Gå til innhold

Aftermath for fotball-treff i Oslo 21 juni 2008


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TSP, husker deg fra første treffet. :p Du løp rundt på banen og snakket i telefonen samtidig. Og så trodde jeg at du var på alderen min, hehe.
Og du er en 95-er, A-hahahahaha!! Ehehiho... aha, haha, åh, damn. Crap. :ermm:

 

Vel, i fjor løp jeg på banen med mobil, i år var det ilpostino sin tur, har aldri sett noen spille så bra fotball og snakke i mobil samtidig. Har ikke sett mange heller da. Han gjorde det til og med når han sto i mål for oss :D

Lenke til kommentar
født i 1995 eller? :dontgetit:

Jeg føler meg akkurat nå veldig gammel.. *sukk*

Hvem, hva, hvor? Jeg er 18 år, 1 måned og 21 dager jeg (+/- 1 dag)

 

Og jeg tok feil, Zeromac var 92-er.

 

Og mrbjoern, jeg trodde du var like gammel som meg. There you see..

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Hva i all verdens land og rike! Mrbjoern er like gammel som meg. Har jo bursdag noen dager etter meg. Jeg trodde du var 18-22 et sted jeg, minst!

Nå tar vi litt av her, gjør vi ikke? :ohmy:

 

Jeg kan gå med på at jeg ser ett eller to år eldre ut enn det jeg er. Men 22... Oo

 

Okei, dro den litt langt, men wow, hadde aldri trodd at du var på min alder. Angrer litt på at jeg ikke ble bedre kjent med deg egentlig, vi hilsa jo, men ble aldri noe mer :p

Lenke til kommentar
Okei, dro den litt langt, men wow, hadde aldri trodd at du var på min alder. Angrer litt på at jeg ikke ble bedre kjent med deg egentlig, vi hilsa jo, men ble aldri noe mer :p

Hehe xD

 

Du vet. Det kommer flere anledninger. :) Og mrbjoern biter ikke veldig hardt, selv om Demille har det med å tro slike styggedommer om meg. (jeg tror hun er redd meg, eller noe) xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...