Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har akkurat fått igang min Asus U36SG. Fikk testa spillytelsen litt med SC2. Kjørte alt greit på medium, kanskje litt for lav FPS til tider men jeg overlever. Hvor mye krever D3 i forhold til SC2? Regner med at Low-settings vil gi best spillbarhet, men regner med at den vil takle Low-Medium.

 

Det er altså en i5 maskin med 1gb Geforce 610M ombord.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som skal noe annet enn å spille D3, 17 mai?.

Får faktisk ikke spilt før kvelden 17 mai.

Kvinnfolkbesøk 15. mai :nei2: (ja, veldig dårlig timing, men orker ikke forklare).

Ut på byen 16. mai i hjembyen min, mye kjentfolk så det kan jeg ikke gå glipp av.

17 mai, ut å se på tog og spise med familien. Eneste grunnen til at jeg joiner er pga mine 2 nevøer på 2 og 4 år, hadde det ikke vært for de hadde jeg nok skippet toget selv.

 

Jaja, er vel ikke krise om jeg ikke får med meg "starten", men litt kjipt skal jeg innrømme at det er. :closedeyes:

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat fått igang min Asus U36SG. Fikk testa spillytelsen litt med SC2. Kjørte alt greit på medium, kanskje litt for lav FPS til tider men jeg overlever. Hvor mye krever D3 i forhold til SC2? Regner med at Low-settings vil gi best spillbarhet, men regner med at den vil takle Low-Medium.

 

Det er altså en i5 maskin med 1gb Geforce 610M ombord.

 

det er vel det spillet som krever mest fra maskinen som blizzard har gitt ut til dags dato (ikke at det sier mye, de er flinke til å holde lave maskinvarekrav), så regner med low/medium vil funke greit for deg. Husker ikke nøyaktig hvilke alternativer du har inne i spillet, men er en del du kan senke lavt uten at det er så farlig, som f.eks skygger.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det skummelt? Hvis du tenker på at det skal bli liggende i postkassen din og noen skal stjele det, så hadde jeg heller valgt service pakke (eller tilsvarende), så må du hente det på post kontoret (men da er det kanskje like billig/dyrt å kjøpe det fra Blizzard) eller fått sent det til ett pick up point hvis du har ett i nærheten.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Noen butikker i Oslo som har midnattsalg? Veldig klysten på å bruke natta på en collectors edition gitt

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...