Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Nå har fredagen gått også, ingen leveringsbekreftelse fra komplett... De taper meg som kunde hvis de ikke klarer å lever hvertfall. Jeg tenkte jo "komplett har et godt rykte" når jeg forhåndsbestilte... men det viser seg at det er bedre å holde seg til spesialistbutikker som Gamezone osv.

 

Sendes vel i dag, og da er det framme innen 15.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men det viser seg at det er bedre å holde seg til spesialistbutikker som Gamezone osv.

Enig at Gamezone er en spesialbutikk når de øker prisen på Collector Edition med nesten 100% pga alle andre er utsolgt :!:

 

Jeg har iallefall Digital Download klart :w00t:

 

ja, ikke no fan av det

Glad jeg bestilte for 898,-

Lenke til kommentar

Enig at Gamezone er en spesialbutikk når de øker prisen på Collector Edition med nesten 100% pga alle andre er utsolgt :!:

 

Der tror jeg du misforstår litt. Vi ble utsolgt for det antallet CE vi hadde blitt tildelt fra den norske leverandøren. Vi valgte deretter å importere et større parti fra England, som ble mye mye dyrere for oss, bla fordi vi måtte betale flyfrakt for sending for sikret levering til release.

 

Dette gjorde at CE hos oss kostet mer enn tidligere de siste par ukene før release.

 

Det har ikke noe med at vi øker prisen fordi vi er alene, men fordi vi ønsker å kunne tilby CE til våre norske kunder, uansett pris inn til oss. Alternativet hadde vært at vi var utsolgt, og at færre nordmenn fikk tak i CE. Hva er best?

 

Mvh Hauk

Gamezone.no

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Enig at Gamezone er en spesialbutikk når de øker prisen på Collector Edition med nesten 100% pga alle andre er utsolgt :!:

 

Der tror jeg du misforstår litt. Vi ble utsolgt for det antallet CE vi hadde blitt tildelt fra den norske leverandøren. Vi valgte deretter å importere et større parti fra England, som ble mye mye dyrere for oss, bla fordi vi måtte betale flyfrakt for sending for sikret levering til release.

 

Dette gjorde at CE hos oss kostet mer enn tidligere de siste par ukene før release.

 

Det har ikke noe med at vi øker prisen fordi vi er alene, men fordi vi ønsker å kunne tilby CE til våre norske kunder, uansett pris inn til oss. Alternativet hadde vært at vi var utsolgt, og at færre nordmenn fikk tak i CE. Hva er best?

 

Mvh Hauk

Gamezone.no

 

Og det damer og herrer er hva en dedikert spill butikk gjør for sine kunder :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Enig at Gamezone er en spesialbutikk når de øker prisen på Collector Edition med nesten 100% pga alle andre er utsolgt :!:

 

Der tror jeg du misforstår litt. Vi ble utsolgt for det antallet CE vi hadde blitt tildelt fra den norske leverandøren. Vi valgte deretter å importere et større parti fra England, som ble mye mye dyrere for oss, bla fordi vi måtte betale flyfrakt for sending for sikret levering til release.

 

Dette gjorde at CE hos oss kostet mer enn tidligere de siste par ukene før release.

 

Det har ikke noe med at vi øker prisen fordi vi er alene, men fordi vi ønsker å kunne tilby CE til våre norske kunder, uansett pris inn til oss. Alternativet hadde vært at vi var utsolgt, og at færre nordmenn fikk tak i CE. Hva er best?

 

Mvh Hauk

Gamezone.no

 

aha, the more you know. :)

 

Et spørsmål: Hos amazon var d3 det spillet med flest forhåndsordrer. Var det samme hos dere?

Lenke til kommentar

Enig at Gamezone er en spesialbutikk når de øker prisen på Collector Edition med nesten 100% pga alle andre er utsolgt :!:

 

Der tror jeg du misforstår litt. Vi ble utsolgt for det antallet CE vi hadde blitt tildelt fra den norske leverandøren. Vi valgte deretter å importere et større parti fra England, som ble mye mye dyrere for oss, bla fordi vi måtte betale flyfrakt for sending for sikret levering til release.

 

Dette gjorde at CE hos oss kostet mer enn tidligere de siste par ukene før release.

 

Det har ikke noe med at vi øker prisen fordi vi er alene, men fordi vi ønsker å kunne tilby CE til våre norske kunder, uansett pris inn til oss. Alternativet hadde vært at vi var utsolgt, og at færre nordmenn fikk tak i CE. Hva er best?

 

Mvh Hauk

Gamezone.no

 

Konge at dere skaffet flere! <3

 

Og det er ikke mye å klage over folkens.. Neste gang er det bare å være tidligere ute.

 

Lenge til dere tar imot bestillinger til HOTS CE? :p

Lenke til kommentar

Enig at Gamezone er en spesialbutikk når de øker prisen på Collector Edition med nesten 100% pga alle andre er utsolgt :!:

 

Der tror jeg du misforstår litt. Vi ble utsolgt for det antallet CE vi hadde blitt tildelt fra den norske leverandøren. Vi valgte deretter å importere et større parti fra England, som ble mye mye dyrere for oss, bla fordi vi måtte betale flyfrakt for sending for sikret levering til release.

 

Dette gjorde at CE hos oss kostet mer enn tidligere de siste par ukene før release.

 

Det har ikke noe med at vi øker prisen fordi vi er alene, men fordi vi ønsker å kunne tilby CE til våre norske kunder, uansett pris inn til oss. Alternativet hadde vært at vi var utsolgt, og at færre nordmenn fikk tak i CE. Hva er best?

 

Mvh Hauk

Gamezone.no

Okei, takk for oppklaringen.

 

Fikk bare inntrykket av andre i tråden her at dere justerte opp prisen gradevis etterhvert som alle andre ble utsolgt.

Dere burde kanskje ha nevnt det en eller annen plass, tipper det er mange som får masse forskjellige inntrykk av dere når prisen plutselig hoppet opp med 100%.

Lenke til kommentar

Vil det bli enklere å få tak i CE om noen uker, eller vil det ikke lages flere eksemplarer? Nesten så jeg vurderer å betale de 1600kr som coolshop skal ha slik at jeg får et eksemplar selv :S

 

Alt tyder på at det ikke vil bli flere CE eksemplarer produsert. Bashiok sa noe om dette for en liten stund tilbake, ganske sikker på at du kan finne en quote en eller annen plass her på forumet.

 

Edit:

 

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4175421860?page=3#45

 

There are a limited number of Collector's Editions produced, which is what makes them a collector's edition (aside from all the extra goodies). Actually for the Diablo II CE we numbered each box.

We have an idea of how many we'll be producing, and inform retailers of how many they'll be receiving. Once they sell out of their allotment, that's probably it. Now, there are some retailers that don't take pre-orders, people won't pick up their pre-orders, or others that simply don't take pre-orders on their full allotment, so all hope is not lost.

I wish you luck in finding one!

Endret av jihn
Lenke til kommentar

Kommer til å ende opp med det på mandag kveld her også... kjøpe på battle.net, og holde meg til Gamezone og Dustin Home heretter...

 

Du holder deg til andre butikker fordi du (antakelig uten grunn), avbestillte fra komplett?

 

AtW

 

Har ikke avbestilt noe som helst, vil ha CE som jeg har bestilt... men når benet begynner å rykke, fingern begynner å klø etc mandag kveld kommer jeg til å kjøpe det på battle.net.

 

Jeg holder meg til andre butikker pga. kjappere levering, bedre priser og bedre kundeservice.

 

Komplett var vel en av de første, om ikke den første nettbutikken for datautstyr, kan huske å ha handlet der så tidlig som 96/97. Etter som andre har kommet til er de ikke lenger så gode som det de en gang var. Sånn som ståa er nå, topper Dustin Home lista for meg... og det tipper jeg den gjør for en del andre også.

 

edit*uansett, diskusjon rundt dette har ikke så mye å gjøre i en D3 tråd, så jeg avslutter den her.

Endret av hadoken79
Lenke til kommentar

Noen som har fått leveringsbekreftelse fra komplett enda? De skryter fælt av at de skal sende det ut så alle har det til release, men nå begynner det å se mørkt ut spør du meg...

Som jeg nevnte tidligere i dag, har fått hente melding fra komplett, og CE er nå i hus. Men jeg bor i Sandefjord og hentet det i hente bua hos Komplett, så det skulle ikke fraktes veldig langt :) Men det betyr i det minste har de har fått det inn på lager, og holder nok på å pakke og sende i dag (for de som skal andre steder i landet).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...