Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det ligger på AH til 5 mill for 20% i hvert fall, sjekka ikke nedover videre, men mulig du kan finne et billigere

:)

 

Har du noen tips til hvordan man kan tjene gull effektivt btw? Virker som du har hatt ganske god suksess så langt i d3 :D

Endret av tmg
Lenke til kommentar

det ligger på AH til 5 mill for 20% i hvert fall, sjekka ikke nedover videre, men mulig du kan finne et billigere

:)

 

Har du noen tips til hvordan man kan tjene gull effektivt btw? Virker som du har hatt ganske god suksess så langt i d3 :D

 

Effektivt vet jeg nu ikke men har par spots hvor jeg kan dra inn easy money, men drops er så RNG.

  • Act 4 Prime Evil Inferno chest/vase run med mye magic find, trenger ikke noen andre stats enn det. Mangler du inferno prime evil quest? ingen problem. Load Prime Evil quest i Hell mode, Start Game, så leave... og nå trykker du public games og samme quest, leave her også, og nå burde det være inferno mode Prime Evil quest.
  • Act 3 Inferno - Siegebreaker - Underbridge.
  • Act 2 Inferno - The Black Soulstone. Ta portal til "Ancient Path" Treasure goblin skal være ganske nært portalen, hvis ikke? løp et stykke opp bakken, kan være der også.
  • Act 1 Inferno - The Broken Blade. Følg questen, finn Warrior's Rest, drep eliten og loot it, leave game, repeat.

Har ikke noe video men det har sikkert youtube, bare å søke så finner du. Farmer siegebreaker for det meste, synes chesten kan gi noe uber awesome, fant her en dag 1313dps 2h weapon, gikk for par millioner, men det er så random, for mye drit men det vet de fleste allerede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

det ligger på AH til 5 mill for 20% i hvert fall, sjekka ikke nedover videre, men mulig du kan finne et billigere

:)

 

Har du noen tips til hvordan man kan tjene gull effektivt btw? Virker som du har hatt ganske god suksess så langt i d3 :D

 

Effektivt vet jeg nu ikke men har par spots hvor jeg kan dra inn easy money, men drops er så RNG.

  • Act 4 Prime Evil Inferno chest/vase run med mye magic find, trenger ikke noen andre stats enn det. Mangler du inferno prime evil quest? ingen problem. Load Prime Evil quest i Hell mode, Start Game, så leave... og nå trykker du public games og samme quest, leave her også, og nå burde det være inferno mode Prime Evil quest.
  • Act 3 Inferno - Siegebreaker - Underbridge.
  • Act 2 Inferno - The Black Soulstone. Ta portal til "Ancient Path" Treasure goblin skal være ganske nært portalen, hvis ikke? løp et stykke opp bakken, kan være der også.
  • Act 1 Inferno - The Broken Blade. Følg questen, finn Warrior's Rest, drep eliten og loot it, leave game, repeat.

Har ikke noe video men det har sikkert youtube, bare å søke så finner du. Farmer siegebreaker for det meste, synes chesten kan gi noe uber awesome, fant her en dag 1313dps 2h weapon, gikk for par millioner, men det er så random, for mye drit men det vet de fleste allerede.

jeg har belte du leter etter med 16% melee reduction

Lenke til kommentar

Ahhh...Hell ble ENDEL enklere med 280-300 på alle resistances..var bare 400k brukt på AH. Bytta ut all armor og amulet :) +1500 armor også..vente til 55 så får jeg bedre våpen også. Ringer er visst jævlig dyre.

 

Slipper å bli insta-ganked på molten og arcane grupper.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Du kan gå i options og velge custom hotbars elns, det gir deg muligheten til å kombinere 6 stk av hvilke som helst skills.

Så man kan ha både frost beam og disintegrate samtidig?

 

Jeg har en Wizard som bruker alle fem skillsene fra Force-listen. (Wave of Force, Energy Twister, Hydra, Meteor og Blizzard). I tillegg har jeg Magic Missile fra Primary, men mest fordi det bare er fem Force-skills. Men om noen quoter et vist Star Wars-sitat blir noen skadet. :p

Lenke til kommentar

Det er kjekt det. Men du kan ikke ha flere enn en main og secondary skill (musknapp skillene). De aktiveres ikke hvis det ligger flere i quickbaren. Hadde vært kult å kunne switche mellom cleave for AOE og Frenzy for single target midt i combat.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...