Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Kan noen gi et estimat på hvor man bør ligge i armor og dps/aps act II inferno?

Jeg blir for det meste 1 hitta. Finner ikke noe gear og alt er rett og slett totalt forhjult.

 

 

 

Akkurat nå har jeg rundt 30k damage og 1.69 aps. Alt buffed, selvsagt.

 

Armor er ca 5kish med force armor

 

Til opplysning.

 

Kan også legge til at de fleste res ligger på rundt 30%

Endret av Balthier842
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ooooh lord... At tingen/utgangen enten er det første du finn eller så er det på den ALLER siste plassn på kartet man leter. Genereres kartet etter hvert som man går kanskje? :p

 

haha. jeg er av typen som liker å gå rundt i alle kroker og graver i støvet for å få med meg alt. Grådig irriterende når du da finner utgangen ganske tidlig eller midt i og så må gå hele veien tilbake igjen ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan noen gi et estimat på hvor man bør ligge i armor og dps/aps act II inferno?

 

Her er et greit utgangspunkt for relativ enkel act 2 farming med wizard (unbuffed):

 

20k dps, 35k hp, 3k armor, 500 all resist.

 

Hmm... :/ Det er jo ikke mulig å få sånt gear til under ett par mill.. ;(

Endret av Balthier842
Lenke til kommentar

Altså, nå har jeg farmet act I i ett par dager uten å få noe som helst brukbart gear.

For det meste av rare items jeg finner er for lvl 54 og det er jo helt ubrukelig i inferno.

 

Jeg er nesten totalt avhengig av AH for å få spillet til å funke.

 

Jeg har kommet meg til starten av A2 kun pga AH.

Har ikke fått noe drops som tilsier at jeg i det hele tatt kunne fortsatt fra hell til inferno.

 

Greit nok man skal grinde, men ett sted går grensen

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Altså, nå har jeg farmet act I i ett par dager uten å få noe som helst brukbart gear.

For det meste av rare items jeg finner er for lvl 54 og det er jo helt ubrukelig i inferno.

 

Jeg er nesten totalt avhengig av AH for å få spillet til å funke.

 

Her er problemet hos mange, level requirement betyr ikke en crap, lær og husk det.

Lenke til kommentar

Altså, nå har jeg farmet act I i ett par dager uten å få noe som helst brukbart gear.

For det meste av rare items jeg finner er for lvl 54 og det er jo helt ubrukelig i inferno.

 

Jeg er nesten totalt avhengig av AH for å få spillet til å funke.

 

Her er problemet hos mange, level requirement betyr ikke en crap, lær og husk det.

 

Åå joda. De aller fleste items som ikke er under lvl.60 har nada bonuser eller veldig negligerbare bonuser. Det beste gearet i spillet er ligger selvsagt på lvl cappen.

 

Nå snakker jeg selvfølgelig ikke om legendary items, men hey, hvor ofte dropper de? :p

Lenke til kommentar

weeeee! Låst opp hell!

 

Spent på hvor mye jeg må bruke på utstyr på AH nå. Måtte allerede ut med 100k for å klare Diablo. Alt for lite armor^^

 

Hvordan får dere til å måtte punge ut så mye cash på gear så "tidlig"? Jeg har selv akk kommet meg akt 1 inferno. Og tidligere så har jeg kun punget ut for et par gems (helt i starten når man begynte å få socket items), et skjold for rundt 5k som jeg bruker atm, og 2 våpen jeg betalte rund 6k for totalt, som jeg kvittet meg med rundt lvl 53 ish, om ikke enda tidligere. Døde riktignok en del ganger i løpet av hell, men drepte alt av bosser og mobs til slutt. Kunne riktignok ha oppgradert våpene mitt for at ting skulle gått enda enklere. Men personlig syns jeg det er mere fun jo mer jeg klarer helt på egenhånd, altså utenom AH.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...