Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

1. Markedsføringen har ikke startet

Om en ser bort i fra alle reklamene på nettet, trailerne og betainvitasjonesoperasjonen gjennom sosiale medier, sure. Men nå er det grenser for hvor mye vi skal se bort i fra.

 

2.. Blizzard har aldri gitt oss noen som helst tegn på at det er ferdig

De har sagt at spillet var "ferdig" for tidligst 7 måneder siden. De kunne gitt det ut som planlagt, men valgte å bruke ekstra tid på polering og reiterasjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Markedsføringen har ikke startet

Om en ser bort i fra alle reklamene på nettet, trailerne og betainvitasjonesoperasjonen gjennom sosiale medier, sure. Men nå er det grenser for hvor mye vi skal se bort i fra.

 

2.. Blizzard har aldri gitt oss noen som helst tegn på at det er ferdig

De har sagt at spillet var "ferdig" for tidligst 7 måneder siden. De kunne gitt det ut som planlagt, men valgte å bruke ekstra tid på polering og reiterasjon.

 

Det er ikke direkte den markedsføringen jeg tenker på. Beta er for spesielt interesserte. Folk flest får ikke med seg slikt. Markedsføring er reklame på TV, aviser og magasiner,

 

Spill kan være ferdig som en helhet, men det kan være mye igjen før det går gull. Og Blizzard er som du kjenner til nærmest perfeksjonister. Og når det går gull vi ldet ta alt i fra 1-2 måneder før produksjonen av plater, manualer osv er klart.

 

3. De startet nylig å å redesigne sitt rune system osv,

 

Noe de også er ferdige med. Rune systemet ble endret i forrige Beta 13 patch. Det eneste som egentlig står igjen der er å forandre på den horrible UI'en de kom opp med til det nye systemet.

 

 

Ah, flott. Trodde det ville ta mer tid. Uansett ser jeg ikke hvordan det skulle komme før nærmere sensommeren.

Lenke til kommentar

Ser det er flere og flere som får beta tilgang nå. Hadde vært koselig om dere kunne skrevet ned battletag, hvis dere er interessert i å teste litt multiplayer. Har prøvd å joinet noen random games men de stikker nokså fort.

 

Battletag: Artholla#2609

Lenke til kommentar

Prøvde å registrere meg på sanctuary.no.

 

'' Hvilket spillselskap skapte Diablo spillene? ''

 

Svaret mitt: Blizzard Entertainment North

 

The following errors were found:

 

Your answer to the challenge question was not valid. Please try again.

 

 

Are you fucking kidding me?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøvde å registrere meg på sanctuary.no.

 

'' Hvilket spillselskap skapte Diablo spillene? ''

 

Svaret mitt: Blizzard Entertainment North

 

The following errors were found:

 

Your answer to the challenge question was not valid. Please try again.

 

 

Are you fucking kidding me?

Du er den første som har tatt "feil" på den.

Det enkleste er som regel det beste, holder masse med å skrive Blizzard eller Blizzard Entertainment.

Lenke til kommentar

Faen dette ligner snart ikke lenger noe annet enn en dårlig parodi.

 

Looking forward to #ME3. Unfortunately I’m off to GDC tomorrow. No, not to announce anything, and not sign of release.

 

mens han for fire dager siden sa:

 

On a scale of 1 to 10, (1=not even close, 10=imminent,) how close are we to that all important #D3 announcement? :)

 

Jay Wilson – 9

 

Jeg foretrekker faktisk heller Bashioks 'soon' fremfor slikt tull som det her.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

 

Maximum stack count: 10 :p 310% mer xp!

 

Maximum stack count er vel hvor mye du kan ha i en stack?

Mens maximum socketed blir vel mer riktig for å snakke om hvor mange du kan ha i equipmentet ditt?

 

Tenk dere en character med max sockets og fullt av disse gemsa, som blir rushet av en high-level. :) Hvis det er noe lignende baalruns i Diablo 3 blir det jo helt sinnsykt med XP hvis du f.eks botter.

Lenke til kommentar

En stack er jo det du har i inventoryet. 10x tar opp en rute, 11x tar opp to. Ikke det at det blir et stort problem for mange med den type gems.

 

Blir nok slik at man ikke kan få tak i høyere gem enn perfect gems, så må du crafte resten. Det gjør at det blir ekstremt vanskelig å få tak i en Radiant gem.

 

*litt matte*

 

3 perfect to Radiant

9 perfect til Square

27 perfect til Flawless Square

81 perfect til Perfect Square

243 perfect til Radiant Square

729 perfect til Star

2187 perfect til Flawless Star

6561 perfect til Perfect Star

19683 perfect til Radiant Star

 

Huff.

Lenke til kommentar

Jeg mener at det er sagt at det ikke vil droppe noe høyere enn perfect. Det er derimot ikke sagt at man ikke på noen måte kan få tak i disse, uten å crafte dem av x antall perfects.

 

Og når man i tillegg legger til hvor mye spill dummes ned på generell basis for tiden så er jeg nesten sikker på at man som reward eller andre ting kan skaffe seg veldig høye gems uten å samle 20 000 perfects.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...