Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Fikk nettopp key fra sidemission, så kan anbefale de som ikke har key ennå å twitre han.

Er det noen andre som problemer med å laste ned launcheren fra battle.net btw?

 

får denne errormeldingen når jeg starter clienten: failed to resolve install data from http://engb.patch.battle.net:1119/patch

Får samme feil når jeg prøver å starte Beta setup'en.

 

Jeg fikk fiksa det ved å bytte til en annen email jeg hadde (den jeg brukte før), du kan jo prøve og se om det funker for deg også :)

 

Når det kommer til beta key hos sidemission så bare twitrer du og spør pent om en beta key så kanskje du får en på sånn direct message :D

 

edit: digger betaen btw, det at jeg fikk Mass effect 3 i går og ikke har boota det opp engang sier jo litt, med tanke på at diablo 3 bare er en beta^^

Endret av XitraZz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har satt meg opp rundt omkring som beta-interessert, men har aldri flaks med slikt dessverre. Selvom jeg har en bra gaming PC og betalt min faste leie til Blizzard siden vanilla :roll:

 

Nå som betaen har vært ute såppass lenge, tenker jeg det kanskje er lettere å skaffe en key?

Hadde vært evig takknemlig om noen kunne hjulpet meg :thumbup:

Lenke til kommentar

Har satt meg opp rundt omkring som beta-interessert, men har aldri flaks med slikt dessverre. Selvom jeg har en bra gaming PC og betalt min faste leie til Blizzard siden vanilla :roll:

 

Nå som betaen har vært ute såppass lenge, tenker jeg det kanskje er lettere å skaffe en key?

Hadde vært evig takknemlig om noen kunne hjulpet meg :thumbup:

Tja, lett og lett. Prøvd halvhjertet en god stund å få tak i, men må nok tyngre skyts til!

Lenke til kommentar

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3123246179#14 ny patchnotes her.

 

I tillegg masse endringer på skills (sjekk diablofans.com)

 

Dette var en veldig god patch. Gjort en playthrough på morgenkvisten i dag.

 

http://bit.ly/yD1AMH <-- skrev en post på d3 forumet med mine tanker rundt patch 14. Det meste som jeg ikke likte er nå i boks, og etter å ha drept leoric i patch 14, har jeg skrudd opp forventningene flere hakk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette var en veldig god patch. Gjort en playthrough på morgenkvisten i dag.

 

http://bit.ly/yD1AMH <-- skrev en post på d3 forumet med mine tanker rundt patch 14. Det meste som jeg ikke likte er nå i boks, og etter å ha drept leoric i patch 14, har jeg skrudd opp forventningene flere hakk.

 

Jeg likte innlegget ditt på forumet til D3. Godt skrevet, kommer nok til å spille igjenom i dag på grunn av det ;)

Hvis kommer til å bli så vanskelig som det du skriver nå, så gleder jeg meg, for blacksmithen gjorde deg som du sa, overpowered. Enkelt og greit, hadde du crafted gear så var spillet en lek, ikke noe utfordring i det hele tatt.

Så jeg gleder meg til å prøve det etterpå. :w00t:

Lenke til kommentar

ja, blacksmithen er utvilsomt bedre nå. Tror det beste våpenet jeg kan lage har under 10 dps. Beste jeg fant så langt er 14,7. Før kunne man jo crafte 1handers med langt over 20 dps. Dette føles mye bedre.

 

Har nå spilt igjennom med en witchdoctor å. Denne gang i grupped med 3 andre. For første gang klarte faktisk zombie hundene mine å dø :D Første gang jeg har sett det. Ellers virker dog witchdoctor ganske svak kontra de andre. Plague of toads bommer på alt, og spiders gjør fint liten skade.

Lenke til kommentar

ja, blacksmithen er utvilsomt bedre nå. Tror det beste våpenet jeg kan lage har under 10 dps. Beste jeg fant så langt er 14,7. Før kunne man jo crafte 1handers med langt over 20 dps. Dette føles mye bedre.

 

Har nå spilt igjennom med en witchdoctor å. Denne gang i grupped med 3 andre. For første gang klarte faktisk zombie hundene mine å dø :D Første gang jeg har sett det. Ellers virker dog witchdoctor ganske svak kontra de andre. Plague of toads bommer på alt, og spiders gjør fint liten skade.

Ja, den altfor høye DPSen på crata items var et problem, så ja, det blir fett å se forskjellen.Spiders var faktisk ganske greit før patchen i alle fall, hvis man ikke tar hensyn til mana kostnaden.

Lenke til kommentar

Hahahah enda en ting som er kuttet fra spillet (men blir patchet inn seinere).

Ka er det Blizzard hargjort på de siste 5-6-7 årene? Eg vet at teamet har vært lite, men er det seriøst snakk om 2 personer som har sittet i kjelleren til Jay Wilsons bestemor og mekket det sammen? Også har de 10 stykker som jobber med å lage "fete" wallpapers?

Patetisk ka Blizzard er blitt til.... :( :(

Lenke til kommentar

Hahahah enda en ting som er kuttet fra spillet (men blir patchet inn seinere).

Ka er det Blizzard hargjort på de siste 5-6-7 årene? Eg vet at teamet har vært lite, men er det seriøst snakk om 2 personer som har sittet i kjelleren til Jay Wilsons bestemor og mekket det sammen? Også har de 10 stykker som jobber med å lage "fete" wallpapers?

Patetisk ka Blizzard er blitt til.... :( :(

Vet ikke om dette bare er et troll eller ikke. At du kan si noe slikt om Blizzard viser bare at du er totalt uvitende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke troll, er bare sykt lei sammen med mange andre. Vi er ganske forvirret vi som har fulgt dette mer en ka vi følger med ka som skjer i familien våres. Har ingen tvil om at dette kan bli et bra spill, men eg er sykt skuffet over kordan de har organisert utviklingen av et av de største spillene de siste 10 årene. Når de kutter så mange funksjoner for å få lansert det fortere bryter det med Blizzard sitt motto: "It is done, when it's done."

Og da lurer vi på ka som har skjedd under prosjektet.

Og dette med wallpapers har blitt en intern spøk på offisielle forumet, og kommer opp hver gang de kutter en funksjon.

Og det med at eg har skrevet "2 personer som har sittet i kjelleren til Jay's bestemor og mekket det sammen?" Er fordi Blizzard sa det var et veldig lite team som jobbet med D3, og Jay har flere ganger sagt at han vil at bestemoren sin skal kunne spille dette uten noen problemer.

Endret av j0llenor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"It is done, when it's done."

 

 

Det mottoet der døde ved lanseringen av Wrath.

Nå har de aksjeholdere å tilfredstille, så de kan ikke dra det ut i det uendelige.

 

Pvp er det første de har kuttet fra launch grunnet tid, så vidt jeg kan huske. Alt annet som er kuttet er pga at det ikke fungerte som de ville.

Hvis denne arena patchen kommer relativt kjapt etter launch, er det greit. De som vil bruke det må jo levele og finne utstyr først uansett. Så rundt en måned etter launch er akseptabelt

 

Personlig bryr jeg meg ikke om pvp her. Det blir jo mest sannsynelig akkurat som wow arena. Ingen balance, og "comp beats skill". Hvis jeg ville spilt pvp, hadde jeg spilt noe som er beregna til det, som bloodline champions.

Lenke til kommentar

Er ikke troll, er bare sykt lei sammen med mange andre. Vi er ganske forvirret vi som har fulgt dette mer en ka vi følger med ka som skjer i familien våres. Har ingen tvil om at dette kan bli et bra spill, men eg er sykt skuffet over kordan de har organisert utviklingen av et av de største spillene de siste 10 årene. Når de kutter så mange funksjoner for å få lansert det fortere bryter det med Blizzard sitt motto: "It is done, when it's done."

Og da lurer vi på ka som har skjedd under prosjektet.

Vil bare legge til at de nærmer seg release snart, hørt at de som har kjøpt annual pass gjennom wow. Har fått Diablo 3 kopien sin aktivert på battle.net, bare ikke tilgjengelig for DL. Som peker mot release, for hvorfor vil de aktivere de hvis de ikke har tenkt til å release spillet i nærmeste fremtid? Jeg i det minste gjetter på en tidlig mai lansering av spillet. :thumbup:

Lenke til kommentar

Nei nei, eg klager ikke på release. Når man først er inne på wow annual pass, så er det også en ting eg reagerte på. Eg kjøpte det ikke, men MANGE kjøpte det med god tro på den infoen som Blizzard hadde gitt ut angående D3. Nå er D3 så forandret fra når de begynte å selge annual pass, at hadde eg kjøpt det så hadde eg krevd pengene igjen eller noe lignende. Det blir som å forhånd bestille en Ferrari, låne en okei Audi til den kommer også får du en Traktor når de endelig er klar til å levere.

Eg kommer heller ikke til å spille noe særlig pvp, men eg reagerer bare på kor mye de kutter i forhold til ka de ville lage. Og ja, eg vet at PvP kommer i en separat patch.

Lenke til kommentar

De kutter ingenting TCi? Har du fulgt med?

Kor er Talisman?

Kor er Runes as itemdrops?

Kor er Mystic?

Kor er PvP?

Kor er Customization?

Kor er Hardcore PvP?

Kor er Cauldron of Jordan og Nephalem Cube? (selv om disse to ikke er så veeldig viktig)

 

Det eneste vi sitter igjen med er 4 vanskelighets grader, og itemhunting.

Du får alle skills og alle runer automatisk. Og kor mye items er det? Eg håper det er rundt 1000x mer items i dette spillet en D2, ellers kommer folk til å gå lei fort.

Lenke til kommentar

Kor er Runes as itemdrops? Du får alle skills og alle runer automatisk. Og kor mye items er det? Eg håper det er rundt 1000x mer items i dette spillet en D2, ellers kommer folk til å gå lei fort.

Dette kuttet de ut fordi det ville ført til for mye grinding, bare de 7 forskjellige runene, i 7 forskjellige nivåer mener jeg å huske skapte ca. 3000 items. Og da for at alle skal kunne ha glede av dette, valgte de å kutte ut runer. Jeg støtter i alle fall denne avgjørelsen. Flertallet av spillerne kommer nok til å se seg ferdig med det etter én playthrough, altså bare normal diff.. Bare de som er mer interesserte som gidder å spille mer. Flere slutter jo også når de kommer til level 60 med en character, osv. folk går lei på forksjellige tidspunkter, så hvis det at det "for få items" som får deg til å lei av spillet, ja, da har du valgt feil spill. Skaffe seg items som er bedre enn de du allerede har en av grunnsteinene i serien.

 

Kor er Mystic?

Mener å huske at hun skulle komme senere en gang, kanskje med en DLC eller noe.

 

Kor er Customization?

Fremdeles der. Seks skillslots, ca. 22 skills per class med 6 modifikasjonsmuligher per skill - inkludert uten runes versjonen, farging av armor og annet gear, generelt gear man finner og type helt er ikke nok for deg?

 

Kor er Hardcore PvP?

Regelrett dumt etter min mening, siden dør man en gang mister man characteren sin for alltid, men hvis de gjør det slik at man "skrur av" hc-mode i PvP delen så for all del. Men ellers støtter jeg ikke dette.

 

Kor er Cauldron of Jordan og Nephalem Cube?(selv om disse to ikke er så veeldig viktig)

Jeg var også positiv til de i starten, men liker det slik det er nå, det er ikke noe problem å gå tilbake til byen et par ganger i timen eller noe. Man må jo dit for å hente quests og så det er jo ikke noe tap. Samtidig som du ikke må kjøpe townportals lenger heller, du trykker jo bare på 'T' og venter et par sekunder, og vips, så er du i byen.

 

Det eneste vi sitter igjen med er 4 vanskelighets grader, og itemhunting.

Itemgrinding er stort sett det spillet handler om, vanskelighetsgradene er der for at man skal få mer utfordring og tilgang til bedre loot.

Lenke til kommentar

Runes er jo ikke grinding! Gems derimot er grinding... ka var det du trengte for å få 1 perfect readiant star ting? 200k perfects? Og ikke gir de noe spesielt gøy heller! Når man har grindet nok for å få la oss si 2 stk som gir +xp så er jo man langt "forbi" lvl 60.

 

Det gøyeste eg visste om i diablo 2 var å bygge forsjellige karakterer som ice sorc og melee sorc. Og javazon osv.

Men nå når du har 6 slots og alle skills og runer unlocket så bygger jo du ingenting! Da har man bare customization i items, og det går KUN på flaks og ikke skill i hele tatt! Selv om du mener at de 6 valgene du må ta er customization er jo det ikke det, med en gang eg ikke liker en skill så kan eg jo bare bytte den til en annen, eller viss eg ser en person spille mer effektivt en meg så bytter eg jo bare til det. Man har jo evig respec hele tiden! Ingen valg du gjør i spillet vil tilsi at DU gjorde det valget og det skal du stå for resten av spillet! Du kan ikke gjøre noe feil, du kan aldri tape, du kan aldri stå fast, du trenger aldri hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...