Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig i det med en egen underkategori for her vil det bli for rotetete etter release med alle trådene om forskjellige ting. Blir jo et helvete å holde styr på (les: moderere) ellers...?

 

Kanskje en post-116700-0-51686100-1336733197_thumb.jpg kan hjelpe til med det?

 

 

 

*edit: Dæven! 200 sider og snart 4000 innlegg før spillet i det hele tatt har kommet ut. Nice!

Endret av Bjellesau Mr Gnu
Lenke til kommentar

Noen som vet hva "One of the Chosen” Feat of Strength" er?

 

Det er en "feat of strenght" for alle som deltok i closed beta. Gir 0 achievment points så det er ikke så farlig om man ikke får den.

 

Damn, mange som svarte på likt her altså :p

Endret av HaakonNordengen
Lenke til kommentar

ag31h.jpg

 

Sweet, Diablo swag! :D

 

Faktisk en fantastisk god mus også.

 

Bildet ser ut som crap fordi bare det facetime kameraet på telefonen min funker og da er det umulig å se hva man tar bilde av. :p

 

Lyset i musa pulserer. Jeg regner med den venter på lansering...

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar

Jeg har litt andre krav enn mange til musa, men jeg likte:

- At den var forholdsvis liten

- At den er rund i formen

- At den ikke er ergonomisk

- Scrollwheel med klikk

- Knapper som var lette og klikke på og hadde en fin lyd

 

Og at den og musematta gled rett inn i et hvitt kontormiljø hvor alle sitter med imacs... til og med sjefen synes det *kremt*.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, faktisk helt utrolig å mye rage som har oppstått rundt denne Feature Of Strength tingen som blir gitt til closed beta testere. Folk som ikke var i beta er i harnisk og synes det er urettferdig fordi de ikke kom inn, selv om de prøvde hardt. Folk som faktisk var i beta er i harnisk siden andre folk som fikk opt-in, men aldri spillte spillet også får den, samt at mange mener det er urettferdig at beta testere som ikke rapporterte bugs også får den (LOL!).

 

Jeg var inne, jeg fikk den, men jeg tror jeg skulle klatret helt til Mount Everest for å klare å finne en større faen å gi.

Lenke til kommentar

Tjohei!

 

Nå er jeg småelig irritert. I butikken min så forhåndsbestilte jeg fra leverandør collectors edition av diablo 3. Jeg forhåndsbestilte til butikk den 2. feb og leverandøren vår sa at vi var de første i norden som hadde lagt inn ordre på denne versionen av spillet... Nå har jeg prata med leverandøren vår og han skjønner ingenting! Nesten INGEN av de i Norge har mottatt Collectors edition og ser du feks på prisguiden eller nettsider rundtom i Norge så finner du ingen!? Kan noen peile inn Colledd til en rimelig pris?

Lenke til kommentar

Bra du nevner at musa var bra. Har den liggende her og har lurt på om jeg skal åpne og bruke den eller om jeg skal prøve å få solgt den siden den så så hmm simpel ut..?

 

Jeg kjøpte den også, da den gamle roccaten min begynte å kødde med meg.

 

Veldig fornøyd så langt. Robuste knapper virker det som. Scrollhjulet er veldig bra. LItt rugged så fingeren ikke glir av hjulet.

 

I tillegg har den en software som kan huske forskjellige innstillinger til forskjellige spill. La inn en Tribes ascend profil som drar ned sensitiviteten blant annet så fort jeg starter spillet.

Kommer med en Diablo profil selvsagt. Den kan også huske hvor mange klikk du har gjort med hver knapp. Det blir artig å se etter en hektisk dag med diablo :D

 

Fasongen passer meg utmerket. (Har ikke så veldig store hender)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tjohei!

 

Nå er jeg småelig irritert. I butikken min så forhåndsbestilte jeg fra leverandør collectors edition av diablo 3. Jeg forhåndsbestilte til butikk den 2. feb og leverandøren vår sa at vi var de første i norden som hadde lagt inn ordre på denne versionen av spillet... Nå har jeg prata med leverandøren vår og han skjønner ingenting! Nesten INGEN av de i Norge har mottatt Collectors edition og ser du feks på prisguiden eller nettsider rundtom i Norge så finner du ingen!? Kan noen peile inn Colledd til en rimelig pris?

 

Er nok for seint nå desverre, tipper det blir ebuy til stygge priser etterhvert.

 

Sidenote: Fikk akkurat leveringsbekreftelse fra platekompaniet på min egen CE, og en kompis fikk det fra Elkjøp i går, så det er noen butikker som har fått dem i hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...