Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gamezone sender altså mitt eksemplar i morgen, noe som betyr at jeg mest sannsynlig får spillet på Lørdag. Gamezone er lynraske på levering. :)
Er det noen her som har tenkt å droppe 17. mai for Diablo 3 spilling?
Jeg. :p
Du får vell ikkje aktivert spillet før Tirsdag. Selv om du får instalert det, so er jo det første du møter ein login screen, som du må logge inn uavhengi av online eller offline spilling. Eller tar eg heilt feil no. Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Regner med at om man får spillet før 15 mai, så blir det vel ikke noe mulighet for å spille for 15ende uansett? Får bnet åpner vel ikke dørene før da tenker jeg?

 

Heisann du, det var lenge siden. :)

 

Du får si ifra om du vil game Diablo 3 en dag! Battletag Jext#2145

Lenke til kommentar

Verste jeg har hørt...

 

Fikk akkurat mail fra Gamezone,

 

Du vil her se nye estimerte datoer for når vi forventer å få varene du har bestilt inn på lager.

Dersom du ønsker å gjøre endringer basert på denne informasjonen, kan du svare på denne eposten.

 

Bekreftet levering: 18.05.2012 (Ikke levert)

 

Hva er vitsen å forhåndsbestille da? Tror heller jeg bestiller digitalt fra Blizzard.

 

 

 

edit: Vi hadde en systemfeil som sendte ut feil dato på din ordrebekreftelse. Spillet er ankommet lager, og din ordre pakkes og gjøres klar til sending i dette øyeblikk. Vi kan berolige med at spillet er i rute til release. Vi beklager feilen!

 

 

 

:D

Endret av narrie
Lenke til kommentar

Verste jeg har hørt...

 

Fikk akkurat mail fra Gamezone,

 

Du vil her se nye estimerte datoer for når vi forventer å få varene du har bestilt inn på lager.

Dersom du ønsker å gjøre endringer basert på denne informasjonen, kan du svare på denne eposten.

 

Bekreftet levering: 18.05.2012 (Ikke levert)

 

Hva er vitsen å forhåndsbestille da? Tror heller jeg bestiller digitalt fra Blizzard.

 

Ja den var merkelig. Da er det bare å kansellerer derfra!

 

Komplett derimot:

 

Lanseringsdato: 15. mai 2012

Lagerstatus: 100+ stk. på lager.

 

Spent på om det betyr at de har sendt det ut alt :)

Lenke til kommentar

Jeg synes det er en relativt merkelig strategi av Blizzard å gi ut spillet MIDT i eksamenstiden.

 

McDonalds har vel inngått et samarbeid med Blizzard. Er vel deres hemmelige McDonalds rekruterrings strategi. :p

 

 

Verste jeg har hørt...

 

Fikk akkurat mail fra Gamezone,

 

Du vil her se nye estimerte datoer for når vi forventer å få varene du har bestilt inn på lager.

Dersom du ønsker å gjøre endringer basert på denne informasjonen, kan du svare på denne eposten.

 

Bekreftet levering: 18.05.2012 (Ikke levert)

 

Hva er vitsen å forhåndsbestille da? Tror heller jeg bestiller digitalt fra Blizzard.

 

 

Gamezone sin Facebook:

 

VIKTIG INFO! Mange kunder som har forhåndsbestilt Diablo 3 hos oss har fått en ordrebekreftelse i dagmed beskjed om at leveringsdato er endret til 18/5. DETTE ER EN SYSTEMFEIL! Vi har fått spillet på lager, og lageret pakker som gale for å sikre levering til release for alle som har forhåndsbestilt. Vi beklager å ha forårsaket "nesten-hjertestopp" hos samtlige av våre kunder, og kan berolige alle med at spillet er i rute!

Endret av fantomena
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...