Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Linkene er døde.

Pokker! Det hadde vært praktisk...

 

Det var dumt linkene ikke funket! Hvis du sjekker diskusjonen nede på "SKU" siden finner du en postering med ditt tema. Der finner du også forslag til driver.

 

Andre forslag til drivere finner du ved å bla gjennom 40 anmerkninger til SKUen.

 

Jeg har kjøpt den samme dingsen og vil sette pris på å lese om hvordan det går.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Kjøp en wii component-kabel, og en component->VGA (tror de fleste pc-skjermer støtter component-signal på VGA-inputen). Ikke kjøp den billigste kabelen DX har, den suger. WU-kabelen er verdt prisforskjellen

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=120688

 

Har den, og den virker ikke :thumbdown:

 

Kanskje jeg burde returnere? :p

Glemte å sende den tilbake, er det en tidsfrist på det? Siden den ikke virket når jeg fikk den...

Lenke til kommentar

VESA? Hva er det for noe merkelig? :p Kn det være en sær standard som bruker samme kontakt som VGA? Aldri hørt om før, men kan jo bare være et annet navn på VGA.

 

Jeg kan teste å koble min til skjermen i morgen, har en overgang fra component->VGA, og kan se om skjermen min takler det. Du kan jo prøve å google skjermen din og "component VGA" og se om det dukker opp noe glupt. Kan være skjermen din ikke takler det.

Lenke til kommentar

VESA? Hva er det for noe merkelig? :p Kn det være en sær standard som bruker samme kontakt som VGA? Aldri hørt om før, men kan jo bare være et annet navn på VGA.

 

Jeg kan teste å koble min til skjermen i morgen, har en overgang fra component->VGA, og kan se om skjermen min takler det. Du kan jo prøve å google skjermen din og "component VGA" og se om det dukker opp noe glupt. Kan være skjermen din ikke takler det.

Vesa er navnet på standard kommandoer som alle skjermkort skal støtte, se på det som en driver som alle grafikkort blir laget for å støtte. Sikkert noen på komplett som har blandet litt.

 

Det er ganske sjeldent at skjermer tar i mot komponent på vga-kontakten, da komponent bruker YCbCr, og vga bruker RGB.

Det finnes enkelte skjermer, og en del projektorer som støtter det, men det er uvanlig.

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke tredd noe derfra ned på forplantningsredskapet mitt, ellers takk. I hvert fall ikke uten å få det testet for evt. skadelige stoffer, noe som sannsynligvis hadde kostet meg langt mer enn 25 dollrar.

 

 

Ikke jeg heller, her kan man lese litt om sånne skummle stoffer som det kan være i de tingene fra DX:

 

http://www.dinside.no/349892/vanlig-plast-kan-gi-mindre-testikler

Lenke til kommentar

Neida, så lenge ikke kondomene også er fra DX så burde ikke du klare å gjøre den gravid, ingen fare!

 

On topic: :p

Mener å ha sett 3,5mm jack til 6,35mm(?) jack så jeg kan koble elgitaren til pcen der, men finner det ikke nå. Anyone?

Lenke til kommentar

Neida, så lenge ikke kondomene også er fra DX så burde ikke du klare å gjøre den gravid, ingen fare!

 

On topic: :p

Mener å ha sett 3,5mm jack til 6,35mm(?) jack så jeg kan koble elgitaren til pcen der, men finner det ikke nå. Anyone?

 

Biltema\clas ohlson?

 

Sånne små dingser blir vel litt bortkastet å kjøpe via dx, da du sparer minimalt på de i forhold til her hjemme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...