Gå til innhold

Aftermath for fotball-treff i Oslo 21 juni 2008


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sucks, ikke sant? Jeg sa jeg skulle ta med. Gikk det ikke tog senere?

Joda, men bikkja var utslitt og jeg skulle se fotball. Men får jeg kom hjem var vi utslitte begge to så det endte med at vi lå på sofaen og så på film sammen :wee:

Håper du ikke ble sint da.. :)

Lenke til kommentar
Men han veier opp med sine skillz i telefonfotball da!

 

mens vi holdt på ringte det en direktør fra jobben og sa at nettverket var nede så det hastet litt med å få koordinert slik at noen andre enn meg kunne stikke innom og se på det. hjalp ikke stort egentlig for jeg ble vekket da den samme direktøren ringte om det samme idag. jeg sitter nå på jobben og prøver å finne ut av saker og ting.

Lenke til kommentar
Men han veier opp med sine skillz i telefonfotball da!

 

mens vi holdt på ringte det en direktør fra jobben og sa at nettverket var nede så det hastet litt med å få koordinert slik at noen andre enn meg kunne stikke innom og se på det. hjalp ikke stort egentlig for jeg ble vekket da den samme direktøren ringte om det samme idag. jeg sitter nå på jobben og prøver å finne ut av saker og ting.

 

Er ikke det bare å svare: "Jeg har fri, ring noen andre"?

Lenke til kommentar
Er ikke det bare å svare: "Jeg har fri, ring noen andre"?

 

joda, hadde det ikke vært for at det han holder på med skal legges frem for regjeringen på fredag. saksdokumenten er på størrelsesorden 300 sider så det er mye som må ordnes før det er ferdig.

 

(dette er vel den største ulempen med å jobbe med IT er at en risikerer å måtte ordne slike ting).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...