Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes det er en relativt merkelig strategi av Blizzard å gi ut spillet MIDT i eksamenstiden.

 

De har gjort nøyaktig det samme med ekspansjonene til WoW, og gjorde det vel forsåvidt også med release av WoW i USA om jeg ikke husker feil. Det kan se ut som at de anser det som den beste slipptiden. Kanskje er det en langsiktig strategi - å sikre at spillere feiler på skolen og dermed ikke får suksess i arbeidslivet og dermed forblir kjellerdvelende gamere i mange nye år?

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Tror aldri jeg har svart så raskt på 100+ mailer før. På tide å skifte t-skjorte. Spillet er i rute, alle som har bestilt fra oss, sånn for sikkerhets skyld! Sry!

 

Hilsen Hauk

Gamezone.no

 

Gjelder det collectors også?

 

Ja gjør nok det. Fikk sendingsbekreftelse på min CE i dag. (selv om de 2 timer før sa at de ikke fikk lov til å sende før i morgen :p)

Lenke til kommentar
Jeg synes det er en relativt merkelig strategi av Blizzard å gi ut spillet MIDT i eksamenstiden.

 

De har gjort nøyaktig det samme med ekspansjonene til WoW, og gjorde det vel forsåvidt også med release av WoW i USA om jeg ikke husker feil. Det kan se ut som at de anser det som den beste slipptiden. Kanskje er det en langsiktig strategi - å sikre at spillere feiler på skolen og dermed ikke får suksess i arbeidslivet og dermed forblir kjellerdvelende gamere i mange nye år?

 

USA release kan jeg forstå, da de faktisk er ferdige med eksamenstiden nå. Men de må da vel vitterligen også tenke på at de er enormt mange i Europa som også kommer til å kjøpe spillet. Slutten av Mai/starten av juni hadde vært perfekt spør du meg

Lenke til kommentar

Tror aldri jeg har svart så raskt på 100+ mailer før. På tide å skifte t-skjorte. Spillet er i rute, alle som har bestilt fra oss, sånn for sikkerhets skyld! Sry!

 

Hilsen Hauk

Gamezone.no

 

Gjelder det collectors også?

 

Ja gjør nok det. Fikk sendingsbekreftelse på min CE i dag. (selv om de 2 timer før sa at de ikke fikk lov til å sende før i morgen :p)

 

:O

Min er på plukkliste! Ikke mist den på bakken og tråkk på den og la en gaffeltruck som laster nintendo wii spill kjøre på den!

 

:dribble:

Lenke til kommentar
Jeg synes det er en relativt merkelig strategi av Blizzard å gi ut spillet MIDT i eksamenstiden.

De har gjort nøyaktig det samme med ekspansjonene til WoW, og gjorde det vel forsåvidt også med release av WoW i USA om jeg ikke husker feil. Det kan se ut som at de anser det som den beste slipptiden. Kanskje er det en langsiktig strategi - å sikre at spillere feiler på skolen og dermed ikke får suksess i arbeidslivet og dermed forblir kjellerdvelende gamere i mange nye år?

USA release kan jeg forstå, da de faktisk er ferdige med eksamenstiden nå. Men de må da vel vitterligen også tenke på at de er enormt mange i Europa som også kommer til å kjøpe spillet. Slutten av Mai/starten av juni hadde vært perfekt spør du meg

 

Finnes da også et hav av mennesker som er ferdig med utdannelsen sin, som spiller spill på fritiden. Noe fåfengt å tilrettelegge releases etter hva som passer studenter her i europa best.

 

Jeg mener sommern er til for å sitte ute å ta seg en pils, grille og slappe av. Så mulig vi heller burde flytte release til høsten for å tilfredstille slike som meg? :p

Endret av jihn
Lenke til kommentar

Regner med at om man får spillet før 15 mai, så blir det vel ikke noe mulighet for å spille for 15ende uansett? Får bnet åpner vel ikke dørene før da tenker jeg?

 

Heisann du, det var lenge siden. :)

 

Du får si ifra om du vil game Diablo 3 en dag! Battletag Jext#2145

 

Hehe, ja det kan man si. Får nok en melding når spillet er oppe å går regner jeg med. Battletaggen min er Nitrius#2459. Hva har dette nummeret å si egentlig?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Numret er der for å gjøre battletagen unik, hva som står før # er ikke unikt så det kan vere en Nitrius#2459 og en Nitrius#1337.

 

Edit: ganske idiotisk system egentlig da folk allerede i årevis har lagt til tall bak sine brukernavn når det orginale navnet er oppdatt, med battletag tar blizzard å tvinger alle til å ha et tall som del av navnet... kjipt for oss som er vandt med å ha et orgianlt navn...men sikkert flott for massene.

Endret av Civilix
Lenke til kommentar

Collectors er på vei! :dribble:

 

(melodi: en bussjåfør/ein edelgran)

Å gamezone å gamezone, vakre kjære gamezone :love:

dere skuffer aldri meg

min collectors er på vei

å gamezone å gamezone, vakre kjære gamezone

 

:woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...