Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Æsj...håpa at flere skulle få igår.... :(

 

Spilte noen timer igår og dere har noe å glede dere til altså, det er Diablo 2 pakket inn i en moderne spill motor enkelt forklart.

 

Hvordan er droprate for magic, rare og bedre items? Er det noen set items enda? Hvordan er movement speed, og er det noe form for stamina slik som det var på Diablo 2? Hvordan føler du klassene er i forhold til hverandre, og i forhold til Diablo 2. Hvor lang tid tar det ca fra du joiner et game med en high level character til du kommer ned og dreper skeleton king? Er det noe vits i å farme bosser på den måten enda?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor lang tid tar det ca fra du joiner et game med en high level character til du kommer ned og dreper skeleton king? Er det noe vits i å farme bosser på den måten enda?

 

Blizzard har sagt at målet dems er å unngå at folk grinder bosser om og om igjen, så hele Inferno vanskelighetsgrad vil være optimal å farme for loot. Det er iallefall planen.

Lenke til kommentar

Hvordan er droprate for magic, rare og bedre items? Er det noen set items enda? Hvordan er movement speed, og er det noe form for stamina slik som det var på Diablo 2? Hvordan føler du klassene er i forhold til hverandre, og i forhold til Diablo 2. Hvor lang tid tar det ca fra du joiner et game med en high level character til du kommer ned og dreper skeleton king? Er det noe vits i å farme bosser på den måten enda?

 

I betaen er vel dropraten tilnærmet lik D2, men jeg mener å huske å ha lest at droprates generelt vil være ørlite grann høyere enn i D2 generelt. Du har magic, rare og legendary items, ingen egne set slik som i D2. Det man istedet har er sets av unique items (som nå heter legendary), hvor du får bonuser for å ha flere items av samme sett som før. Runewords er også borte.

 

Movement speed er ganske likt, kanskje bittelitt tregere enn D2. Stamina er fjernet, du har heller ikke muligheten til å velge mellom å løpe eller gå. Etter flere gjennomspillinger med samtlige klasser så synes jeg det er veldig bra. De er veldig varierte akkurat som i D2 mtp. skills og bruksmåte. De har gjort litt som i D2 ved at du på quest killet (first kill) får ekstra gode drops på en boss, men etter det så er det ganske standard. Jay Wilson har sagt flere ganger at de har prøvd, og vil gjøre endringer, dersom det blir bossfarming ala D2. De prøver å gjøre det like "rewarding" for spilleren uansett hvor han måtte velge å gå.

 

On a scale of 1 to 10, (1=not even close, 10=imminent,) how close are we to that all important #D3 announcement? :)

 

Jay Wilson – 9

Lenke til kommentar

Hvor lang tid tar det ca fra du joiner et game med en high level character til du kommer ned og dreper skeleton king? Er det noe vits i å farme bosser på den måten enda?

Har sett noen som har fullført beta'en på litt over 15 minutter, normalt så har ikke beta'en mer innhold til ca 1 time. Kommer litt an på om man kun tar med seg kun det som er absolutt nødvendig eller ei, og hvor heldig man er med å finne rett f.eks. krypt (1 av 3 mulige) og nedgangene i katedralen.

 

High level eksisterer ikke i beta'en, da maks level er 13. Vanskelighetsgraden er også såpass lav at utstyr ikke spiller noen vesentlig rolle.

Lenke til kommentar

Såg i mailen før eg la meg igår, der hadde eg fått ein beta key. Fikk satt det på nedlasting, så no bare gleder eg meg til å komme heim fra jobb idag.

 

Det som irriterer litt er at eg hadde fått mailen på lørdag, so eg kunne faktisk spillt det igår :)

Lenke til kommentar

Like usikkert som hver eneste annen dato vi har hørt til nå. Bare fordi to sjapper setter det som release date gjør det ikke noe mer troverdig enn alle de andre spekulasjonene som har gått... Men det hadde ikke gjort meg noe om det stemte :)

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Like usikkert som hver eneste annen dato vi har hørt til nå. Bare fordi to sjapper setter det som release date gjør det ikke noe mer troverdig enn alle de andre spekulasjonene som har gått... Men det hadde ikke gjort meg noe om det stemte :)

 

En dude i D3 teamet som forsnakket seg om den datoen vistnok.

Lenke til kommentar

Like usikkert som hver eneste annen dato vi har hørt til nå. Bare fordi to sjapper setter det som release date gjør det ikke noe mer troverdig enn alle de andre spekulasjonene som har gått... Men det hadde ikke gjort meg noe om det stemte :)

 

En dude i D3 teamet som forsnakket seg om den datoen vistnok.

 

Ut i fra det jeg har lest var det en person i den italienske Blizzard avdelingen som leaket datoen til italienske amazon.

 

Selvølgelig ble det skrevet i artikkelen at kilden er konfidesniel, så kan ikke bekreftes før vi får en offisiel dato fra Blizzard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...