Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En tusing ekstra pr mnd tror jeg man burde klare med litt arbeid eller flaks.

Pr dags dato må du skille av med 6,4mill gold for og få en tusenlapp i retur, så utrolig mye arbeid er det nok ikke. (er vel ikke fyfy nevne kursen sålenge man ikke gir noe instruksjoner/oppfordrer direkte til trading mot ekte penger?)

Er du heldig og finner et bra item som du får 10mill+ for så kan du jo gjøre matten :)

 

De kinesiske goldfarmerene er nok LANGT foran deg i den tanken.

Dagene med kinesiske goldfarmere er for lengst over (desverre?), bots har tatt over jobbene deres.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

En tusing ekstra pr mnd tror jeg man burde klare med litt arbeid eller flaks.

Pr dags dato må du skille av med 6,4mill gold for og få en tusenlapp i retur, så utrolig mye arbeid er det nok ikke. (er vel ikke fyfy nevne kursen sålenge man ikke gir noe instruksjoner/oppfordrer direkte til trading mot ekte penger?)

Er du heldig og finner et bra item som du får 10mill+ for så kan du jo gjøre matten :)

 

De kinesiske goldfarmerene er nok LANGT foran deg i den tanken.

Dagene med kinesiske goldfarmere er for lengst over (desverre?), bots har tatt over jobbene deres.

Tror nok verdien på gullet går betraktelig mye ned når absolutt alle kan starte sin lille butikk på RMAH.

 

Nå vet jeg ikke helt hvordan det blir når man selger gull, men jeg tipper at det blir noe lignende som når man skal selge Gems, at kunn det billigeste gullet kommer opp først, så da blir det mye priskrig tenker jeg.

 

Iallefall i starten, så er det sikkert mange som nesten gir bort gull, fordi de vil "teste" funksjonen. Da kan man sikkert få tak i mye billig gull om man er interessert i å bruke ekte penger på det.

 

Det med goldfarmere har du forsåvidt rett med. Nesten alle tilfellene jeg vet om, så er det vanlige spillere som du og jeg som selger gull el. til "selskapene", så reseller de for ca. det dobbelte til oss igjen.

 

Men blir spent på RMAH. lurer virkelig på hvordan systemet blir lagt opp.

Jeg ønsker RMAH velkommen, selvom jeg ikke skal bruke den. Muligens salg, men skal ikke bruke noe "RM" penger på det.

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Spiller du 8 timer/dag er det litt over 4 kr i timen. Tror du får inn mer på å samle tomflasker du kan pante.

Har jo neppe tenkt å game fremfor å jobbe, men spiller jo for fun. Og dersom jeg da plukker opp noen items som kan selges og jeg får råd til ekstra øl og kebab er det jo bare fun :p

Men har absolutt ingen fohåpninger om det x) men som det blir skrevet over så er det ikke umulig å få en tusing ekstra i mnd dersom "kursen" holder seg.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte det samme som Merko til jeg bare et par timer siden fikk en achievement for "picked up 1 000 000 gold". Jeg er en L60 med omtrent 70h played i act1 inferno.

 

Med tanke på dagens AH-priser er det ikke umulig at jeg kan droppe et par tiere på RMAH i stedet. Jeg håper bare ikke prisene går samme vei som i AH..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...