic find-farmer, senest for en time siden.

Fordi Quest 8 på hell er for "lav level" på lvl 60. Det er ingen i din lvl range som spiller public games på hell, act2, noe som gjør at du ikke finner public games :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg farmer act 2 quest 8 "the black soulstone" på inferno med den bugen, prøv det! (Jeg fant også public game instantly her)

 

edit: Hvis du ikke finner public kan du sikkert joine mitt.

 

Newblevelz#2638

 

Hmm.. Ser ikke helt hvem du snakker til, så er det mulighet for at du forteller hvilken bug? Er nettop ferdig med quest 8, så lurer litt på hva jeg har gått glipp av..

Lenke til kommentar

Er det mulig å trade gull face2face?

Jepp. Høyrekikk på spilleren (oppe til venstre) så trykk Trade

 

Merko, du er utvalgt. For din fantastiske passion for Diablo 3, og fordi du er en awesome person generelt så skal du starte en ny softcore character med meg onsdag morgen. Ta min hånd, jeg vet du vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det mulig å trade gull face2face?

Jepp. Høyrekikk på spilleren (oppe til venstre) så trykk Trade

 

Merko, du er utvalgt. For din fantastiske passion for Diablo 3, og fordi du er en awesome person generelt så skal du starte en ny softcore character med meg onsdag morgen. Ta min hånd, jeg vet du vil.

 

Blessed be the new couple! ;D

Lenke til kommentar

Er det mulig å trade gull face2face?

Jepp. Høyrekikk på spilleren (oppe til venstre) så trykk Trade

 

Merko, du er utvalgt. For din fantastiske passion for Diablo 3, og fordi du er en awesome person generelt så skal du starte en ny softcore character med meg onsdag morgen. Ta min hånd, jeg vet du vil.

 

Blessed be the new couple! ;D

 

Hadde det ikke vært for at jeg har vært sammen med dama i 7 måneder hadde Merko vært en god nummer 2.

Lenke til kommentar

Er det mulig å trade gull face2face?

Jepp. Høyrekikk på spilleren (oppe til venstre) så trykk Trade

 

Merko, du er utvalgt. For din fantastiske passion for Diablo 3, og fordi du er en awesome person generelt så skal du starte en ny softcore character med meg onsdag morgen. Ta min hånd, jeg vet du vil.

 

Blessed be the new couple! ;D

 

Hadde det ikke vært for at jeg har vært sammen med dama i 7 måneder hadde Merko vært en god nummer 2.

 

haha.. Det tviler jeg ikke på du ;)

 

 

Btw. Trur dere 3 karakterer blir for mye å holde styr på på en gang? har mektig lysst å starte en DH i Hardcore mode, har en Barbarian i HC fra før og en Wizard i Normal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...