Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det er D3 eller generell idioti sin skyld kan jo diskuteres, men D3 har visstnok tatt sitt første liv:

 

 

A 32 years old American, Russell Shirley, decided to go on holiday for three days to be able to enjoy the game Blizzard Entertainment launched a few days ago. But it looks like Russell Shirley enjoyed Diablo 3 so much that he forgot to sleep. He played Diablo III for 3 days straight and his heart craked.

 

After 72 hours straight of staying in front of the computer, Russell Shirley suffered a heart attack. The one who found him dead in his apartment was a co-worker, who was worried that Russell didn’t arrive to work, so he decided to pay him a visit.

 

Hadde sikkert ingenting å gjøre med at fyren var overvektig, hadde apné (pusteproblemer) og var motvillig til å trene.

Endret av Maddoc
Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med patchinga? Får opp beskjed i launcheren om at update fila er korrupt, har prøvd å slette fila, men får fortsatt opp samme meldinga. Noen som vet hvordan man kan fikse dette? Har prøvd å google det, men eneste løsningen jeg har funnet er at man skal slette/klippe ut update filen, og funker ikke hos meg.

 

Skal det vel også sies at jeg er på skolen, så bruker supersocks.

Lenke til kommentar

Diablo 3 tror jeg ikke faren ligger i. Heller galningen som ikke klarte å slutte å spille. Riktignok litt kudos til ham for å klare 72 timer, selv hadde jeg sovna/ikke klart å følge med lengre etter 20-30 timer tipper jeg.

 

Men, det som er farlig, er Wii spill, spesiellt de hvor du må bevege deg en del. Ja, du får trening, men det hjelper ikke stort når du blir svett, og kontrollen fyker ut av hånda de, og treffer din yngre nevø i fjeset, så han detter bakover og trefferen spiker som lå med spissen opp ettersom de har snekret litt for å henge opp noen bilder.

Lenke til kommentar

"bare bruk CC" O.o

 

Hva med Witch Doctor som ikke har noe stuns eller slikt da? Vampiric går som regel greit om de flyr på Gargaugurgutanttanten min så nuker jeg de ned, men om de har noe annet i tilleg til vampiric, slike som brann-tau poison osv så er det ett helvete.

Lenke til kommentar

Vampiric med poison er det eneste jeg ikke har klart å ta til nå. Møtte en mob på vei ned til Diablo nm i går og måtte bare bruke spirit walk og kite meg forbi de og la de være. Pga templaren og gargantuan ble stående i den jævla poison "dammen" hadde de jo evig heal og selv om jeg prøvde å nuke spratt de opp på full health i løpet av 1-2 sekunder.

Lenke til kommentar

Vampiric med poison er det eneste jeg ikke har klart å ta til nå. Møtte en mob på vei ned til Diablo nm i går og måtte bare bruke spirit walk og kite meg forbi de og la de være. Pga templaren og gargantuan ble stående i den jævla poison "dammen" hadde de jo evig heal og selv om jeg prøvde å nuke spratt de opp på full health i løpet av 1-2 sekunder.

 

Bruker du dogs og suicide tar du de lett! :) Spesielt om du er heldig og sprenger 4 hunder, også spawner 2-3 nye :D Kan holde det gående lenge med den runen der!

Lenke til kommentar

"bare bruk CC" O.o

 

Hva med Witch Doctor som ikke har noe stuns eller slikt da? Vampiric går som regel greit om de flyr på Gargaugurgutanttanten min så nuker jeg de ned, men om de har noe annet i tilleg til vampiric, slike som brann-tau poison osv så er det ett helvete.

 

WD har da virkelig noen ganske craftige CC spells, og hvis man bruker mye DoTs vil også freeze/stun/root/etc fra gear procce veldig ofte. Jeg spiller faktisk pure caster med min WD(http://eu.battle.net/d3/en/calculator/witch-doctor#eSgZiU!bXV!ZZaZZZ ) og det er ikke noe problem å holde meg så langt unna jeg trenger fra bosspacks. WD er også perfekt for "hit and run" taktikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...