Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

 

At blizzard har kuttet ned fra åtte til fire spillere i et game er forøvrig greit. Det er så utrolig kaotisk om man har et par spellcastere, at man ikke ser noe uansett. Liker at Blizzard prøver å tilføre spillet litt mer taktikk (selv om sjangeren i seg selv oppfordrer til tankeløs trykking på venstre musknapp :w00t: )

 

 

Jeg spilte sammen med 3 stk witchdoctors med zombie dogs i går. 9 stk zombiedogs og en million toads og spiders gjorde at jeg skjønner godt at de stoppet på 4 :p

 

Jeg spillte tank-monk med 3 barbs. Da ble det lite partikler som fløy, men vi hadde et veldfig interessant møte med Leoric hvor vi presset han opp i et hjørne, og alle sto og dengte livskjiten ut av han. Kostelig øyeblikk :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merker jeg gleder meg mer og mer nå til release! Nå må det snart komme! Laget er klart allerede, monk, barbar og witch doctor.

 

Bra kombo!

 

Den eneste klassen som føles litt malplassert er Demon Hunter. Synd å si det, men hele klassen bærer preg av litt egosentrisk soloplay. Synes jeg da. Men ikke undervurder AOE potensialet til en Wizard ;)

Lenke til kommentar

 

Den eneste klassen som føles litt malplassert er Demon Hunter. Synd å si det, men hele klassen bærer preg av litt egosentrisk soloplay. Synes jeg da. Men ikke undervurder AOE potensialet til en Wizard ;)

 

Nja, ikke si det. DH har caltrops som er genialt sammen med andre ranged, og hvis melee må løpe unna. I tillegg Marked for death, som må være en av de kraftigste evnene i en boss kamp, og med riktig glyph, veldig bra ellers også. Alle heroes har noe som gjør de ettertrakta :)

Lenke til kommentar

Den eneste klassen som føles litt malplassert er Demon Hunter. Synd å si det, men hele klassen bærer preg av litt egosentrisk soloplay. Synes jeg da. Men ikke undervurder AOE potensialet til en Wizard ;)

Enig der egentlig, liker ikke veldig godt skillene til DH. Klart DH er litt artig å spille og sånt, men er ikke veeldig mange av skillene som hele laget kan ta nytte av. Annet enn det garnok sa, Marked for Death og Caltrops, men Caltrops er igjen litt begrenset. Hjelper mest ranged heroes.

Lenke til kommentar

Egentlig så er det en ganske fornuftig pris :p Har faktisk hatt flere timer moro med denne betaen, enn jeg har hatt med andre fullverdige spill. Vil ta et grovt anslag på ca. 100 timer spillt til nå, mot enkelte andre spill som jeg har rundet på 6-8 timer og aldri rørt igjen hehe.

Lenke til kommentar

Forøvrig virker både Demon Hunter og Barbar veldig overpowered atm, men regner med dette balanseres senere i spillet (barbaren er jo fortsatt (etter 13 patcher i D2) overpowered).

Er dette basert på patch 13 eller 14?

Hadde nettopp en gjennomspilling med DH, og endte på lvl 9. De stokket om litt på skillsene i patch 14, f.eks. bola shots er flyttet til lvl 11. Med de andre endringene som er gjort i forhold til crafting og item drops så var jeg nødt til å bruke mer caltrops, faktisk helt frem til SK, og passe på å flytte meg mer enn i patch 13. I patch 13 syntes jeg caltrops var nyttig frem til ca lvl 6, etter det hadde man fått våpen med høy nok dps og andre skills til at det ikke var nødvendig å bruke.

Sammenlignet med Monk gjennomspillingen så føltes ikke DH noe bedre, monken klarte seg f.eks. mye bedre mot mange fiender og har ikke noe spesielt problem med å bli omringet, noe som ikke passer en DH veldig bra.

 

Over OP noe er er muligens litt vanskelig å si så mye om da vanskelighetsgraden i betaen ikke er spesielt høy ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...