Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte en ticket til Blizzard ang. 2 diablo III klienter på samme maskin, siden noen påpekte at det var imot regelverket.

Overrasket over svaret :p

 

4bf6e.png

  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kanskje ikke 10 måneder men ville tippe 3-4ish om du dedikerte litt timer dagen på kun exp og ikke preiking etc.

Husker 99hc lancer gidde respekt helt til LoD kom og du kunne ta 99 på en uke med effektiv (og endel mer avslappende) cowing.

 

Det tar minst 5000 timer fra 1-99. 98-99 tar nesten to måneder. Du får kun bittelitt exp fra diablo og må ta 1000 runs hver enestedag.1000 runs tar 16 timer og på HC skal du ha full fokus.I de senere sesonger har ikke folk kommet lenger enn 96-97. Det er bare en håndfull spillere og noen få lag som har greid det i løpet av 12 år.

 

Det tar ca 7 måneder om du spiller 24/7 og det er umulig med mindre det er et lag. 3-4 måneder, glem det.

Endret av BadCat
Skrevet

Verste jeg har møtt er på hell act 4. Mallet lord med shielding, horde og invulnerable minions. Skal også nevnes at jeg var monk, så jeg måtte nært for å slå. Syntes egentlig mallet lords hitter ganske hardt vanligvis også.

 

Mallet Lord er egentlig det monsteret i Diablo 3 det er lettest å slå, til og med lettere enn zombies i Act 1 :p Det er jo så effings tregt, du kan bare stå å slå på det så når det begynner å slå så kan du bare flytte deg pittelitt til siden for det (de snur seg ikke etter deg mens de slår, de slår der du sto når han begynte å slå) så har du sann 10 sekunder før han begynner å slå igjen.

Skrevet

Døde på The butcher på 2% fordi jeg skulle bytte til mf gear i siste liten før jeg skulle drepe han.. :(

Klarte det nå da :p

 

Hvor lang er du kommer på Inferno? Finner du det "umulig" som barbar?

Skrevet

Døde på The butcher på 2% fordi jeg skulle bytte til mf gear i siste liten før jeg skulle drepe han.. :(

Klarte det nå da :p

 

Hvor lang er du kommer på Inferno? Finner du det "umulig" som barbar?

 

Har kommet til starten av act 2, og det er for vanskelig med mitt gear. Trenger bare godt nok gear, rett og slett, så går det så bra :)

Skrevet

Kanskje ikke 10 måneder men ville tippe 3-4ish om du dedikerte litt timer dagen på kun exp og ikke preiking etc.

Husker 99hc lancer gidde respekt helt til LoD kom og du kunne ta 99 på en uke med effektiv (og endel mer avslappende) cowing.

 

Det tar minst 5000 timer fra 1-99. 98-99 tar nesten to måneder. Du får kun bittelitt exp fra diablo og må ta 1000 runs hver enestedag.1000 runs tar 16 timer og på HC skal du ha full fokus.I de senere sesonger har ikke folk kommet lenger enn 96-97. Det er bare en håndfull spillere og noen få lag som har greid det i løpet av 12 år.

 

Det tar ca 7 måneder om du spiller 24/7 og det er umulig med mindre det er et lag. 3-4 måneder, glem det.

 

Må si jeg er veldig taknemmelig for at D3 ikke er i nærheten av dette... Syntes vel egentlig at måten leveling i D2 var veldig uttaknemmelig. Kan se at en liten gruppe HC spillere syntes dette var ålreit, men selv om jeg spilte D2 veldig mye og likte det, er jeg veldig happy for D3 sitt system, med et oppnåelig topplevel, samt skiftbare skills.

Skrevet

Jeg så videoene i førsteposten i den tråden på blizzard-forumet (linket til et par poster opp) og det som slår meg er fuckings cooldowns. Uten cooldowns kunne dette spillet vært ekstremt mye tøffere og mindre "bli jagd rundt i ring av mobs". Ett leap hvert 15 sekund?

Skrevet

Er det et problem å være OP? Det er jo bare å booste motstanderne. Poenget mitt er at det hadde vært mye mer spennende gameplay med flere enn seks angrep og/eller kortere cooldowns.

Skrevet

Skulle man fjernet cooldowns måtte man ihvertfall legge på resource cost på alt da, ellers can jo man bare spamme feks. Diamond Skin konstant og være udødelig (Diamond Skin uten cooldown + Force Armor, wut?).

Skrevet

Er det et problem å være OP?

Ja. Blir ikke moro i det heletatt om du hadde fått det som du ville, tro meg :p

 

Er noen skills som er såpass gode som har rundt 2min cooldown, uten cooldown så blir det ikke moro lengre :p

Skrevet

Cooldown er del av moderne spilldesign, det har ingen positive effekter for spilleren, men for utvikler gjør det ting langt enklere når de skal balansere spillet.

 

Vi kan vel bare prise gudene om at de ikke innførte global cooldown som er neste steg for å gjøre spill mindre morsome og lettere å utvikle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...