Gå til innhold

Aftermath for fotball-treff i Oslo 21 juni 2008


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem var han karen på blå lag som var utrolig flink?

 

Meg du snakker om?

 

Jepp. Av en eller annen grunn, trodde jeg ikke du var norsk :S Fikk hvert fall drit vondt i foten siden vi kræsja litt i full spring mot ballen fra hver vår ende.

 

edit: ilpostino tok den med?

 

jeps. den ligger her hjemme hos meg.

 

Fint, hvor bor du egentlig?

Lenke til kommentar
Kommer det noen flere bilder? Det var jo en hel haug med kameraer.

Jeg har redigert meg gjennom halvparten av det som ble tatt med kameraet mitt nå. Skal prøve å få de ut så fort som mulig, på en server som er litt mer stabil enn den jeg bruker nå. (sjekk img.mrbjoernstudios.com for updates. ^^ )

 

Ellers skal det sies at det var utrolig gøy i dag. Og at jeg synes en smule synd på TSP som måtte gå med meg, og hilse på alle folkene jeg kjenner i byen etterpå. xD

Lenke til kommentar

Det var litt spesielt :wee: Etter at jeg forlot deg forresten, eller du meg ( :p ), så var det noen på Narvesen som sa: "Det er Preben jo", og jeg bare "eh, ja, mhm" og ante ikke om det var samme personen jeg hadde møtt med deg tidligere. Men det var det sikkert for kunne ikke vært noen annen, er bare ikke vant med at folk oppdager meg :p

Lenke til kommentar
Det var litt spesielt :wee: Etter at jeg forlot deg forresten, eller du meg ( :p ), så var det noen på Narvesen som sa: "Det er Preben jo", og jeg bare "eh, ja, mhm" og ante ikke om det var samme personen jeg hadde møtt med deg tidligere. Men det var det sikkert for kunne ikke vært noen annen, er bare ikke vant med at folk oppdager meg :p

Hehe. Du vet. Alle husker deg. :)

 

EDIT: Mushi, jeg sitter nå å ser på noen nydelige bilder av en kinesisk nakenhund. De er hverken over, eller undereksponert. Og hunden er bare elsk. :love:

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar
Hvem var du TSP?

Ehm... Tja. Jeg var en av de på blått lag, med mørkeblå t-shorte og en grå genser, hadde og en halvliters imsdalsflaske som jeg drakk av. Og jeg presterte vel faktisk å få ballen inn mellom stengene 2 ganger. Det eneste jeg gjorde var stort sett å fiske langt oppe i angrep, langt forbi off-side, eller prøve å ta ballen fra JohnDoeMAKT :wee:

Lenke til kommentar
Hun er mye mer fotogen enn meg :love: Gleder meg til å se bilder! Du må ha en god del :p

Tihi. Katten er fotogen, det er det ikke tvil om. Men det betyr ikke at mushi ikke er litt fotogen hun også. :)

 

Og bilder ble det mye av. WheelMan og TSP presterte å fylle minnekortet mitt der oppe på Ekeberg. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...