Gå til innhold

Aftermath for fotball-treff i Oslo 21 juni 2008


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville og ha en presentasjonsrunde og fremmet forslaget for enkelte, men jeg ville selv ikke skrike ut og ta intiativet. Var litt for redd for hva dere ville ha gjort med meg som en følge av det :p

 

Jeg prøvde å få hilst på alle og sørge for at alle visste hvem jeg var, men ser at jeg ikke hilste på alle, for eksempel Vintermåne ;)

 

 

Jeg sa vel noe ala: "Hei, Preben her, TSP".

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Når dere snakker om hvor små dere som er født i 92 er, tenk på meg som er 94 da. :p Jeg følte meg rimelig liten.

Ja, dere dro gjenomsnittsalderen ganske bra ned. :) Men flinke til å spille fotball, det skal dere ha. :wee:

 

 

Og Zeromac, hva er så nerdete med nicket ditt da? =/

 

Kommer det fler bilder snart? :D

I morgen, kanskje? =)

Lenke til kommentar
EDIT: Mushi, jeg sitter nå å ser på noen nydelige bilder av en kinesisk nakenhund. De er hverken over, eller undereksponert. Og hunden er bare elsk. :love:

Hun er mye mer fotogen enn meg :love: Gleder meg til å se bilder! Du må ha en god del :p

Spessielt etter jeg gikk amokk med kameraet :ph34r:

 

Hvem var han som satt i rullestol?

Uhm.. logisk nok Wheelman :p

 

Og bilder ble det mye av. WheelMan og TSP presterte å fylle minnekortet mitt der oppe på Ekeberg. :D

Tss.. det skulle bare mangle..

 

Ey, jeg tok kun 6 bilder!

Var 21 ledig når jeg ga det fra meg..?

 

født i 1995 eller? :dontgetit:

Jeg føler meg akkurat nå veldig gammel.. *sukk*

Ntaww.. *kosepå*

 

Jeg følte meg derimot veldig liten, når Ilpostino sa. "1992... Hmm... Da var jeg ferdig med andre året på videregående. :) "

Ikke bare meg som følte esg truddet nei! :dontgetit:

 

Hvis noen klarer å printe det ut så.

*løpe å gjemme seg*

 

Jeg ville og ha en presentasjonsrunde og fremmet forslaget for enkelte, men jeg ville selv ikke skrike ut og ta intiativet. Var litt for redd for hva dere ville ha gjort med meg som en følge av det :p

 

Jeg prøvde å få hilst på alle og sørge for at alle visste hvem jeg var, men ser at jeg ikke hilste på alle, for eksempel Vintermåne ;)

 

Jeg sa vel noe ala: "Hei, Preben her, TSP".

Du prater mye mer på forumet enn IRL.. :ph34r:

 

 

Alt dette skrevet etter resten av rom-flaska til Lars var helt nedpå. Er ikke jeg flink?

 

btw: PICZ, NUH!

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Haha, artig aldersdiskusjon! :p Aldri greit å vite hvor gamle folk er, egentlig.

 

Greiere å dele inn i tre kategorier; smårips (ikke røre), ungdom (spørre først), voksne (kun på oppfordring). :wee:

 

Noen som ikke kjenner meg fra før som tør å gjette på hvor gammel jeg er? Jeg er han som kom med Yoshi-bamsen, om noen trodde noe annet, hehe.

 

Var en artig dag, sorry atjeg ditcha folk da de dro dil St. Hans-haugen. Følte meg veldig sliten og slapp og ville bare hjem og slappe av. Og nei, det er ikke bare fordi jeg er i dårlig form, hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...