Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke en remake, men de har prøvd å utvikle ny lore på bakgrunn av både 1 og 2. King Leoric er en av de, og soulstone loren som gjentas i d3 er en del av d2. Siden de i prinsippet "closet" loren i d2 med ødeleggelsen av sjelsteinen (lol) så måtte de finne på noe nytt for D3.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
We'll have exciting news to share in the coming weeks regarding Diablo III's release date

Godt nytt! Kan virke som det kommer en offisiell dato om 2-3 uker, og forhåpentligvis ser det ut til at vi får release i Mai en gang!

Det blir spekulert om det kan bli offentliggjort på CeBIT (6-10 mars) siden Blizzard skal dit.

Lenke til kommentar

Fandens. Må lese meg litt opp på diablostory før 3ern blir lansert. Fulgte ikke godt nok med når jeg gamet spillene selv. Spesielt ikke 1ern :D

 

absolutt. D1 har faktisk en veldig god story som er litt å gå glipp av. Det er mange navn som kommer igjen i D3 som en referanse eller mer.

 

Vil også anbefale book of cain, den nye boka som kom for ikke så lenge siden.

Lenke til kommentar

Fikk min beta-tilgang nå. Spilte veldig lite Diablo før, så jeg er veldig interessert i å spille med en gjeng under betaen. Send meg en PM og legg til min konto på battle.net. @ TCi #2738

 

Areyoufuckingkiddingme.jpg

Jeg har spilt Diablo 2 i firesifret antall timer, og du har spilt veldig lite, jeg har kjøpt Diablo 2 18 ganger i løpet av livet mitt ( både original og expansion x18 ) og DU får beta tilgang?

WHAT THE FUCK?

Lenke til kommentar

Fikk min beta-tilgang nå. Spilte veldig lite Diablo før, så jeg er veldig interessert i å spille med en gjeng under betaen. Send meg en PM og legg til min konto på battle.net. @ TCi #2738

 

Areyoufuckingkiddingme.jpg

Jeg har spilt Diablo 2 i firesifret antall timer, og du har spilt veldig lite, jeg har kjøpt Diablo 2 18 ganger i løpet av livet mitt ( både original og expansion x18 ) og DU får beta tilgang?

WHAT THE FUCK?

 

Hva skulle det ha med saken å gjøre? De er tross alt ute etter å teste serverne sine og få tilbakemeldinger fra en heterogen gruppe spillere.

 

Forresten, 18 ganger? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...