Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje ikke 10 måneder men ville tippe 3-4ish om du dedikerte litt timer dagen på kun exp og ikke preiking etc.

Husker 99hc lancer gidde respekt helt til LoD kom og du kunne ta 99 på en uke med effektiv (og endel mer avslappende) cowing.

 

Det tar minst 5000 timer fra 1-99. 98-99 tar nesten to måneder. Du får kun bittelitt exp fra diablo og må ta 1000 runs hver enestedag.1000 runs tar 16 timer og på HC skal du ha full fokus.I de senere sesonger har ikke folk kommet lenger enn 96-97. Det er bare en håndfull spillere og noen få lag som har greid det i løpet av 12 år.

 

Det tar ca 7 måneder om du spiller 24/7 og det er umulig med mindre det er et lag. 3-4 måneder, glem det.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Verste jeg har møtt er på hell act 4. Mallet lord med shielding, horde og invulnerable minions. Skal også nevnes at jeg var monk, så jeg måtte nært for å slå. Syntes egentlig mallet lords hitter ganske hardt vanligvis også.

 

Mallet Lord er egentlig det monsteret i Diablo 3 det er lettest å slå, til og med lettere enn zombies i Act 1 :p Det er jo så effings tregt, du kan bare stå å slå på det så når det begynner å slå så kan du bare flytte deg pittelitt til siden for det (de snur seg ikke etter deg mens de slår, de slår der du sto når han begynte å slå) så har du sann 10 sekunder før han begynner å slå igjen.

Lenke til kommentar

Døde på The butcher på 2% fordi jeg skulle bytte til mf gear i siste liten før jeg skulle drepe han.. :(

Klarte det nå da :p

 

Hvor lang er du kommer på Inferno? Finner du det "umulig" som barbar?

 

Har kommet til starten av act 2, og det er for vanskelig med mitt gear. Trenger bare godt nok gear, rett og slett, så går det så bra :)

Lenke til kommentar

Kanskje ikke 10 måneder men ville tippe 3-4ish om du dedikerte litt timer dagen på kun exp og ikke preiking etc.

Husker 99hc lancer gidde respekt helt til LoD kom og du kunne ta 99 på en uke med effektiv (og endel mer avslappende) cowing.

 

Det tar minst 5000 timer fra 1-99. 98-99 tar nesten to måneder. Du får kun bittelitt exp fra diablo og må ta 1000 runs hver enestedag.1000 runs tar 16 timer og på HC skal du ha full fokus.I de senere sesonger har ikke folk kommet lenger enn 96-97. Det er bare en håndfull spillere og noen få lag som har greid det i løpet av 12 år.

 

Det tar ca 7 måneder om du spiller 24/7 og det er umulig med mindre det er et lag. 3-4 måneder, glem det.

 

Må si jeg er veldig taknemmelig for at D3 ikke er i nærheten av dette... Syntes vel egentlig at måten leveling i D2 var veldig uttaknemmelig. Kan se at en liten gruppe HC spillere syntes dette var ålreit, men selv om jeg spilte D2 veldig mye og likte det, er jeg veldig happy for D3 sitt system, med et oppnåelig topplevel, samt skiftbare skills.

Lenke til kommentar

Cooldown er del av moderne spilldesign, det har ingen positive effekter for spilleren, men for utvikler gjør det ting langt enklere når de skal balansere spillet.

 

Vi kan vel bare prise gudene om at de ikke innførte global cooldown som er neste steg for å gjøre spill mindre morsome og lettere å utvikle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...