Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Fikk min beta-tilgang nå. Spilte veldig lite Diablo før, så jeg er veldig interessert i å spille med en gjeng under betaen. Send meg en PM og legg til min konto på battle.net. @ TCi #2738

 

Areyoufuckingkiddingme.jpg

Jeg har spilt Diablo 2 i firesifret antall timer, og du har spilt veldig lite, jeg har kjøpt Diablo 2 18 ganger i løpet av livet mitt ( både original og expansion x18 ) og DU får beta tilgang?

WHAT THE FUCK?

 

Beta-keys er ikke noen konkurranse i hvem som har spillt de foregående spillene mest. Du får bare runde D2 en gang til, så komemr sikkert D3 ut ganske snart etter det.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk min beta-tilgang nå. Spilte veldig lite Diablo før, så jeg er veldig interessert i å spille med en gjeng under betaen. Send meg en PM og legg til min konto på battle.net. @ TCi #2738

 

Areyoufuckingkiddingme.jpg

Jeg har spilt Diablo 2 i firesifret antall timer, og du har spilt veldig lite, jeg har kjøpt Diablo 2 18 ganger i løpet av livet mitt ( både original og expansion x18 ) og DU får beta tilgang?

WHAT THE FUCK?

 

Hva skulle det ha med saken å gjøre? De er tross alt ute etter å teste serverne sine og få tilbakemeldinger fra en heterogen gruppe spillere.

 

Forresten, 18 ganger? :dontgetit:

 

For å botte flere characters på en gang. Og jeg vet godt at det ikke har noe med saken å gjøre, men det er litt urettferdig. :)

Lenke til kommentar

Blizzard har offsielt sagt at Europe beta opt-in keys blir sendt ut nå så da er det nok ikke lenge før det blir ganske man spillere online i Europa :) Men hvis dere får mail, husk å gå til battle.net og verifiser på accounten din at du har tilgang, er mye scam-mail ute og går!

Lenke til kommentar

Mottok noen scam mailer når betaen først ble lansert, og ingen av de er i nærheten av å se ut som den jeg fikk i fra Blizzard.

De to første punktene i mailen om hva du skal gjøre er

1. Log in to Battle.net.

2. Click the "Account" button.

Inneholder ingen linker/urler til battle.net, som scam/phising mailene gjør (de linkene går selvfølgelig ikke til battle.net ;))

Så Blizzard forutsetter at du vet adressen til battle.net i stedet for å gi deg en link.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Who wants Diablo III Beta Codes? We will be giving out A LOT of them during Invisible Walls Ep 200 Live in 90 minutes. Follow @invisiblewalls and @sidemission on Twitter to be the first to know.

 

 

 

 

Ca 500 beta nøkler skal deles ut...

 

 

 

 

Sitter å vurderer om jeg skal holde meg oppe en time for å prøve lykken eller ikke...

 

EDIT: Prøvde meg litt nå...,men det er ikke sjangs i h*lvete å være rask nok. Skulle tro folk hadde bot's som kopierte kodene...

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...