Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe.. japp, men når man sier midnattsåpent feks tirsdag, eller midnattspremirere onsdag, og ikke har et klokkeslett å forholde seg til så kan det bli litt værre.. men uansett..

GLeder meg til d3! har en 27" imac med radeon 4850, den klarte å ta betaen greit! men har veldig lyst på en stasjonær pc.. hehe.. noen som vil ha en imac billig?

Lenke til kommentar

Finnes det noen gode videoer av de forskjellige klassene der ute? Vært litt interessant å få sett noe high level gameplay fra betaen, men det virker ikke som det er så alt for mye av det der ute. Ikke helt greid å bestemme meg for hvilken klasse, men Monk og Barbarian er vel de som står høyeste, Barbarian da det var hovedkarakteren min i D2 i sin tid.

Lenke til kommentar
Hva skal man gjøre i helga her da?

Fisketur i telt.

Og på mandag har jeg fem-seks møter og så en middag med jobben som trolig avsluttes på et mikrobryggeri. Og på tirsdag er det dugnad i gården.

 

Så Diablo launch er mellom at det er 15 timer siden jeg dro på jobb og at det er 15 timer til jeg skal plante busker utenfor, samt at det blir litt alkohol på midten.

Lenke til kommentar

Jeg fikk min kopi i dag.

Men jeg, som ikke har rørt et Blizzard-spill siden Diablo II: LoD, lurer på om noen kan svare på hvordan Blizzard håndterer spill som registreres før offisiell releasedato?

Eller med andre ord: kommer Blizzard til å hindre meg i å spille frem til midnatt tirsdag amerikansk tid?

 

Så vidt meg bekjent må men vel være online hele tiden for å kunne spille det?

Lenke til kommentar

Du kommer ikke til å få spilt før den 15, nei! :)

 

Sto "levert" på pakken min i går. Men, har enda ikke fått den :hm: Skal innom svigermor å se etterpå, da jeg satte adressen hennes som leveringsadresse, krysser fingra :)

 

Tenkte meg det... :p

Da tar jeg meg heller en tur ut i finværet (mens det fortsatt er her) enn å fikle med installasjon og whatnot.

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Som Kjetil sier hindrer Blizzard deg enkelt ved at serveren ikke åpner før tirsdag. I tillegg er vel installeren kryptert slik at du ikke får installert før mandag klokken fem, i alle fall den digitale versjonen...

 

Kan lese mer om når du kan installere her.

 

Får ta en titt på det senere.

Takk =)

Endret av Scoops
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...