Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Noen som har fått leveringsbekreftelse fra komplett enda? De skryter fælt av at de skal sende det ut så alle har det til release, men nå begynner det å se mørkt ut spør du meg...

Som jeg nevnte tidligere i dag, har fått hente melding fra komplett, og CE er nå i hus. Men jeg bor i Sandefjord og hentet det i hente bua hos Komplett, så det skulle ikke fraktes veldig langt :) Men det betyr i det minste har de har fått det inn på lager, og holder nok på å pakke og sende i dag (for de som skal andre steder i landet).

 

De postet jo bilde på Facebook for flere dager siden at de hadde det på lager...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har fått leveringsbekreftelse fra komplett enda? De skryter fælt av at de skal sende det ut så alle har det til release, men nå begynner det å se mørkt ut spør du meg...

Som jeg nevnte tidligere i dag, har fått hente melding fra komplett, og CE er nå i hus. Men jeg bor i Sandefjord og hentet det i hente bua hos Komplett, så det skulle ikke fraktes veldig langt :) Men det betyr i det minste har de har fått det inn på lager, og holder nok på å pakke og sende i dag (for de som skal andre steder i landet).

 

De postet jo bilde på Facebook for flere dager siden at de hadde det på lager...

 

Jepp, og de har også nevnt at de ikke får lov av Blizzard å sende det ut før i dag. Noe som er litt motstridende med tanke på at andre har begynt å motta sine eksemplarer allerede.

Lenke til kommentar

Yey, etter litt spam, så blir pakken min sendt frå CDON i dag :)

 

 

Hej Matthew

Tack för att du kontaktade oss.

Hoppas det går bra med svar på svenska.

Din order håller för närvarande på att packas och kommer att skickas från oss inom kort.

Lenke til kommentar

Jepp, og de har også nevnt at de ikke får lov av Blizzard å sende det ut før i dag. Noe som er litt motstridende med tanke på at andre har begynt å motta sine eksemplarer allerede.

Er vel ikke alle som gjør som de får beskjed om. Og jeg kan ikke se hvorfor Blizzard har en slik sperre, når man kan pre-loade klienten, og man får uansett ikke spilt før serverne åpner. De to siste er muligens årsaken til at flere har gitt f...

Lenke til kommentar

Lurer på en liten ting angående auksjons huset, fått med meg at man kan kjøpe ting med irl penger, men er det faktisk mulig å selge ting for irl penger også? Og deretter cashe dette ut en plass, slik at man kan tjene på å spille?

 

Blizzard selger ingenting, det er kun spillere som selger til hverandre for enten ekte penger eller ingame gull. Penger kan cashes ut igjennom paypal, med visse prosentavgifter såklart.

Lenke til kommentar

Hva skal man gjøre i helga her da?

 

Blir nok å prøve Path of Exile betaen for å varme opp litt. ;)

 

Har spilt igjennom hele greia på begge vanskelighetsgradene. Var veldig positiv i starten men det er langt fra noe Diablo 3. :p

 

Diablo 3 har et enormt budsjett og er hypet noe sinnsykt. Path of Exile ble finansiert via Kickstarter og vil være F2P. Det er en viss forskjell der. ;) Det betyr selvsagt ikke at Diablo 3 automatisk er et bedre spill, eller enda verre, at Path of Exile er et dårlig spill. De er bare ganske forskjellige. Men med det, Torchlight 2, Grim Dawn og Diablo 3 vil nok de fleste ha noe å sette fingrene i. I tillegg har vi jo selvsagt Heroes of Ruin, men alt for mange kommer ikke til å ta det seriøst fordi "det bare er på en håndholdt konsoll", som folk sier.

 

Btw i tillegg har vi jo Drakensang Online. Det ser browser-basert og helt gratis, og foreløpig i beta. Absolutt verdt å sjekke ut om ventetiden på Diablo 3 blir for lang. :)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

NOOOOOOOOO!

 

Forventet levering 15.05 :-(

 

So much for midnattslaunchen... Spiller ikke WoW lenger så ekke vits for meg å kjøpe en vanlig edition og oppgradere senere og få bytta det til spilletid..

 

Mener dog jeg leste et sted (bluepost) at man kan få det redeemed som en cdkey (når man oppgraderer en standard utgave til en CE utgave). Da kunne jeg evt bedt en viss kompis om å ikke laste den ned fra blizz. (av en eller annen grunn så liker ikke den karen å ha svære covre på hylla...)

 

Posten! Kjappa på! La fingra fly!!!!

Endret av Alex-Blackhand
Lenke til kommentar

Hva skal man gjøre i helga her da?

 

Blir nok å prøve Path of Exile betaen for å varme opp litt. ;)

 

Har spilt igjennom hele greia på begge vanskelighetsgradene. Var veldig positiv i starten men det er langt fra noe Diablo 3. :p

 

Diablo 3 har et enormt budsjett og er hypet noe sinnsykt. Path of Exile ble finansiert via Kickstarter og vil være F2P. Det er en viss forskjell der. ;) Det betyr selvsagt ikke at Diablo 3 automatisk er et bedre spill, eller enda verre, at Path of Exile er et dårlig spill. De er bare ganske forskjellige. Men med det, Torchlight 2, Grim Dawn og Diablo 3 vil nok de fleste ha noe å sette fingrene i. I tillegg har vi jo selvsagt Heroes of Ruin, men alt for mange kommer ikke til å ta det seriøst fordi "det bare er på en håndholdt konsoll", som folk sier.

 

Btw i tillegg har vi jo Drakensang Online. Det ser browser-basert og helt gratis, og foreløpig i beta. Absolutt verdt å sjekke ut om ventetiden på Diablo 3 blir for lang. :)

 

Jada, fullt klar over det og helt enig. :)

 

I forhold til hva det er så er Path of Exile veldig bra. De har også noen systemer i spillet som er skikkelig nytenkende og bra, blant annet equippable potions med forskjellige stats, som refiller mens man dreper fiender. Hele systemet som omhandler å rerolle items er også veldig stilig, men faller litt kort pga den utrolige tilfeldige naturen av slike spill.

 

Folk har spart slike items igjennom hele spillet for å finne et verdig item å bruke det på, for å så bli skuffet når alt av ressurser må brukes for å få ett enkelt item til å bli optimalt.

 

En ting jeg virkelig ikke likte er at det finnes et enormt system som baserer seg på å selge kombinasjoner av forskjellige items til vendor, for å da få verdifulle items i retur. Dette finnes det ikke noen oversikt om i spillet, og jeg håpet at vi var litt lengre i 2012 enn at vi konstant må sitte med tekstdokumenter i bakgrunnen for å ikke kaste bort ressurser.

 

I bunn og grunn hadde jeg det veldig artig når jeg spilte det, men har vært igjennom innholdet et par ganger så spiller det ikke lengre. Blir gøy å følge utviklingen fordet. :)

 

Nå har vi forresten sånn 5 sider som kun dreier seg om når spillsjappene sender ut spillet. Kan vi ikke bli ferdige med det emnet snart?

 

Kjøp digitalt eller risiker å ikke få det når serverne åpner, sånn er det bare. Raging over butikker som er trege har det vært nok av synes hvertfall jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...